Spring naar bijdragen

Vrijdag 14 mei 2021

niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

Ik ben een dag vrij en daarom pas net wakker :ph34r: De kinderen lagen ook nog te slapen. 

Ik droomde dat ik gister avond had gedronken, bah. Werd helemaal verdrietig wakker... Die gebruik dromen zijn soms zo naar. Maar gelukkig niet echt :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Cleo66:

Mezelf eens grondig verdiept in het woord 'Covid-19'.. En wat blijkt? Als je de C vervangt door een Z, de V voor een N, de D door een M, de I door een D, de O door een E, de 9 door een T, de 1 door een S en het verbindingsstreepje door een A dan krijg je: ZNDMETSA. Hussel je die letters door elkaar heen dan krijg je: ZENDMAST. Ik ben geen complotdenker maar dit kan géén toeval zijn natuurlijk!

Ik kwam hem ook tegen op fb   maar ik snap hem niet :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Cleo66:

Mezelf eens grondig verdiept in het woord 'Covid-19'.. En wat blijkt? Als je de C vervangt door een Z, de V voor een N, de D door een M, de I door een D, de O door een E, de 9 door een T, de 1 door een S en het verbindingsstreepje door een A dan krijg je: ZNDMETSA. Hussel je die letters door elkaar heen dan krijg je: ZENDMAST. Ik ben geen complotdenker maar dit kan géén toeval zijn natuurlijk!

Complottheoriënen zijn wat ze zijn, ze worden nooit bewezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alhoewel 

"

Tom Waes heeft woensdag zijn eerste prik gekregen van het coronavaccin in het vaccinatiecentrum van Spoor Oost in Antwerpen. Opvallend, want de tv-presentator is 52 jaar oud en geen risicopatiënt. Waarom kreeg hij wel al een uitnodiging?

“Zo oud ben ik dus al”, schreef Tom Waes op zijn Instagram-pagina bij een foto van zijn vaccinatiebewijs. Waes kreeg zijn eerste coronaprik al toegediend, en terwijl hij geen vijfenzestigplusser is en ook geen risicopatiënt is. Zit de BV-status van Waes er dan voor iets tussen? Helemaal niet, blijkt uit een belronde van Radio 2 naar verschillende vaccinatiecentra. 

Waes zou niet de enige gezonde vijftiger zijn die al een eerste prik kreeg. Onder meer in de vaccinatiecentra van Ravels en Turnhout zouden ad random jongere mensen uitgenodigd worden, “om ervoor te zorgen dat risicopatiënten geen stigma krijgen”, klinkt het. “Op die manier weten de mensen die naar het vaccinatiecentrum komen niet wie er risicopatiënt is en behouden wij toch een klein beetje ons beroepsgeheim”, zegt de betrokken arts aan Radio 2.

De uitnodiging doorgeven aan een andere, oudere patiënt, is niet mogelijk. Die is strikt persoonlijk. Weigeren kan wel, maar dan volgt voorlopig niet snel een nieuwe uitnodiging.

"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei knakker:

En tóch moet je volgens mij niet te snel lacherig doen over die zogenaamde complottheorieën. Ik vind het voorbeeld hierboven op zijn minst wel opmerkelijk. Ik schrik er ook wel van eigenlijk. En dat is nog zacht uitgedrukt. Bovendien: ik ken iemand die woont naast een zendmast. Die heeft een maand geleden corona gehad. En zijn vrouw ook. Zelf woon ik NIET naast een zendmast. En ik heb GEEN corona gehad en mijn vrouw evenmin. Ik bedoel: hoeveel meer bewijs moet je aandragen om iemand ergens van te overtuigen? Sommige mensen willen volgens mij niet zien hoe het in elkaar zit.

Verder ben ik van mening dat de hoge heren er alleen maar op uit zijn om hun eigen zakken te vullen.

Het hangt er natuurlijk wel van af of je op zandgrond woont of op kleigrond. En of de klep van je brievenbus van een geleidend metaal is of van kunststof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Eigenlijk bestaat er niets pijnlijkers. Niet gelukkig durven, mogen zijn. 

Het schiet me nu te binnen dat dit natuurlijk past bij de gereformeerde gemeenschap waarin ik ben opgegroeid. Daar was het leven, het geloof en God een zeer ernstige zaak en dansen of ritmisch zingen was goddeloos en leidde onverbiddelijk naar de hel. Daar heb ik vast wel een tik van meegekregen.

Maar nu, ik dank god voor al het mooie en het is dat mijn knie niet goed beweegt maar in mijn hart dans ik :musicnote::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei knakker:

En tóch moet je volgens mij niet te snel lacherig doen over die zogenaamde complottheorieën. Ik vind het voorbeeld hierboven op zijn minst wel opmerkelijk. Ik schrik er ook wel van eigenlijk. En dat is nog zacht uitgedrukt. Bovendien: ik ken iemand die woont naast een zendmast. Die heeft een maand geleden corona gehad. En zijn vrouw ook. Zelf woon ik NIET naast een zendmast. En ik heb GEEN corona gehad en mijn vrouw evenmin. Ik bedoel: hoeveel meer bewijs moet je aandragen om iemand ergens van te overtuigen? Sommige mensen willen volgens mij niet zien hoe het in elkaar zit.

Verder ben ik van mening dat de hoge heren er alleen maar op uit zijn om hun eigen zakken te vullen.

Wat denk je dan van hoogspanningslijnen? Jaren eronder gewoond. Die zenden zeker straling uit. En wat doet gas met mensen, ik bedoel gassen zoals aardgas. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat apart: mijn vader was dominee, een heel gezellige en vrolijke dominee. 
Ik ben zó anders opgevoed, het was een warm en veilig gezin.
God werd gezien als een soortement van supervader waar je altijd met al je zorgen, verdriet en noem maar op terecht kon. 
Wát je ook had gedaan, God houdt van jou. God is liefde. 
Never nooit iets over zonde. 
En dansen.... mijn moeder was gek op dansen en muziek, dus daar hadden we ook geen gebrek aan... 
Er werd trouwens heel weinig thuis over geloven en God gesproken zit ik me nu te bedenken. 
Ja, er werd gebeden aan het begin van de maaltijd en 's avonds werd er een stukje uit de kinderbijbel voorgelezen; door mijn moeder dan, paps had daar geloof ik niet zoveel zin in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei knakker:

Mooi Yana. Ik herken wel veel in jouw levensblije houding. Ik geloof dat ik ook tot die gezegende minderheid behoor waarbij er geen groot leed onder het drinken zat dat beneveld moest worden. Toch pieker ik vaak wel of het echt zo simpel is. In mijn therapie werd deze suggestie ook direct terzijde geschoven. Gewoon ineens gelukkig nu ik niet meer dronk? Daar komt niks van in meneertje, dat bestaat niet. Ik zou langzaam maar zeker na allerlei therapieën wel gaan ontdekken wat ik aan het verdringen en verdrinken was al die tijd. Toch ruim anderhalf jaar later denk ik dat mijn waarheid inderdaad vrij simpel is. 

Haha, daar komt niks van in meneertje :)

Maar een beetje therapieën kan nooit kwaad denk ik. Het is ook niet dat ik vrij ben van overlevingsstrategieën of dat ik ieder trauma tot in de puntjes heb uitgewerkt en ik vind het nog steeds best interessant om mezelf onder de loep te nemen, maar ik voel niet meer de behoefte om aan mezelf te blijven werken tot ik perfect ben voordat ik gelukkig word. Dan kan ik lang wachten, er is altijd wel wat.

Mijn meditatie bestaat er ook vooral uit om alles te omarmen zoals het komt. Dat is inclusief verlangen naar wijn, frustratie, gevoel van leegte, onzekerheid, verdriet, angst.... Het is kennelijk het verzet ertegen wat me ongelukkig maakt en drinken is natuurlijk bij uitstek een manier om niet te hoeven voelen wat ik voel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben eerst zelf in mijn eigen auto wezen rijden ik was zo angstig maar dat ging goed. Toen mijn rijles hij zegt dat de grootste angst wegkomt omdat ik een verkeerde manier van rijden heb dus daar zijn we mee aan de slag gegaan, dat overviel me want ja ik dacht dat mijn angst de snelweg was. 

en eigenlijk sinds ik thuis ben komt niets me uit handen, voel me enorm rot de zenuwen gieren door mijn lijf, hartslag zit helemaal hoog en heb enorme hoofdpijn. Heb nog oxepam liggen maar die wil ik echt niet nu nemen, dus valdispert genomen. Pff en het ging zo goed met me de afgelopen tijd. Helemaal terug bij af 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei knakker:

Nee joh Claudius, sorry, ik zat maar wat te dollen over die zendmasten. Ik vind wel dat je een coole nieuwe avatar hebt trouwens.

Op Facebook staat veel Fakenews en mensen lopen er gewoon in. Ik erger me daar soms onder andere over berichten van vermiste personen. Die enkele dagen vermist waren, berichten die meer als tien jaar oud zijn. Copy Paste doen mensen zonder na te denken.

Claudius Daar was in mijn jeugd een toneel achtige tv reeks over . I Claudius , ik ga geen link plaatsen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Contact gezocht met mijn behandeld arts van vnn en hij weer met de psychiater, krijg diazepam voorgeschreven om de scherpe randjes eraf te halen. Ga ze alleen slikken indien nodig. Het was echt even de tijd door en dit zijn hele vervelende bijwerkingen ervan. Iemand van jullie bekend met AD ( antidepressiva) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...