Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Trusten @bolletjewolletje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @Bor dit is wel erg onder de gordel, hè, Knakker heeft niets onbehoorlijks o.i.d. geschreven. Sla niet zo om je heen. Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 18 minuten geleden zei Bor: Nou en ik wil het zoals gezegd, je je mond beter wat kunt dimmen want jij hebt ook niet zo verantwoordelijkheid altijd zo genomen voor je beide jongens. Nooit. Nooit heb je mij daarover m'n oordeel over gehoord. Maar nu na een half jaar terug komen en mij oordelen op wat toen was en nu niet eens meer speelt? Snotaap je bent. Je weet niet eens waar je het over hebt, je vrouw, moeder van je jongens, was er wel terwijl jij op perron en hotel.. Shut up about me. wat ontzettend onder de gordel dit, bah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ben je aan het drinken? Moeps reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 54 minuten geleden zei Reacher: k dacht dat @Kohtjeinderdaad een grapje maakt maar nu twijfel ik Oh ik had dat wel serieus geinterpreteerd! Want bij mij was dat ook wel echt zo, hoe ironisch het ook klinkt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @Bor, stop dan ook hier mee. Geef aandacht aan dingen en mensen die jouw aandacht verdienen. HALT is ook voor jou halt. Anders stopt dit nooit. Je hebt het zelf in de hand. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 1 minuut geleden zei Bor: Dat laatste denk ik niet. Dan ken jij je eigen kracht en invloed niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) @Bortest het hier dan. Geef alleen maar positieve aandacht. Dan komt dat ook naar je terug. En negatieve aandacht kun je missen als kiespijn. 25 april 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Het positieve van deze boodschap is dat je je gedachten kunt veranderen. Dat kan met mantra's, korte positieve zinnen die je steeds tegen jezelf blijft herhalen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 14 uur geleden zei ikkanhet: Goeiemorgen allemaal, In de herhaling. Van @ikkanhet Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ja, Bor, maar je moet er wel aan werken. Het is een mindset (gedachte in je hoofd). Jij hebt altijd negatief tegen jezelf gepraat. Probeer dat om te draaien door positieve zinnen te formuleren en oefen hier. Altijd positief of niet reageren. Zowel op een ander als op jezelf. Het kost tijd. Veranderen kost altijd tijd. Dat noemen we groeien. Google naar eens naar positieve mantra's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Dus, even een stap verder, achterlaten waar we het niet over willen hebben en door. Het was een fijne dag hier vandaag. Geen grootse of spectaculaire dingen. Gewoon fijn. 1 uur geleden zei Reacher: (...) It kind of grew on me. Dat is een uitdrukking die ik niet goed in het Nederlands vertaald krijg met dezelfde betekenis. Het nestelde zich steeds dieper in m'n hart? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik had ook zo.n dag. Ben er blij mee. Dat is een mooie vertaling. Thanks! Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) En ik zit Hot Fuzz te kijken. Met een Cornetto. 25 april 2021 bewerkt door Quinn Reacher en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Hier kijken we één tegen 50 met een lekker broodje kaas met remoulade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 En ik zou graag iets willen eten, maar weet niet watttttttt......ik ben alle kasten al afgegaan. Grrrrr...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 @nancy ik heb altijd alleen verkeerde eetadviezen. Heb je aardbeien? Tatum en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 "Ik ben hier een te nuchtere Fries voor denk ik" @BorJij kan het echt. Maar een gewoonte van negatief denken kun je niet ongedaan maken of veranderen met het zeggen van één positieve zin. je moet ze zeggen van de ochtend tot de avond, hardop, regelmatig en tegen jezelf. Hoe vaker je het doet, hoe beter je er in wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik geloof dat ik op koningsdag @Quinnna ga doen met zijn nieuwe ijs verslaving. Ik kies voor chocolade ijs. Jammmmmm. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 13 minuten geleden zei Quinn: @nancy ik heb altijd alleen verkeerde eetadviezen. Heb je aardbeien? Helaas niet, hahaha! Ik sprak mijn man er al net op aan, hij doet namelijk altijd de boodschappen. Hij zei: " Maar ik heb wél de beschuiten." Hahaha! Quinn, Tatum en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Niet nieuw hoor @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 7 minuten geleden zei Bor: Ik heb net een patatjes gebakken met mayo en heel veel ketchup. Had ik zin in. Kip ook, van spit. Ik lust altijd wel eten de laatste tijd. Weet ook niet hoe dat komt. Ben niet zwanger ofzo hoor. Bij mij is het als ik drink eet ik slecht, als ik niet drink blijf ik aan het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 april 2021 Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Wie bakt er nou patatjes met mayo? Daar heb je olie voor, en de mayo komt daarna nancy, Tatum en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2021 Ik had vanmiddag de schrik van mijn leven. Ging ff slapen maar lukte niet mijn benen bleven schokken. Opgestaan bleek ik één tablet te zijn vergeten. Gebeurt me nooit meer. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden