Yana Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Niets aanvinken denk ik @Cleo66(Nu open, geopend na 6 uur, Nespresso recyclepunt, batterijen recyclepunt, printservice). Rare vragen krijg jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 25 minuten geleden zei Cleo66: Oke , dan kan het dus niet doorgaan, de koop , jammer Thnxx Verkoop je iets of koop je iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) En @Cleo66, naar welk land wil je het sturen? 13 april 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Goedemorgen allemaal, Een dagje vandaag, waarin alles mag en niets moet Ontbijt en koffie al op Pfff, hoef voorlopig even niets meer Wel naar de tuin vandaag, en boodschappen eerst, ook nog Jammer van je weekeindje @ikkanhet Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 15 minuten geleden zei Quinn: Een paniekaanval is niet rationeel. Je kunt wel aanleidingen en triggers in kaart brengen, proberen dat in perspectief te leren zien, maar op het moment dat de paniekaanval er is, is het zo. Paniek. Niet te verklaren of weg te redeneren. Ik zou het graag anders voor je zien @ikkanhet heb je er specifiek hulp voor? Wat me opvalt, is dat zodra iemand het over jouw drinken heeft, je bijna agressief afkapt. Drinken ligt dus nog erg gevoelig bij je? Als in, bang dat iemand het je af wil pakken? @Tatum wat is dringender, poetsen of uitrusten? Ik geef gewoon een antwoord zie er niets agressiefs in. En nee heb geen hulp en ook geen angst want niemand pakt me iets af wat ik niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ik geef gewoon een antwoord zie er niets agressiefs in. En nee heb geen hulp en ook geen angst want niemand pakt me iets af wat ik niet wil. Maar paniek is wel angst ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Lieke7777: Maar paniek is wel angst ? Ja maar niet angst als het over drank gaat. Of het afplakken ervan. 13 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 (bewerkt) mooiezonnigemorgen frummers ikkanhet, je kunt de app hogenood op je tel zetten en voor de reis start al een plek na zeg een uur inplannen, dan hoeft de paniek misschien niet? 13 april 2021 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 en er zijn meer van die apps, google maar eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei lady jane: mooiezonnigemorgen frummers ikkanhet, je kunt de app hogenood op je tel zetten en voor de reis start als een plek na zeg een uur inplannen, dan hoeft de paniek misschien niet? Dat is een goed idee.... Thnxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Ja maar niet angst als het over drank gaat. Of het afplakken ervan. Ok en toch lees ik bij jou veel mbt verleden nachtmerries je niet fijn voelen . Het omgaan met je lichamelijke beperkingen en nu je paniek aanval omdat je 2 uur moet rijden met de auto . Heeft toch allemaal invloed op je en komt ook op een moment waarin je even lekker weg bent met je man samen. Waarom gun je jezelf niet om hier wat mee te doen met derden.? Dat ben je toch waard ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Maar zonder volledig adres kun je toch niet iets verzenden naar het buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Maar zonder volledig adres kun je toch niet iets verzenden naar het buitenland? Nou je kan het wel verzenden, het komt alleen niet aan. (Dat zou @Kohtje gezegd hebben) Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 15 minuten geleden zei Lieke7777: Ok en toch lees ik bij jou veel mbt verleden nachtmerries je niet fijn voelen . Het omgaan met je lichamelijke beperkingen en nu je paniek aanval omdat je 2 uur moet rijden met de auto . Heeft toch allemaal invloed op je en komt ook op een moment waarin je even lekker weg bent met je man samen. Waarom gun je jezelf niet om hier wat mee te doen met derden.? Dat ben je toch waard ? Wordt aan gewerkt...dus blijf positief. Zijn op de terugweg dus eerst dit maar. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Succes ermee @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Succes ermee @ikkanhet Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Gisteren en vandaag niet zo lekker. Licht koortsig, duizelig en moe. Kan ontwenning zijn maar voor zekerheid net Corona test laten doen. Komt die grote kaketoe neus van mij toch keer van pas;...ik voelde bijna niets bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 50 km ervan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 Zo vreemd de auto is echt wennen maar wel super tof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 19 minuten geleden zei bumperjim: Nou je kan het wel verzenden, het komt alleen niet aan. (Dat zou @Kohtje gezegd hebben) Jij wordt mijn nieuwe tekstschrijver. Je bent beter dan m'n ouwe... lady jane, Lika en bumperjim reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 5 minuten geleden zei ikkanhet: Zo vreemd de auto is echt wennen maar wel super tof. Sorry ik heb het ff gemist @ikkanhet Van waar naar waar ben je aan het reizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 3 minuten geleden zei Vocatus: Sorry ik heb het ff gemist @ikkanhet Van waar naar waar ben je aan het reizen? Van Scheveningen naar gemeente Venlo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 2 minuten geleden zei ikkanhet: Van Scheveningen naar gemeente Venlo Heel veel succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 @lady jane rapporteer jij weer die 3 reclames in de 3 subforums? Anders doen we dat met zijn allen tig keer haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 13 april 2021 Rapport Share Geplaatst 13 april 2021 1 minuut geleden zei Vocatus: Heel veel succes. Dankjewel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden