nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik zou willen dat ik het niet had weggehaald, gezien de nieuwe berichtgeving van Renaldo. In herhaling: Renaldo ik vind je fascinatie voor vrouwen en met name jonge vrouwen eng. En ik ga me er steeds meer aan storen. Mij is wel duidelijk dat je last hebt van psychische problemen ( wie niet, ik in elk geval ook), maar in je berichten verval je continu in herhaling. Je mag natuurlijk schrijven wat je wil hier , neemt niet weg dat ik het echt ENG vind en er moeite mee heb. Dat wil ik gewoon een keer gezegd hebben. lady jane, haddock en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zojuist zei spirit: Wat is leeftijd als je verliefd op elkaar bent? Verliefd of geobsedeerd door een droombeeld slash droomwerkelijkheid? Ah, triggers. @Renaldo61 begrijp ik je enigszins als ik zeg dat je graag alleen in je droomwereld vertoeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ach Spirit, je slaat de spijker helemaal mis. nancy en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 O, iedereen valt al over elkaar heen. #langzaam Reacher en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 19 minuten geleden zei nancy: Ik wou het toch een keer zeggen. En nog een keer dus. En wat moeten wij met die informatie? De tip om te negeren in plaats van te kwetsen lijkt mij ook een goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Dat is geen goede tip Lonster, oningelogd lees je gewoon alles. Persoonlijk heb ik er ook last van. En dat mag, we hoeven niet alles fijn te vinden om te lezen en me ergeren mag/kan en kan niet anders soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 7 minuten geleden zei Lonster: En nog een keer dus. En wat moeten wij met die informatie? De tip om te negeren in plaats van te kwetsen lijkt mij ook een goede. Wij?? Wie is wij? Met jouw tip kan ik niks, heb ik namelijk al weken gedaan. Verder staat het mij ook vrij om hier te schrijven wat ik wil. En inderdaad alsnog opgeschreven wat ik vind, vanwege de reactie van Spirit. Dan is het nu wat duidelijker. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 ik ga film kijken, net Netflix; The Dig gekeken, erg mooie film. Beetje spijbelen zo voelt het, overdag film kijken, maar met dit weer mag het van mezelf. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Wij als in de lezer van het forum. Ja dat is een betere tip Jane. Het hele forum negeren, als je je stoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 5 minuten geleden zei Bor: Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook eng vond wat @Renaldo61vertelde. Maar ik ben gaan doorvragen en ik kreeg antwoorden. Want toen bleek dat ik het helemaal verkeerd ingeschat had. Tja, dat probeer ik ook te doen, maar respons blijft telkenmale uit. Dus ja, laat dan ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Pannenkoeken vanavond. Met kaas ook, denk ik. Niet verkeerd met dit prutweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Heeeeee, dat was ik ook van plan. Maar zoonlief wil niet. Dus kies ik maar weer voor aardappelen, hahaha, zijn lievelingskostje. Morgen ben ik aan de beurt met een uitgebreide bbq! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Serieus? Zoon wil liever wat anders dan pannenkoek? Dat is er duidelijk niet één van mij dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Serieus? Zoon wil liever wat anders dan pannenkoek? Dat is er duidelijk niet één van mij dan. Verschil in leeftijd waarschijnlijk. Mijn jongste is net 30 jaar geworden...studeert nog, woningnood, woont dus nog thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Dertig al? Wow, dan ben je minder jong dan ik dacht. De mijne is juist vijftien geworden. En mag ook nog thuis wonen. Winkel is nog open @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 28 minuten geleden zei Bor: Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook eng vond wat @Renaldo61vertelde. Maar ik ben gaan doorvragen en ik kreeg antwoorden. Want toen bleek dat ik het helemaal verkeerd ingeschat had. Hier op het forum? Dan heb ik dat gemist of niet als antwoorden gezien. Ik krijg (ook) geen hoogte van Renaldo. Zou ook niet weten wat ik hem vragen moet of kan. Ik laat Renaldo maar gewoon z'n verhaal en herhalingen vertellen en denk: laat hem maar, hij zal er wel baat bij hebben. Op de een of andere manier heeft hij wel degelijk een soort van contact met enkelen hier. Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 (bewerkt) 27 minuten geleden zei Quinn: Dertig al? Wow, dan ben je minder jong dan ik dacht. De mijne is juist vijftien geworden. En mag ook nog thuis wonen. Winkel is nog open @Bor Grijns. Ik ben een vijftiger. Was er érrug vroeg bij. 8 mei 2021 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 @nancy voor jou. Ben van dezelfde leeftijd als jij. Dus begin dertig Goed punt Bor. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ow, het bekende 'ik loop een pagina achter'... het is al weer etenstijd. Hier kliek opwarmen van de bestelling gisteren bij Kohinoor Indiase Specialiteiten Restaurant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik ga aan het bakken. Lekker iten sa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Bambam zei het vroeger al: sit back and watch the movie go by...... dezeldenmeerverbaasde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 23 minuten geleden zei Bor: Nee. Pb. Tja, dan is het niet zo gek dat hij zo weinig begrepen wordt hier.. als de verduidelijking per pb gaat. nancy en Quinn reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Ik las per toeval de draad van jowan vandaag en omdat deze me zo raakte meldde ik dat. Niets meer niets minder. Geen verborgen boodschap o.i.d. Ik heb gisteren niet gereageerd op de hele discussie omdat ik soms niet goed weet wat ik ergens van vind. En dan vind ik dat ik iets moet vinden ... Ik begrijp vaak meerdere partijen. Zo ook gisteren. Nu een uitrustmoment. Straks gnocchi met tomaat , mozzarella en pesto uit de oven. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zelfgemaakte Roti met een gekookt eitje. Vanmorgen gemaakt, nu opwarmen dan zitten de kruiden er lekker in hmmmm. En dan sta ik dat om 10.00 ‘s ochtends te maken en denk ik; ja, vroeger kon dat niet want dan had ik tot 14.00 uur nergens zin/puf voor want kater. Dankbaar daarvoor haddock, Musashi, Maja en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 8 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2021 Zowie heb ik net even 7 (!) st jacobsvruchten met macaroni en venkel-Chinese kool-roomsaus gegeten...euh ja en dat had in geen enkel restaurant zo veel en zo lekker geweest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden