Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Kind had ook een brief bij van de ouderraad van de school om chocolade en wijn te bestellen ‘geen Pasen zonder chocolade en geen feestje zonder wijn’!? Wat voor een boodschap is dat nu eigenlijk!? Tatum en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 (bewerkt) Mijn zus komt ook vanmiddag...benieuwd of ze wijn wil drinken (zoals normaal). Heb nog 2 flessen staan, wil ik wel een openen voor haar maar zal toch moeilijk zijn om zelf dan geen glas te pakken dan...ze moet het dan wel helemaal opdrinken of rest meenemen best... 20 maart 2021 bewerkt door Musashi Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen, alweer veel te lezen hier. @niks leuk je even te lezen en ik hoop dat je lekker een nacht kan doorslapen en je niet schuldig voelt om mini uit logeren te laten gaan. Ze is in goede handen toch. @Smaragd heerlijk die kattenverhalen, onze kat alweer een paar jaar katje wijle 17 geworden zo lief was ze! Had haar al toen ze nog een kitten was, nog eerder dan mn kinderen. En ja s nachts altijd bovenop me springen haha. En op mn laptop zitten als ik moest werken. Hou van die eigenwijsheid. Misschien toch weer eens kijken naar een kat uit het asiel. Wat ik wel fijn vind is dat mn spullen niet meer worden gesloopt nu. Hele banken zijn stukgekrabd, hoeveel krabpalen ik ook heb aangeschafd. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Het leuke van katten vind ik, behalve hun eigenwijsheid, dat ze zich nooit schuldig voelen (tenminste voor zover ik weet) en hun eigen plek opeisen. Dat ze heerlijk in dat laatste straaltje zon gaan liggen. En toch ook heel empathisch zijn en bij je komen als je verdriet hebt oid. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Onze poes is ook al een paar jaar dood was ook 18 jaar geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Rosee, hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ook 2 oudere ' weet niet precies hoe oud dacht rond de 14 . De een was nier kat en diabeet en is daardoor overleden. De andere is weggelopen. Nu 2 jonge 1 van 9 mnd en de andere is 1.5 jaar . Ze houden erg van plantenbakken mijn planten staan allemaal ingepakt in aluminium folie. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Wij hebben het uitvoerig erover gehad maar toch besloten geen huisdieren meer te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Zojuist zei Bor: Wij nu ook niet meer op de hond na dan maar ik mis ze wel heel erg veel. Misschien slijt dat wat.. Ik mis onze poes ook nog heel erg en Rakker ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Met onze moppie de poes dus was het net of ik er 20 had maakt niets uit waar ik was of hoe snel ze stond altijd en overal bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 2 uur geleden zei Musashi: En waarom dan niet?? Dat is toch ook deel van een relatie, op elkaar leunen als het moeilijk gaat, toch niet enkel en alleen fun!? Ach weet je, hij heeft al zoveel ingeleverd en gelaten, zijn recht op privacy ga ik niet ook nog verder inperken. Als ik er ben, ben ik er namelijk nogal veel. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik ben super blij met mijn huwelijk/relatie zou niet anders willen. rapilos en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Alleen wonen, moet er niet aan denken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 2 minuten geleden zei Sandro: Alleen wonen, moet er niet aan denken... Nee, ik vind het ook niks, maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Op een andere manier weer aan elkaar zien te wennen. Ik weet dat de aanleiding zacht gezegd niet plezierig is, maar zie je er ook prettige dingen aan al @Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik heb mijn relatie lief , maar wat mij betreft zal het erg fijn zijn als hij gewoon weer naar kantoor kan gaan . En dan is fijn een understatement ... Het benauwd mij dat er continue iemand in huis is . Je zegt elkaar geen gedag omdat er eigenlijk niemand weg gaat . Ja ik ga straks werken . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1 uur geleden zei Quinn: Ach weet je, hij heeft al zoveel ingeleverd en gelaten, zijn recht op privacy ga ik niet ook nog verder inperken. Als ik er ben, ben ik er namelijk nogal veel. Elkaar persoonlijke ruimte geven is natuurlijk ook belangrijk. Zoals met alles zeker: it’s all about the balance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Zeker met Corona is constant op elkaars lip zitten natuurlijk niet altijd een pretje maar toch denk ik dat het voor alleenwoners nog moeilijker is die sociale isolatie...toch blij in een gezin te zitten in dat opzicht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Wat Musashi zegt. Ik ben als een kind zo blij om af en toe een dagje op kantoor te kunnen werken. Weg van huis en weer eens wat andere mensen spreken. Na een drukke werkdag met veel contacten vond ik het heerlijk om alleen te wonen. Maar nu vind ik het best lastig af en toe. Maar deze ochtend ben ik ook zingend begonnen. Online zangles elke zaterdag om 10:00 uur. Samen met nog 4.000 anderen. Die zie en hoor je dan weer niet. Maar ze zijn er wel. Zingen verbindt, is de boodschap. Een vriendin uit een andere stad doet ook mee. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Nu verder met de keuken schoonmaken. Kleine overstroming gehad omdat de wasmachine aansluiting niet goed zat. Meteen maar eens poetsen. En dan straks lekker naar buiten. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik doe ook mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Met zingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 En het gras is/lijkt altijd groener etc Allen wonen heeft voordelen, maar ik vind het nu zo langzamerhand wel eenzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Zojuist zei Lonster: Met zingen? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Goedemorgen. Samenwonen vond ik verschrikkelijk lastig toen ik nog dronk. Toen ik alleen woonde en nog dronk vond ik dat beangstigend. Toen ik daarna alleen woonde en niet meer dronk vond ik dat niet onaardig. Nu ik weer samenwoon en niet meer drink vind ik dat ok. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden