Yana Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 32 minuten geleden zei ikkanhet: Als je niet bij jezelf blijft loopt het sowieso verkeerd Ja, als je niet bij jezelf blijft waar blijf je dan Ik vraag me altijd af hoe dat moet, niet bij jezelf blijven. Is er een zelf én een ik? En wie gaat er dan precies weg bij wie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ja dat dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Niet bij jezelf blijven vind ik wel een gemakkelijke: aanpassen aan een ander. Iets doen omdat het moet maar niet omdat je het echt wil. Zo heb ik jaar en dag geleefd...dat wil ik nu niet meer maar het is moeilijk als je dat nooit gedaan hebt...dan is het aanpassen aan een ander Idd ook een stuk van jezelf geworden...begin dan maar eens te zoeken wat echt jezelf is en wat niet... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Zo en ik ben gevaccineerd, yes eindelijk. Bleef ik doordat ik m'n hand op stak om te bedanken met m'n sleepvoet achter een stoelpoot hangen en ja hoor, knal daar lag ik. Maar goed alles is goed gekomen. Sinds het hersenletsel zet ik mijn voet scheef, en blijf daardoor overal achter hangen. Vervelend is dat. nancy en Musashi reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Vervelend @bolletje hopelijk heb je jezelf niet bezeerd . Fijn dat je vaccin erin zit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 uur geleden zei Yana: Ja, als je niet bij jezelf blijft waar blijf je dan Ik vraag me altijd af hoe dat moet, niet bij jezelf blijven. Is er een zelf én een ik? En wie gaat er dan precies weg bij wie? Maar als bij jezelf blijven bij de alcohol blijven betekent, moet je dan niet jezelf eens een trap in je hol geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 31 minuten geleden zei Musashi: Niet bij jezelf blijven vind ik wel een gemakkelijke......... Ik begrijp wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vind het zo'n verwarrende uitdrukking als ik erover nadenk. Net als 'ik hou van mezelf', wie houdt er dan eigenlijk precies van wie? Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Tijdens mijn drink periode was ik niet bij mijzelf . Ik werd geleid door de drank niet mijn eigen ik ( mijzelf) Stukje bij beetje kom ik meer bij mijzelf ga ik leren kennen waarom mijn leven lang bepaalde dingen zo gegaan zijn . Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 minuut geleden zei bumperjim: Maar als bij jezelf blijven bij de alcohol blijven betekent, moet je dan niet jezelf eens een trap in je hol geven? Haha ja, dat is helemaal een mooie: 'ik zuip me klem en iedereen wil dat ik ermee stop maar ik blijf lekker bij mezelf'. bumperjim en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 1 minuut geleden zei Yana: Ik begrijp wel wat er mee bedoeld wordt maar ik vind het zo'n verwarrende uitdrukking als ik erover nadenk. Net als 'ik hou van mezelf', wie houdt er dan eigenlijk precies van wie? Dat betekent ik hou van het verhaaltje dat ik van mezelf gemaakt heb op facebook Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 18 minuten geleden zei Renaldo61: Het zal hier wel ergens staan, maar wat voor werk doe je? Ik zit in de A.O.W Renaldo, maar mag na mijn herseninfarct gelukkig naar de dagbesteding. Maar werken doe ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 4 minuten geleden zei bumperjim: Dat betekent ik hou van het verhaaltje dat ik van mezelf gemaakt heb op facebook Fijn, is dat existentiële vraagstuk ook weer opgehelderd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Ik kan daar niks mee, met ik hou van mezelf. Ik hou wel van sommige anderen, maar van mezelf houden dat is zoiets als een taart die zichzelf lekker vindt. Dakanhelemaalnie. Om dezelfde reden haat ik mezelf niet En trouwens zo gauw ik te veel van mezelf ga houden dan haat ik mezelf weer juist daarom 27 april 2021 bewerkt door bumperjim haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 @Renaldo61 waarom zal onze koning het niet goed doen ? Hij kan niets aan de drukte in de steden veranderen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Nog gefeliciteerd met je zoon @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Ik had de heerlijkste dag sinds jaren. Gewoon helemaal voor mezelf. Ramen gelapt. Leuk werkje vind ik dat. Samen met jongste. Salade gemaakt. Beetje dit beetje dat. Hond was de afgelopen dagen niet lekker. Heb Frolic voor hem gehaald. Smullen! Hij was ziek, misselijk, overgeven, niet eten. Tis zijn zwakke punt. Maar hij was zo aanhankelijk. Waar ik liep ging hij mee. Tjeetje. Wat ben ik dol op dat beest... Lieke7777, Descartes33 en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 3 minuten geleden zei Renaldo61: Heb ik daar ook maar iets over gezegd? Ik had het over de Koning van België en cultuur verschillen Je antwoord uitgebreid op mijn post en je hebt het over de verschillen en dat jullie huidige koning het zeer goed doet . Maw onze koning niet want het is een zooitje in het Vondel park maar zo lees ik hem . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 18 minuten geleden zei Lika: Nog gefeliciteerd met je zoon @ikkanhet Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 20 minuten geleden zei Lieke7777: Maw onze koning niet want het is een zooitje in het Vondel park maar zo lees ik hem . Vanmiddag zeiden ze op het nieuwe hier (in België) dat jullie koning veel krediet bij de Nederlanders verloren heeft omdat hij vorig jaar in coronacrisis naar Griekenland op vakantie was gegaan...is dat zo? (Dat hij daardoor veel krediet verloren heeft bij jullie?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 (bewerkt) Prins pils heeft bij mij nooit veel krediet gehad. Dat dateert al van toen hij op weg naar de wintersport als een boerenkarhengst een crash veroorzaakte op de autobahn. 27 april 2021 bewerkt door bumperjim Sowhat en haddock reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Zojuist zei Musashi: Vanmiddag zeiden ze op het nieuwe hier (in België) dat jullie koning veel krediet bij de Nederlanders verloren heeft omdat hij vorig jaar in coronacrisis naar Griekenland op vakantie was gegaan...is dat zo? (Dat hij daardoor veel krediet verloren heeft bij jullie?) Geen idee verder eigenlijk zal best bij hoor moet zeggen dat ik mij daar niet zo druk om maak . Hij heeft zijn fout erkend en dan is het voor mij klaar. Heb verder niet zoveel met het koningshuis . Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Een koningshuis is nauwelijks duurder dan een president Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Zojuist zei Renaldo61: Okee sorry dan hoor. Hij doet het trouwens goed in tegenstelling met zijn voorgangers. Ik denk ook dat zijn dochter het zeer goed gaat doen. Van het Nederlands Koningshuis weet ik veel minder. En weer sorry, sinds 2004 volg ik niet alles meer. V Geen sorry hoor ja wat Amalia gaat doen zien we over jaren wel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Zojuist zei Lieke7777: Geen sorry hoor ja wat Amalia gaat doen zien we over jaren wel . Hoeft niks te doen, heeft al een vet salaris. Verdienen en krijgen zijn twee verschillende dingen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 april 2021 Rapport Share Geplaatst 27 april 2021 Maar goed ik ben niet objectief, ben Meghan Markle fan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden