ikkanhet Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goeienacht/goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen @ikkanhet en alle andere frummers! Grijze dag aangekondigd qua weer. Maar dat gaat mijn dag niet verpesten. Gisteren heerlijk gewandeld in de duinen rondom de Waalsdorpervlakte. Vandaag ga ik een route uitstippelen via Komoot-app. Kijken hoe dat werkt. En de ereader vullen met content. Voor wie ook digitaal leest: ken je 1lib.nl? Boeken in alle talen gratis te downloaden. Fijne dag allemaal en zoek vandaag de zon in jezelf. Musashi en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) Goeie morgen! dank @Maja voor die tip, ga ik zeker eens checken! Hoewel ik nog wat liggen heb, een ‘stapeltje! kan nooit kwaad, kan je elk moment kiezen waar je zin in hebt...! Mijn zus had ‘de vierde dimensie’ van Hans Peter Roel voor me bij... Ps vandaag ben ik echt wel blij en fier op mezelf dat ik gisteren niet heb gedronken...zou niet weten wat ik nu zou doen als ik het wel gedaan zou hebben...maar niet dus, dus niet van wakker liggen nee want ik ben vroeg kunnen opstaan! Hip hoi!!! 21 maart 2021 bewerkt door Musashi bolletje, Maja, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen dagpact: zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Morgen. Vervelende nacht gehad met nachtmerries en paniek. Het is nou weer licht, dat helpt meestal wel iets. dagpact: zbb Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen frummers, Voor mijn doen een gat in de dag geslapen... Geen zon, wel harde wind... brrrrr. Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 dagpact: zbb Quinn Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen. Jongste van 14 kwam opeens naast me slapen. Lief! Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen Lika, Geniet je van je 'vrije' dagen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ook goedemorgen allemaal.. Vandaag weer eens fantastisch geslapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 56 minuten geleden zei Yvonne: dagpact: zbb Quinn Yvonne Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen net uit bed vandaag weer een avond dienst . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goedemorgen, een feestelijke taart bij de koffie. Ik ben 1,5 jaar droog. Musashi, Quinn, Artemis en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Gefeliciteerd Tatum.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Joehoe Tatum! Van harte!! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 30 minuten geleden zei Yvonne: Goedemorgen Lika, Geniet je van je 'vrije' dagen??? Ja. ik vind het helemaal fijn. Alsof ik meer tijd heb. Quinn en Yvonne reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Hartelijk gefeliciteerd @Tatum Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 5 minuten geleden zei Tatum: Goedemorgen, een feestelijke taart bij de koffie. Ik ben 1,5 jaar droog. Gefeliciteerd! Hoe bevalt dat, droogstaan.. Had je vaak een terugval? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 @Adrianvoor 1,5 jaar droog staan had ik regelmatig een terugval. Maar dat is inmiddels 1,5 jaar geleden en dat bevalt me prima. ik zou niet anders meer willen. Mijn leven is nu opbouwend geworden in plaats van afbrekend. rapilos, Musashi, Adrian en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Van harte gefeliciteerd @Tatum Wat zal jij een ongelofelijk trots gevoel hebben,en dat mag hoor! proficiat !!!! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Goeiemorgen frummers en gefeliciteerd Tatum, wat een fijn gevoel he opbouwend, een mooi woord hiervoor! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik ben jaloers op Tatum.. Ik sta al 4 jaar droog, maar heb er nog steeds moeite mee.. Toch wil ik niet meer terug naar 'elke dag aangeschoten', want echt dronken was ik zelden.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Van harte Tatum, mooi! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 11 minuten geleden zei Tatum: Mijn leven is nu opbouwend geworden in plaats van afbrekend. Inderdaad, heel mooi gezegd.. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden