Spring naar bijdragen

Donderdag 25 maart 2021


Yvonne

Aanbevolen berichten

Djw @kruidenthee67 heel duidelijk en eerlijk en daardoor kan ik zachter met mijzelf omgaan. De spiegel is heel groot. Ga nu echt slapen weer, heb het nodig. Kort lontje. Heb lang gestopten die faalden zelfmoord zien plegen hier.  Kan nooit de bedoeling zijn van een forum als dit en ws hadden ze het toch wel gedaan dat zal ik nooit weten. Maar dan nog liever bezopen hier. Dood is echt zo dood als een pier dan kun je echt niks meer. 

 Nu stop ik. Wat heb ik trek in bier maar is geen optie :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Quinn:

 

En nou niet kwaad gaan worden, ik probeer gewoon een gesprek te voeren. 

Heb alleen je laatste zin gelezen, nee ben niet kwaad op je, moest zelfs een beetje lachen. Dank. Op jou ben ik nooit boos. Alhoewel!!!! Inhoudelijk morgen, moet voor mijzelf kiezen nu en dat is slaap. Heb nachtdienst. Moet en wil presteren. Hou je goed ga morgen je volledige bericht lezen en wie weet ga ik wel of niet boos worden, dat zien we dan wel weer ;):lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kohtje jij was degene die destijds tegen mij zei wil je een aai over je bol of wil je vooruit? Uiteindelijk is de aai over de bol alleen nuttig als je tegelijk bezig bent met vooruit komen. Ook al is dat soms twee stappen vooruit en één terug.

Mensen, ik ga douchen, straks een date met de mooiste vrouw op aarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Quinn:

@Kohtje jij was degene die destijds tegen mij zei wil je een aai over je bol of wil je vooruit? Uiteindelijk is de aai over de bol alleen nuttig als je tegelijk bezig bent met vooruit komen. Ook al is dat soms twee stappen vooruit en één terug.

Ikke?? Tegen jou??

Kletsmajoor. (ikke dan, hè..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Bor:

Quote:Mensen, ik ga douchen, straks een date met de mooiste vrouw op aarde.

Valt dit ook onder het kopje netjes denken? Have fun @Quinn

Nope, heel veel niet nette gedachten.

18 minuten geleden zei Kohtje:

Jij?? Met mijn vrouw??

Schuinsmarcheerders. (jullie dan, hè..)

Nee kletsmajoor, met de mijne, min of meer. Ik hoop op steeds meer trouwens.

Raar om hier zo te zijn, in dit huis dus. Tweeling gaat straks koken, D is bezig de baby alvast te voeren en ik lig op de bank met m'n voeten op tafel. Voor het gevoel van gewoon thuis te zijn. 

Beetje vreemd, beetje onthecht, beetje matglas. Maar ik doe m'n best. Niet een beetje. 

Tot later weer, gok ik zo. Mooi dat smartphone gebruik zo normaal is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik ben net gebeld dat de fysio therapeut waar ik di was Corona heeft!  Ik ben steeds heel voorzichtig geweest, nou ja het is niet anders. 
Quarantaine dus de komende dagen, bah!
Zo. kan ik me laten testen.

Een kennis van me is bewusteloos neergevallen in haar badkamer, weet niet hoe lang ze er gelegen heeft. In het zh beland, blijkt ook Corona te hebben.

Ik word er niet vrolijk van. Gelukkig schijnt wel de zon.

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook benieuwd wat je gaat eten @Quinn. @spirit hoop dat de trek al wat is gezakt. Ben zo chagrijnig vandaag. Gisteren ook trouwens. Dat geluid steeds als de jongens de koelkast opentrekken (ongeveer 300 keer per dag) terwijl ik thuis werk. Kunnen zij ook niks aan doen. Ben maar even het huis uitgevlucht en gaan wandelen. Zaten twee pubermeisjes op een bankje met cake en een spuitbus slagroom van de appie. Ze spoten enorme hoeveelheden op hun cake en hadden lol. Werd daar wel weer even vrolijk van.

bewerkt door Rosee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Ik ben vanmiddag op de fiets gesprongen
om de zon, de zelfreflectie en waarom ik
me zo intens met dit forum kan bezig houden.
Besef best dat ik af en toe als een bekeerling klink
maar waar ik op flipte was dat "schijt aan" en "brave
burgerlijke"
Dat betrok ik op mezelf. Niet eens mbt adb realiseerde ik me op de fiets.
Het is een gevolg van het veel teveel binnen zitten, me te weinig nuttig voelen
en teveel eten. Braaf ben ik nu idd erg en burgerlijk ook. Noodgedwongen.
En juist nu het weer beter wordt, ik weer aan buiten volleyen en vriendinnen zien,
een beetje mee kan doen, hoe krom ook met 1,5m afstand enzo. Nu wordt mijn
lontje nog korter. Gek hoe dat werkt.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè verdorie @Rosee, dat is toch geen doen voor jou om thuis te werken. Doe je mee aan een loterij? Koop een lot en dan wens ik keihard dat je een serieuze prijs wint zodat je een huis met vijf slaapkamers kunt kopen en natuurlijk een eigen badkamer en dat je geld zat hebt zodat je iemand anders de hele verhuizing kunt laten doen terwijl jij ergens bruin ligt te bakken op een tropisch eiland.

PS. wat Jane zegt kan ook

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei lady jane:

oh jakkes Jannigje,
ik hoop dat het voor jou meevalt
wanneer de uitslag?
Ik blijf de contactberoepen eng vinden
en voor henzelf natuurlijk helemaal

Ik kan me pas zondag laten testen, en daarna krijg ik binnen 36 uur de uitslag. 

24 minuten geleden zei Renaldo61:

Als je dan alleen woont ...

Ja ze woont alleen, ze heeft een tijd op de grond gelegen voor ze bijkwam. Echt naar. 

6 minuten geleden zei Yana:

Wat een zenuwentoestand @Jannigje. Heb je in NL bij de fysio allebei een mondkapje op?

Jazeker. Hij heeft zo’n extra beschermende op. Bij binnenkomst natuurlijk handen ontsmetten, temperatuur meten, vragen beantwoorden. Hij is zelf ook heel voorzichtig, maar hij schijnt besmet te zijn door iemand die geen symptomen had. Ja, daar kun je je niet tegen wapenen, tenzij je helemaal niemand ziet natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...