Spring naar bijdragen

Donderdag 15 april 2021


niks

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei bumperjim:

Het is een soort anti-alcohol: eerst voelt het k, na afloop voelt het lekker. 

goeie morgen! Zo had ik dat nog nooit bekeken! De wereld op z’n kop...mmm mss toch eens overwegen om te beginnen doen, zoals de zandloper omdraaien of zo...helemaal omgekeerd terug beginnen...mmm??? Maar ik haat lopen toch eigenlijk echt wel...of mss alleen vooraf...?? Mmm???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Zo naar de stacaravan voor het bevolkingsonderzoek naar borstkanker.  Heb dit jaar drie van dit soort onderzoeken.   

Ik doe wel mee, maar word er  onrustig van.  Kan mijn kop even niet in het zand stoppen.  Dat het uiteindelijk einde oefening is.  Nu nog liever niet.  Dat wordt natuurlijk steeds erger. 

Ik denk bij dit soort dingen ook nooit geruststellend dat het wel mee zal vallen, integendeel.   Als de enveloppe met de uitslag dan op de deurmat valt, pffff.   Ik word rustig van de gedachte dat mijn geest zich uiteindelijk ook bij het ergste van het ergste zal neerleggen.  Ontspannen.  Er iets mee kan.  Ik wilde dat we het hier met z'n allen wat meer over zouden hebben.  Dat de dood meer bij het leven zou horen. Dit is geen doen zo.    Ik neem me voor om hier wat mee te doen, contempleren op mijn eigen sterfelijkheid.  

En vanmiddag naar de kapper, na 5 maanden of zo. Langer haar bevalt me wel, dus er mag niet zo veel af.  

 

Ik weet het niet Etty ik heb geen borsten (maar genoeg andere plaatsen om kanker te krijgen :ph34r:)

Ik denk dat je reactie volstrekt natuurlijk en logisch is. Het is een verdedigingsmechanisme. Het zou raar zijn als het je niks kon schelen. We slijten en takelen af, ongewild :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

en ja Ruinerwold helemaal gevolgd, maar ga gisteren nog
extra terugkijken, want zat te chatten tegelijk.
Het stemt me wel tot nadenken steeds.
Dan denk ik een traumatische jeugd gehad te hebben, pffft
Maar ook, wat zijn die mensen puur gebleven zeg.
En wat is de werkelijkheid vaak onwaarschijnlijk veel erger
dan de fictie van TV en boeken.
Wat mensen elkaar aandoen. Wat mij is aangedaan, wat ik
anderen heb aangedaan. and so on...........
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...