Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 2 minuten geleden zei Bor: Ik was hier gisteravond nog even @Vocatusik blijf niet plots zomaar weg hoor maar ik geef toe dat ik niet alles meer kan lezen en hier minder vaak kan zijn. snap ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 9 minuten geleden zei Bor: Hoe gaat het met je? heb het ff zwaar. Maar komt goed. Morgen weer geen alcohol en dan heb ik mn record van de afgelopen 4 jaar. maar nu ff zwaar. Ik ben ook bijna een kind joh,...kan niets op tv kijken behalve tekenfilms,....eet relatief vloeibaar voedsel,..en wil graag dat alles hetzelfde is..Dus Bor op dagdraadje. hahah ach slaat nergens op en ik herken mezelf niet. Komt goed. Belangrijker is,..hoe gaat het met jou? Relax je een beetje nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Slaap wel frummers en @Vocatus hou het droog , je moet er even doorheen , gaat goedkomen met jou , ik heb er vertrouwen in ik niet,..maar bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 1 minuut geleden zei Bor: Dat is heel erg goed dan toch?! Hoe je het doet moet je misschien onthouden want blijkbaar doe je iets wat goed voor je is, je helpt, want je doet het toch wel goed nu. Anders zat je niet zo dicht bij je record. knap gedaan hoor. 1 minuut geleden zei Bor: Dat is heel erg goed dan toch?! Hoe je het doet moet je misschien onthouden want blijkbaar doe je iets wat goed voor je is, je helpt, want je doet het toch wel goed nu. Anders zat je niet zo dicht bij je record. knap gedaan hoor. lief van je,..dank. Ik ga nog ff 15 min spammen op forum en dan slapen. Morgen werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 En, wie weet, is dat wel goed ook, dattie dat zag. Alles is breekbaar, good to know. Tût, Borrie, pitze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Welterusten @Bor fijn om je even te lezen hier . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @Vocatus voor jou ook even een hart onder de riem , op naar je record Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @spirit fijn dat je bij je zoon even geweest bent , is je zus weer naar huis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Zo tafel gedekt voor morgen voor de jongens het ontbijt , brood trommel klaar gemaakt voor de oudste . Morgen weer aan het werk vrij weekend weer voorbij. Maar ja 1 dagje werken dan weer 4 vrij best druk programma deze dagen . Houd mij allemaal wel goed bezig iig . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @ikkanhet lekker gesetteld in het hotel in Scheveningen ? Wel droog kunnen houden ? Zijn wel trigger momenten denk ik of valt het mee ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Voor nu valt het nog best mee al is er weinig te beleven. Al heb ik meteen een paar klachten voor het hotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 @ikkanhetje kunt beter kijken naar dingen die wél goed zijn aan het hotel en het minder goede negeren. Dat is beter voor je gemoedsrust en je latere herinneringen aan dit weekendje weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ik zou wel iemand willen onthoofden om weer eens in een hotel te mogen slapen ergens ver weg. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Nee ik wil er niks van weten ik ben jaloers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 (bewerkt) 45 minuten geleden zei rosa45: @ikkanhetje kunt beter kijken naar dingen die wél goed zijn aan het hotel en het minder goede negeren. Dat is beter voor je gemoedsrust en je latere herinneringen aan dit weekendje weg. Nou als je een kamer boekt en je kunt romantisch rozenblaadjes op de kamer bestellen. Gedaan maar geen blaadjes. Ik zou op de invaliden parkeerplaats kunnen parkeren. Die ze niet eens hebben. En nummer 3 moet alles cash betalen want heb geen creditcard. En heb uitzicht op strand en zee maar van ramen wassen of water erover heen gooien eventueel hebben ze nog nooit gehoord. 12 april 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 (bewerkt) Ik zag eens een documentaire over een ongediertebestrijdingsbedrijf in Parijs, dat in de allerduurste hotels beesten als bedwantsen verwijderde. In een hotel waar je duizenden euros per nacht betaalt is dat vreselijk taboe want oeioeioei als de andere gasten dat zien is het huis te klein, dus dat moet om 5 uur 's ochtends met een anoniem wit busje door de artiesteningang vlugvlug door de gangen en in godsnaam geen geluid maken. De vreselijk bekakte directeur stond er heel beteuterd bij alsof hij in zn blote kont stond want ja zitten ze in 1 kamer dan zitten ze binnen de kortste keren overal en oeioeioei als de bladen er dan achter komen Je kon steeds net niet zien om welk hotel het ging, ik denk dan laat het dan ook niet filmen, of was het verborgen camera dat weet ik niet meer. 12 april 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 22 minuten geleden zei Etty: Haha broepsoptimisten, misschien handig om eerst te vragen wat er scheelt? Misschien zijn de klachten wel heel erg serieus? Serieus gevalletje van stel je niet aan, krijg ik jeuk van Wat is er mis daar @ikkanhet? Zie antwoord bij Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 3 minuten geleden zei bumperjim: Ik zag eens een documentaire over een ongediertebestrijdingsbedrijf in Parijs, dat in de allerduurste hotels beesten als bedwantsen verwijderde..... Hahaha... ja, hier monter je Ikkanhet lekker mee op. Al jeuk Ikkanhet??? Probeer toch maar te genieten van jullie uitje hoor. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 1 minuut geleden zei Cleo66: Ja echt @bumperjim, wat denk jij ik geen pleziertje , een ander ook niet . Jakkes zeg , haha Ja gemeen hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 geen beter bed, dan je eigen bed he oh nee niet als je spirit heet of went het al spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 10 uur geleden zei ikkanhet: Voor nu valt het nog best mee al is er weinig te beleven. Al heb ik meteen een paar klachten voor het hotel. Zeker melden ter plaatse hè! (Ik heb iemand gekend die standaard altijd een klacht zocht omdat ze wist dat er dan wel iets geregeld werd qua upgrade, extra’s...) Niet dat ik achter zo’n praktijken sta, integendeel, maar echte klachten moet je wel melden zodat men er iets aan kan doen en jij je vakantie niet laat verpesten! Succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei ikkanhet: Nou als je een kamer boekt en je kunt romantisch rozenblaadjes op de kamer bestellen. Gedaan maar geen blaadjes. Ik zou op de invaliden parkeerplaats kunnen parkeren. Die ze niet eens hebben. En nummer 3 moet alles cash betalen want heb geen creditcard. En heb uitzicht op strand en zee maar van ramen wassen of water erover heen gooien eventueel hebben ze nog nooit gehoord. Als je betaald hebt voor de rozenblaadjes en/ of het staat expliciet vb invalidenparking ergens vermeld moet je daar schadevergoeding/ compensatie voor krijgen. En van die vuile ramen zou ik ook een andere kamer met propere ramen eisen of dat ze vandaag worden gekuist! 12 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 Ik zou me toch focussen op genieten, kan wel zijn dat je er recht op hebt, maar blij word je niet van al dat eisen. Sowhat, Kohtje en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 (bewerkt) Klopt wel hoor @Yana. Maar als genieten niet lukt door de klachten die hebt, vind ik toch dat je beter kan melden ipv het je te laten opvreten vanbinnen...dan is het tenminste al uit je systeem, heb je geprobeerd er iets aan te doen en wie weet wordt er ook wel effectief iets aan gedaan hè...wie ni waagt, ni wint! 12 april 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 april 2021 Rapport Share Geplaatst 12 april 2021 @ikkanhet mn vriend en ik zaten een keer in een duur hotel in Belgie waar de hele nacht om de 10 minuten gepiep van rookmelder afging (batterijen waren blijkbaar op) geen receptionist bereikbaar. Volgende dag maakten we er melding van, was de reactie: 'Oh, dat heb ik ooit ook een keer gehad, vervelend he, ik deed toen ook geen oog dicht hahaha.' Hij vond het grappig! Uiteindelijk aangegeven bij de manager, kregen de volgende keer korting. Achteraf wel om kunnen lachen. (Even om jou op te vrolijken) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden