nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Hoi Sowhat, hoe gaat het nu één dag na de prik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Veel plezier, Ikkanhet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Beetje gevoelige plek waar de prik is gezet, verder nog geen klachten, Nancy. Smaragd, niks en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemorgen! Misschien je bed een andere naam geven @spirit? Het lijkt toch niet echt op een prinsessen bed als die je er zo maar af gooit en ook nog niet lekker ligt. Lekker in relax stand hier. Straks late dienst. Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Dank je @nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @spirit als je in je neg. cirkeltje zit, zit en ligt er niets lekker, zeker niet mer een gebroken rib. Doe maar even niets impulsiefs dezer dagen en wie weet valt het erna wel weer mee. Prioriteit is nu; die eerste niet nemen. De rest komt wel goed. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @spirit probeer niet vanuit het perfecte uit te gaan dat bestaat niet . Geef jezelf meer de tijd om gemoedsrust te creëren niet te veel veranderingen in de impulsieve sfeer omdat het dan beter kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 @spirit soms is het idd even wat het is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Spirit, misschien proberen wat geld opzij te zetten voor een goed matras. Een matras waar anderen op hebben geslapen kan nooit een goed matras meer zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Probeer een afspraak te maken voor vrijbuiter en / of ikea omdat ik vandaag hier graag even naar toe had gewild .. Niet te regelen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Wat is vrijbuiter, Lieke? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 22 minuten geleden zei nancy: Wat is vrijbuiter, Lieke? Kampeerartikelen nancy en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Hoi, Veel plezier @ikkanhet @Sowhatfijn om te lezen dat het alleen gevoelig is, morgen zal dat minder zijn. Ik ga verder met de toetsen en protocollen. Ja @nancyluister heus wel naar je hoor Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) 33 minuten geleden zei nancy: Wat is vrijbuiter, Lieke? Inderdaad zoals ikkanhet zei . Kampeerartikelen zijn ons aan het oriënteren op een skottelbraai wil hem graag even in het echt zien ipv plaatjes je hebt 2 varianten. En onze oude cadac heeft een nieuwe grill plaat nodig nu heb ik hem eindelijk thuis liggen ipv in de caravan kan ik hem meenemen om te vergelijken omdat de onze al een ouder model is .. Maar ja helaas .. Gewoon ff voorpret creëren gaat alleen op afspraak . 11 april 2021 bewerkt door Lieke7777 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 5 minuten geleden zei Smaragd: Hoi, Veel plezier @ikkanhet @Sowhatfijn om te lezen dat het alleen gevoelig is, morgen zal dat minder zijn. Ik ga verder met de toetsen en protocollen. Ja @nancyluister heus wel naar je hoor Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken Dank je @Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Hoop dat Bor het gisteren droog heeft gehouden, soms krijg ik een bezorgd gevoel bij het lezen van haar berichtjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Goedemiddag Tot 12 uur geslapen Kan me niet heugen wanneer ik zolang en zo lekker heb geslapen. Fijne zondag allemaal!! Vocatus en Rover reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 11 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Dank je @spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Niks aan zo'n zondagmiddag alleen. D heeft haar ouders op bezoek en c heeft een weekafspraak. Alleen vermaken is niet ineens gemakkelijk geworden. Plan, bedenk een plan. Ik ga kijken of er wat in huis is om een taart te produceren. Vocatus, Musashi, Tatum en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 12 minuten geleden zei Quinn: Niks aan zo'n zondagmiddag alleen. D heeft haar ouders op bezoek en c heeft een weekafspraak. Alleen vermaken is niet ineens gemakkelijk geworden. Plan, bedenk een plan. Ik ga kijken of er wat in huis is om een taart te produceren. Van het weer word je ook niet vrolijk. Enorm donker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 41 minuten geleden zei Vocatus: Van het weer word je ook niet vrolijk. Enorm donker Hier in het westen veel zon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 (bewerkt) Zo, net een wokgerecht gemaakt met Japanse groenten en kip voor morgen na mijn werk. Als ik afgepeigerd ben heb ik het tenminste al klaar staan. Straks biefstuk bakken, met aardappelen en spinazie. Dat wat ik mag, eet ik mee. Bloedsuikerspiegel is al behoorlijk gedaald . Blij mee, ik voel me al een stuk minder ziek. Ajax speelt zo, mijn man zit al te wachten, kijkt nu PSV. Ik wou hier wat anders plaatsen, maar ik weet niet meer wat 11 april 2021 bewerkt door nancy Bijgerecht moest zijn wokgerecht, die stomme spellingcorrector ook! Smaragd, VIII, Musashi en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 6 minuten geleden zei nancy: Hier in het westen veel zon! Ik ben jaloers. Hier in zuiden moeten de lampen aan nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Heb runderriblapjes in stukjes gesneden. Met bloem aangebakken en nu met tomatenpurree, laurier, peper, boullion en knoflook lekker 2 uurtjes laten sudderen Smaragd, Quinn, Musashi en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 april 2021 Rapport Share Geplaatst 11 april 2021 Net terug van een rug/nek/schouder massage van 3 kwartier inclusief hotstone en muziek met tjilpende vogels Alle stress/spanning in schouders helemaal weg. Ik ga meteen sparen voor de volgende. Zou dit wel iedere dag willen. ZENNNNNNN. Vocatus, Smaragd, Rover en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden