niks Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen! Volgens mij gaat het langzaam aan wat beter weer worden. Kom maar op met de zon! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Zoals Napoleon al zei: als ge de neiging voelt u nog eens lekker om te draaien, dat is het moment om op te staan! En ik ga zo hardlopen ook nog. Wat een masochist Het is een soort anti-alcohol: eerst voelt het k, na afloop voelt het lekker. Rosee, Rover, lady jane en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Veel plezier met hardlopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen. Ik had nog graag geslapen. Maar vanuit gewenning lig ik vanaf half zes wakker. Dan maar opstaan. Goedemorgen BJ en Niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Jeetje, hardlopen! Goed hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen Nancy, vrij vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen, hier een broodje pindakaas. Zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen Sowhat! Ja Niks, ik ben vandaag vrij. Wel wat oudergesprekken via Meet. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen Sowhat, pindakaas wie is er niet groot mee geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 7 minuten geleden zei nancy: Jeetje, hardlopen! Goed hoor! Het houdt me van de alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Iemand de documentaire kinderen van Ruinerwold gezien? lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Nope Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Nee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ik dus wel, erg indrukwekkend en schokkend. lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Ik heb verleden week er vijf minuten van gezien. Ik werd er helemaal naar van, dus niet verder gekeken. Nu wel spijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Je kunt het terug kijken via NPO start. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 uur geleden zei niks: . Kom maar op met de zon! Vind ik ook. Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen Nog 1 dagje heel intensief en hard aan de bak. Morgen beetje klusjes. Fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Het is een soort anti-alcohol: eerst voelt het k, na afloop voelt het lekker. goeie morgen! Zo had ik dat nog nooit bekeken! De wereld op z’n kop...mmm mss toch eens overwegen om te beginnen doen, zoals de zandloper omdraaien of zo...helemaal omgekeerd terug beginnen...mmm??? Maar ik haat lopen toch eigenlijk echt wel...of mss alleen vooraf...?? Mmm??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen. Werkdag vandaag. @bumperjim heb altijd moeite met opstaan, zelfs Napoleon kan daar geen verandering in brengen helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Goedemorgen frummers, Wat een cadeautje: volop zon.... lekker naar buiten straks. Eerst een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 8 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Zo naar de stacaravan voor het bevolkingsonderzoek naar borstkanker. Heb dit jaar drie van dit soort onderzoeken. Ik doe wel mee, maar word er onrustig van. Kan mijn kop even niet in het zand stoppen. Dat het uiteindelijk einde oefening is. Nu nog liever niet. Dat wordt natuurlijk steeds erger. Ik denk bij dit soort dingen ook nooit geruststellend dat het wel mee zal vallen, integendeel. Als de enveloppe met de uitslag dan op de deurmat valt, pffff. Ik word rustig van de gedachte dat mijn geest zich uiteindelijk ook bij het ergste van het ergste zal neerleggen. Ontspannen. Er iets mee kan. Ik wilde dat we het hier met z'n allen wat meer over zouden hebben. Dat de dood meer bij het leven zou horen. Dit is geen doen zo. Ik neem me voor om hier wat mee te doen, contempleren op mijn eigen sterfelijkheid. En vanmiddag naar de kapper, na 5 maanden of zo. Langer haar bevalt me wel, dus er mag niet zo veel af. Ik weet het niet Etty ik heb geen borsten (maar genoeg andere plaatsen om kanker te krijgen ) Ik denk dat je reactie volstrekt natuurlijk en logisch is. Het is een verdedigingsmechanisme. Het zou raar zijn als het je niks kon schelen. We slijten en takelen af, ongewild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 goeiemorgen frummers en ja Ruinerwold helemaal gevolgd, maar ga gisteren nog extra terugkijken, want zat te chatten tegelijk. Het stemt me wel tot nadenken steeds. Dan denk ik een traumatische jeugd gehad te hebben, pffft Maar ook, wat zijn die mensen puur gebleven zeg. En wat is de werkelijkheid vaak onwaarschijnlijk veel erger dan de fictie van TV en boeken. Wat mensen elkaar aandoen. Wat mij is aangedaan, wat ik anderen heb aangedaan. and so on........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 april 2021 Rapport Share Geplaatst 15 april 2021 4 minuten geleden zei Yvonne: Yvonne Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden