Quinn Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 @bumperjim dragen ze jou ook nog fouten van twintig jaar geleden na? Ben geen enorme oranje fan, maar liever dit dan een president. Ach ja, het doet er ook niet veel toe. Beetje dip. Zware migraine aanval gehad en mezelf vandaag gedwongen door te gaan. De klapdeur klapt zo weer terug, denk ik. We zien wel. Ben moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Meghan markle @bumperjim die vind ik zo verwend over komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 3 minuten geleden zei Quinn: Beetje dip. Zware migraine aanval gehad en mezelf vandaag gedwongen door te gaan. De klapdeur klapt zo weer terug, denk ik. We zien wel. Ben moe Was het nodig om jezelf te dwingen? Mild zijn voor jezelf hè, zeker wanneer je ziek bent! Sterkte en veel beterschap gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 15 minuten geleden zei Quinn: @bumperjim dragen ze jou ook nog fouten van twintig jaar geleden na? Dat zou niet moeten, nee. Maar voor de meeste baantjes heb je n verklaring van goed gedrag nodig tegenwoordig, voor Koning dan niet? Vergeet de Scorpio in de Leidsche gracht niet. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 25 minuten geleden zei Quinn: @bumperjim dragen ze jou ook nog fouten van twintig jaar geleden na? Nee dat doe ik zelf wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Laatst hadden we het erover ik geloof met @Lieke7777 waarom ik dronk of waardoor. Het is geen verveling dus. Zelfkennis zegt mij nu dat ik dat deed omdat ik altijd druk ben. Me op één ding focussen kan ik niet, mijn hoofd zit altijd vol. Dat rustig te krijgen lukt(e) alleen met drank. Dus ik weet waar aan gewerkt moet worden. Wow best knap van mezelf al zeg ik het zelf. Lieke7777 en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 34 minuten geleden zei Quinn: @bumperjim dragen ze jou ook nog fouten van twintig jaar geleden na? Heul vaak, hier in huis 25 bijna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 17 minuten geleden zei haddock: Dat zou niet moeten, nee. Maar voor de meeste baantjes heb je n verklaring van goed gedrag nodig tegenwoordig, voor Koning dan niet? Vergeet de Scorpio in de Leidsche gracht niet. Die Scorpio's überhaupt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Ik herken dat wel @ikkanhetmaar eigenlijk is dat toch echt een dikke illusie hè...de tijd die je verliest met alcohol maakt net dat het echt nog veel drukker wordt en eigenlijk toch wel rustiger in het hoofd nu: minder muggen die olifanten worden...minder negatieve denkspiralen...minder stress...meer focus...meer afwerken... al bij al toch veel rustiger dus zonder alcohol (ook al zie je dat op voorhand niet zo) 27 april 2021 bewerkt door Musashi Verduidelijken bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 40 minuten geleden zei Musashi: Was het nodig om jezelf te dwingen? Mild zijn voor jezelf hè, zeker wanneer je ziek bent! Sterkte en veel beterschap gewenst! Nou, ik vond van wel. Want zo doe ik de dingen. Ofzo. Geen idee. Ik ben nog wat warrig, dus dit komt er raar uit, maar ik hecht aan die gewoonten, ritmes, eigengemaakte tradities. Een soort vervangfamilie. 11 minuten geleden zei bumperjim: Heul vaak, hier in huis 25 bijna. Dan verdien jij naar mijn mening ook zo'n salaris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 2 minuten geleden zei Quinn: Nou, ik vond van wel. Want zo doe ik de dingen. Ofzo. Geen idee. Ik ben nog wat warrig, dus dit komt er raar uit, maar ik hecht aan die gewoonten, ritmes, eigengemaakte tradities. Een soort vervangfamilie Zolang het maar een positieve motivatie is (en niet ‘omdat het moet’) well done, je verdient een voor jezelf!! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 15 minuten geleden zei ikkanhet: Laatst hadden we het erover ik geloof met @Lieke7777 waarom ik dronk of waardoor. Het is geen verveling dus. Zelfkennis zegt mij nu dat ik dat deed omdat ik altijd druk ben. Me op één ding focussen kan ik niet, mijn hoofd zit altijd vol. Dat rustig te krijgen lukt(e) alleen met drank. Dus ik weet waar aan gewerkt moet worden. Wow best knap van mezelf al zeg ik het zelf. Inderdaad heel herkenbaar de drukte in je hoofd tot rust brengen . Kunst is te filteren welke drukte het is . Is het omdat je zoveel moet of zijn het andere dingen ? Bij mij is het drukte in mijn hoofd omdat ik veel analyseer en een hele straffende ouder in mijzelf heb zitten die mij continue onderuit haalt. Ik leer nu meer te aanvaarden. Idd het was met mij Goed bezig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Inderdaad heel herkenbaar de drukte in je hoofd tot rust brengen . Kunst is te filteren welke drukte het is . Is het omdat je zoveel moet of zijn het andere dingen ? Bij mij is het drukte in mijn hoofd omdat ik veel analyseer en een hele straffende ouder in mijzelf heb zitten die mij continue onderuit haalt. Ik leer nu meer te aanvaarden. Idd het was met mij Goed bezig . Ik denk bij mij een beetje dezelfde koek dan bij jou. Ben vaak zo druk ook in mijn hoofd dat ik een film of serie kijk en als die afgelopen is ik de helft niet eens heb gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ppfffffff Bezig met de installatie van m’n nieuwe computer! Wat een gedoe. Voor alles weer een wachtwoord, overal weer opnieuw voor aanmelden, toetsenbord zoeken, muis zoeken, printer ed. Gelukkig drink ik niet Dit zou “vroeger” een heel goede reden zijn geweest om dat wel te doen. Maar goed, de boel is nog niet gecrasht, en dat in mijn uppie, dat vind ik wel een schouderklopje waard. Eerst maar eens eten, dat moet ook nog. Musashi, nancy, Maja en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Hier een droge en rookvrije afmelding voor vandaag. lekker weer een weekje vrij Fijne avond allemaal. haddock, nancy, lady jane en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 51 minuten geleden zei ikkanhet: Ben vaak zo druk ook in mijn hoofd dat ik een film of serie kijk en als die afgelopen is ik de helft niet eens heb gezien Idem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 44 minuten geleden zei Cleo66: Truste allen Ps ik dronk ook om de prikkels in mijn hoofd te dempen , totdat de drank zich tegen mij keerde . En zorgde voor vreselijke onrust en angst gevoelens de volgende dag . trusten cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 (bewerkt) 10 uur geleden zei Quinn: Dan verdien jij naar mijn mening ook zo'n salaris. Verdienen wel maar krijgen niet Serieuzer nu, het interessante is dat wat 20 jaar geleden gebeurde, voor de Stier nog net zo helder is alsof het 20 minuten geleden gebeurde. Voor mij is het prehistorie. Dan komt ze met allerlei details en ik kan alleen maar zeggen het zal wel zo zijn, ik herinner me absoluut niks meer En das niet alleen een kwestie van alcohol. Sommige mensen zoals mijn betere helft dus hebben altijd het "oog op de bal", observeren en onthouden alles. De "sensing" dimensie van de Myers Briggs test.https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Myers-Briggs_Type_Indicator Mindful kan je t ook noemen. Terwijl ik in de "intuitive" hoek zit, ik zit met mn hoofd in de wolken, zie dingen over het hoofd, vergeet, ben onhandig en worstel met eindeloze gedachten, zorgen, beren op de weg. Mindless, ook al klinkt dat een beetje zielig. Ons soort mensen heeft dringend meditatie nodig We zijn wel creatief, schijnt. Het is lastig om zo tegengesteld te zijn aan je partner, maar wel eindeloos interessant. 28 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Mijn geheugen is meer dan uitstekend, kan erg vervelend zijn. Het gaat er ook hier weer om wat je met al die informatie doet. Nadragen heeft vaak zo weinig zin, ervan leren veel meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 april 2021 Rapport Share Geplaatst 28 april 2021 Mijn memoires zouden een regelrechte ramp worden, mijn geheugen is zeer beperkt. Van vroeger weet ik vaak nog wel hoe ik me voelde, maar niet meer (veel) concrete gebeurtenissen. Een vriendin van mij weet zelfs na jaren nog gedetailleerd waar ze gefietst heeft, ongelofelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden