ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Morgen op Koningsdag wordt mijn zoon 31 dus toch beetje feest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Sterkte met je tanden en voet @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Morgen op Koningsdag wordt mijn zoon 31 dus toch beetje feest. Heel veel feest dan toch! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ik ga overal knoflook dragen. Gewoon om solidair met jou te zijn @lady jane Maar vervelend van de pijn Sterkte! lady jane en ikkanhet reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Heel veel feest dan toch! Ja lekker dadelijk even voor gebak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goed gedaan @VIII!!! Whoop whoop! Yes you can! Om een van mijn helden te citeren. VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) Psy al achter de rug...nu naar het veld letterlijk terug met de voetjes terug in de aarde...zin in!!! 26 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Goedemorgen, heerlijk vrije week. De zon schijnt. Lekker met een bak koffie. Het leven heeft geen zin, maar ik wel! (Weet niet meer van wie ik die heb gehoord/gelezen). @Cleo66hoop dat de tandpijn wegblijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) Goedemorgen! Na een weekend waarin ik alles wat ik wilde doen ook daadwerkelijk gedaan heb (geen drank en dus geen katers!) gisteravond een paardje bij ons op de manege overleden nadat dochterlief hem in de sloot vond. Met man en macht vanalles geprobeerd, maar heeft helaas niet meer mogen baten voor het arme beessie. Waren allebei erg verdrietig en onder de indruk van wat er gebeurd was, maar....heb gewoon een kop thee ipv een glas wijn genomen toen we moe, koud en ontdaan thuiskwamen 's avonds laat. Vol goede moed op naar dag 12 dus! En eigenlijk...bevalt het me tot nu toe prima een leven zonder wijn. 26 april 2021 bewerkt door Cadeautje Maja, rapilos, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Ach wat akelig @Cadeautje Cadeautje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 (bewerkt) Ja, ik heb er slecht van geslapen . Ga vannacht de nachtdienst in, dus mag legaal nog een paar uur slapen vanmiddag, dat scheelt. 26 april 2021 bewerkt door Cadeautje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 3 minuten geleden zei Cadeautje: Ja, ik heb er slecht van geslapen . Wat heftig, heel veel sterkte ermee Cadeautje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Topprestatie @VIII! VIII reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 @Bor, dankjewel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Dagdraad van gisteravond doorgelezen. Bah. Ik ga douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cadeautje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Wij gaan zo weer naar de paardjes, lekker bezig blijven! En het zonnetje schijnt, wat wil een mensch nog meer !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Koppeltje fazanten op het veld...life can be Sweet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Milli Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 <Lieve allemaal ben ik nu in de Huiskamer van Benzo afbouwers? Ik kan niet zo goed mijn weg vinden op dit forum. IK zoek mensen die Oxazepam hebben afgebouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Hi @Milli dit is die van de drinkers, ook gezellig, benzo iss hier Zit wel vol i de pillen nou en geem behoefte die af te bouwen. Topdag en typetyfus. Licht weer uit en ogeb dicht. Niet reageren op ergernissen onder invloed. Doei. nancy en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Migraine, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Heb gereden van hier naar Aldi een dorp verderop en terug naar de Jumbo en naar huis. Optrekken was ff wennen gaat als n tierelier. Maar joepie het is gelukt. Morgen weer. Kohtje, nancy en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 En, @ikkanhet, misschien tussendoor even gewoon in de auto gaan zitten met instructieboekje (en evt. je man) om alle knopjes, lampjes en hendeltjes na te lopen, zodat je onderweg de juiste handelingen kunt uitvoeren zonder eerst naar de kant te gaan en het op te zoeken... (Dat is zelfs verplicht, dat als je een motorrijtuig bestuurt, je de (noodzakelijke) functies adequaat weet te gebruiken.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 Jammer dat je blijkbaar alleen die berichten terug leest @spiriten niet de berichten waarin mensen naar je vroegen, zich zorgen maakten, advies gaven. En daarop reageert. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 april 2021 Rapport Share Geplaatst 26 april 2021 4 uur geleden zei Musashi: Haha idem...vandaag maar weer online met m’n psycholoog want ook nog altijd niet gereden!! Soort van uitstelgedrag? :-) Heb ik met mijn nieuwe computer, ik durf hem niet te installeren. (Ik heb hem al bijna een week binnen) Het is héél simpel hoor mevrouw, iedereen kan het. (wrijf het er maar lekker even in) Ja, ja, het zal wel. Maar of ik het kan? Mijn nieuwe telefoon doet het wel, dat vind ik wel een presentatie al zeg ik het zelf. Musashi en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden