Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Kan me voorstellen dat je ervan schrok @ikkanhet zo'n gelijkenis kan eng zijn. Fijn dat ze het niet is. Hi @Artemis 1 uur geleden zei Reacher: O jongens ik heb een aantal dagen vrij en ik ben nú al zo druk op het forum. Dat gaat wat worden Ik verheug me er alvast op. Straks met de mountainbikes aan de gang, dochter met d'r nieuwe fiets. Reacher en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Lieke7777: Vond ze best prijzig heb er maar 1 ik had de eerste nog van vorige katten, erg oud ding, de 2e ivm verhuizing had ik in 2 huizen 2 bakken nodig. Mevrouw liet regelmatig een poepje buiten de voordeur van de kattenbak vallen en rommelde de helft van het grit naar buiten met proberen af te dekken. vandaar recent de hop inn voor 25 euro 13 mei 2021 bewerkt door Artemis typefout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Kan me voorstellen dat je ervan schrok @ikkanhet zo'n gelijkenis kan eng zijn. Fijn dat ze het niet is Ja vond het ook vreemd ze rookt wel en heeft ook medicijnen maar heb haar nog nooit alcohol zien drinken. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 hai @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 uur geleden zei lady jane: @Zbb het water is jouw echte thuis begreep ik eruit Ja dat klopt ben zowel als op me werk op het water als thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Hoi @Quinn. Ik zag gisteren je reactie n.a.v. mijn berichtje. Wees er van verzekerd dat ik ook niet vond dat je op de 'verkeerde plek' schreef, hoor. Ik kon jullie niet volgen, dat was alles, en na je verheldering (dank je wel) lijkt het nu misschien of ik jullie daar op aansprak, maar niets daarvan. Sterkte joh, en ik hoop dat je medicatie snel gaat doen wat ie moet doen. Zodat jij het ook weer 'doet' zoals je wilt. En prijs je juist gelukkig dat je hier die ruimte en persoon/personen gevonden hebt om jezelf te zijn en blijven. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 9 minuten geleden zei Artemis: ik had de eerste nog van vorige katten, erg oud ding, de 2e ivm verhuizing had ik in 2 huizen 2 bakken nodig. Mevrouw liet regelmatig een poepje buiten de voordeur van de kattenbak vallen en rommelde de helft van het grit naar buiten met proberen af te dekken. vandaar recent de hop inn voor 25 euro Deze heb ik .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goedemorgen Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @nancy heel veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 34 minuten geleden zei hub02: @Bob, kun jij geen tabel maken van de nieuwe namen waarmee degenen die definitief zijn vertrokken zich weer aanmelden? Nee, geen behoefte aan, noch aan het klusje noch aan het resultaat. Lijkt me ook niet helpend. We zijn hier volgens mij al teveel bezig anderen de les te lezen. Iemand die een nieuw begin wil maken onder een nieuwe naam heet ik ook graag weer welkom hier. Het kan bijvoorbeeld betekenen dat die persoon eerdere kritiek ter harte heeft genomen en tot de conclusie is gekomen dat een nieuwe start daarbij helpend zou kunnen zijn. Geef zo iemand een kans, denk ik dan. Zijn we hier niet allemaal gekomen om verandering in onszelf teweeg te brengen? Lonster, Quinn, Kohtje en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 uur geleden zei Lieke7777: Vandaag 1 jaar en 4 maanden geleden dat ik alcohol dronk . Weer een mooi moment om hier bij stil te staan . Gefeliciteerd Lieke, wat een fantastische mijlpaal weer om te vieren Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik zei al dat je hier meer moet schrijven @Bob dat was wederom een spijker op het kopje. Elke dag begint met een nieuwe kans, een frisse start. Daar leven we zelf immers ook op? Helmen gevonden, handschoenen gepakt en een rugzak vol eten en drinken. Ons gaat crossen Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nou heb ik er weer een punt bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zal wel voor goed gedrag zijn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zij zijn groot en ik is klein dat is niet eerlijk O nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Cleo66: Huh waarvoor dan , heb je gescholden? nee helemaal niet staat alleen discussie was verhit. Dan ben ik het niet alleen geweest. Let juist extra op mijn woorden> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Cleo66: Vind dit echt super komisch , zoals je het oppakt ook ja staat ook maar tot de 16e dus niet lang haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 16 minuten geleden zei ikkanhet: Nou heb ik er weer een punt bij Idem! 2 minuten geleden zei ikkanhet: nee helemaal niet staat alleen discussie was verhit. Dan ben ik het niet alleen geweest. Let juist extra op mijn woorden> Precies hetzelfde, dus we zitten gezellig samen op het strafbankje. Koffie? Dochter is eindelijk ook klaar voor vertrek. Ze wordt steeds vrouwelijker, zucht. Off we go! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 mis onze bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Quinn: Idem! Precies hetzelfde, dus we zitten gezellig samen op het strafbankje. Koffie? Dochter is eindelijk ook klaar voor vertrek. Ze wordt steeds vrouwelijker, zucht. Off we go! Ow jij ook al ja lekker, koffie gaat er altijd in. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Dan zijn er denk ik wel meer punten uitgedeeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Vindt ze wel maar streng worden. Durf dadelijk niks meer te tikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Alleen het weesgegroetje nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Wie heeft er nog meer een punt gekregen, niet allemaal tegelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Geen punt, ik heb voor vanmiddag een pain au chocolat voor bij de koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden