Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 4 minuten geleden zei Artax: blijf anders hier op de draad vanavond.. beetje kletsen met ons. Wat lief dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Kan het helpen als je heel bewust bedenkt dat dit niet persé jouw gedachten zijn maar dat ze komen door de medicijnen? Misschien voel je je dan minder schuldig? (Misschien is schuldig niet het goede woord) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Zojuist zei Fabienne1985: Ja ik lees het idd op internet. Alleen die deprimerende gedachtes zijn zo zwaar. Dat ik gedachtes heb nou laat het allemaal maar zitten. Terwijl ik zoveel heb om voor te leven mijn kinderen, heb een goed leven, waarom zou ik überhaupt me zo moeten voelen. Maar toch gebeurd het, en vervolgens pieker ik daar weer over Snap ik helemaal , Als ik terug denk waarom ben ik gaan drinken mijn leven was of is ook prima. Getrouwd , kinderen , geen financiële zorgen , woon prima in een huis . Maar toch voelde het niet ok . Door te drinken ging ik dat nog erger verdoven en de cirkel verergerde. Je hebt nu dubbel op ... en je drinkt niet , de bijwerkingen van de AD zijn erg naar .. en je gedachten vliegen nog erger rond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 minuut geleden zei Jannigje: Kan het helpen als je heel bewust bedenkt dat dit niet persé jouw gedachten zijn maar dat ze komen door de medicijnen? Misschien voel je je dan minder schuldig? (Misschien is schuldig niet het goede woord) Als ik hier zo zit gaat het wel, mijn hartslag is ook sinds tijden normaal en die gaat al tijden als een malle tekeer. Maar mijn ex heeft nu de kids en ik weet dat zijn nieuwe vriendin die hij net 2 maand kent de kids dit weekend gaat zien. Maak me daar onbewust ook druk over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 (bewerkt) . 13 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Snap ik helemaal , Als ik terug denk waarom ben ik gaan drinken mijn leven was of is ook prima. Getrouwd , kinderen , geen financiële zorgen , woon prima in een huis . Maar toch voelde het niet ok . Door te drinken ging ik dat nog erger verdoven en de cirkel verergerde. Je hebt nu dubbel op ... en je drinkt niet , de bijwerkingen van de AD zijn erg naar .. en je gedachten vliegen nog erger rond. Klopt ik weet waarom ik ben gaan drinken, omdat ik me ontzettend ongelukkig voelde in mijn relatie die ik had, hij was ook echt niet altijd lief voor me in zijn woorden. Dus het is goed dat we niet meer samen zijn, en toch mis ik het gezinsleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 5 minuten geleden zei nancy: Fabienne, heb je die pillen echt nodig? Soms is het middel erger dan de kwaal... Ik ben zo goed als 4 maanden gestopt met alcohol ( wel een terugslag vorige week) maar mijn klachten zijn nooit voorbij gegaan ik bleef de paniek houden, en hyperventileren. Daarom met de huisarts besloten dit te proberen. De dosis is 10 mg ook niet super hoog ofzo. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Goedenavond! Ik weet niet of het klopt maar men zegt wel dat als er veel bijwerkingen zijn, de AD goed gaat aan slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Nou hoop snel dat het gaat werken, wil weer dingen kunnen doen, is zo ellendig om je continu zo te voelen. Ik weet ook dat terug naar de alcohol ook geen optie is voelde me dan helemaal van de wereld de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabienne1985 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Bedank allemaal dat jullie zo lief reageren. Ben helemaal vanavond dus dit helpt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Fabienne1985, wat een moeilijke tijd maak je door. ik kan me voorstellen dat je meer piekert als je kids bij hun vader zijn, ik raakte dan altijd een beetje ontregeld. Veel sterkte, hopelijk slaat de medicatie snel aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei Fabienne1985: Bedank allemaal dat jullie zo lief reageren. Ben helemaal vanavond dus dit helpt wel Blijf je toch gezellig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ha @IJsvogel! IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Fabienne1985 als ik mij niet vergis had jij toch ook een nieuwe vriend ? Kan hij niet even bij je zijn ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ik wil alvast even zeggen dat ik de meeste berichten van vanavond like of grappig vind maar dat mijn emoji’s op zijn voor vandaag. Dus dat is verder niet aan me te merken. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 @Fabienne1985 ik herinner me die eerste dagen AD nog heel goed. Niet fijn!!! Het ging over en toen werd alles echt, echt beter. @Statice ik las in de correspondent een mooi artikel over rouw. Iemand had een eigen rouw woordenboek geschreven. Ik kijk of ik de link kan delen... https://decorrespondent.nl/12347/het-helpt-om-woorden-te-geven-aan-je-verdriet-daarom-is-er-nu-een-rouwwoordenboek/19467403307814-df36e962 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Jaja, jij haalt zelfs emojies terug om ze aan n ander te geven. Iemand hier gaat zich gepasseerd voelen, pas maar op. Reacher en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 3 minuten geleden zei haddock: Jaja, jij haalt zelfs emojies terug om ze aan n ander te geven. Iemand hier gaat zich gepasseerd voelen, pas maar op. ... en ik heb het weer gedaan ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Gave palm trouwens, fijn dat je andere palm nu een broer heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 6 minuten geleden zei Reacher: ... en ik heb het weer gedaan ... Iemand moet het doe..., uh, de schuld krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 Ja mijn kijk op planten is voorgoed veranderd nu ik weet dat ze broers hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 En mijn kijk op het forum ook nu ik weet dat er een limiet zit aan het aantal like dat je mag uitdelen Artemis en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 2 minuten geleden zei haddock: Iemand moet het doe..., uh, de schuld krijgen! Sowieso! Maar ik bedoel dat ik elders weer een emoji heb weggehaald om bij jouw bericht een lachende emoji te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 1 minuut geleden zei IJsvogel: En mijn kijk op het forum ook nu ik weet dat er een limiet zit aan het aantal like dat je mag uitdelen Per dag hè, morgen mag ik weer los IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2021 het is wel kaal zo hoor Reacher zo, heb je wat te kopieren en plakken nancy en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden