Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 7 minuten geleden zei Tatum: De alwetende leg aub uit wat je daar mee bedoelt? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Het was een reactie op de post van Haddock Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 147 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik weet nog niets? dehetnuechtnietmeerwetende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 nee nee..foute antwoorden. Verbaast me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 15 minuten geleden zei Bor: .. Als ik nou wist wat de vraag is.. Ik kig in bed met lenzen uit , maar vraag is...aantsl grand slams totsal van federer, nadal en djoko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 7 uur geleden zei haddock: Maar wie is - of zijn - nu die Sheldon en/of Sheldin? deonwetende Sheldon Cooper is een tv personage. Sheldin is een tikvaud. En de grand slams is minder dan 80... 60? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 1 uur geleden zei Quinn: Sheldon Cooper is een tv personage. Sheldin is een tikvaud Ah Voila daarmee dat ik het niet wist...ik was al helemaal in de war! Heb dat allemaal gezien maar dacht dat ze in Nederland mss al aan iets nieuws toe waren met spin Off Sheldin of zo...betekent dat niet jij @Quinneen nieuwe vraag moet stellen want ja die was dan eigenlijk niet echt ok hoor vind ik, mensen zo op het verkeerde spoor zetten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Musashi Sheldin Cooper, nichtje van? Stel er anders gewoon eentje tussendoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Nu doe je me helemaal weer twijfelen @Quinn. Het is al even geleden dat we Young Sheldon zagen...gaat die nog verder eigenlijk? nee geen vraag, daarom speel ik ook niet meer mee...kunnen we de regels niet veranderen want ik merk dat velen zwijgen als ze het antwoord weten...om geen vraag te hoeven stellen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 10 minuten geleden zei Musashi: Nu doe je me helemaal weer twijfelen @Quinn. Het is al even geleden dat we Young Sheldon zagen...gaat die nog verder eigenlijk? nee geen vraag, daarom speel ik ook niet meer mee...kunnen we de regels niet veranderen want ik merk dat velen zwijgen als ze het antwoord weten...om geen vraag te hoeven stellen... haha, ik lees mee en lig helemaal dubbel. Ik heb geen vragen meer dus ik antwoord niet meer, maar blijf dit een top draad vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Musashi er komen nog drie seizoenen, dacht ik laatst gelezen te hebben. En natuurlijk kun je re regels veranderen, regels zijn voor Nederlanders en reserve Nederlanders meer guidelines. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 regels zijn net als principes er om van af te wijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 46 minuten geleden zei lady jane: regels zijn net als principes er om van af te wijken Sodom en Gomorra hier! Van @Quinn verwácht ik dat soort opmerkingen maar van jou.. lady jane, Yana en bolletje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 @Reacher nou ja zeg... alsof ik ooit... okay, laat maar, dit debat verlies ik. Tatum en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Wie stelt er weer een vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ik heb een antwoord. Linkos. Wat is de vraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 8 uur geleden zei Quinn: Sheldon Cooper is een tv personage. Sheldin is een tikvaud. En de grand slams is minder dan 80... 60? 58 denk ik. Ik doe al jaren het online tennisspel Tennismania en dit soort vragen stellen ze daar ook in de vorm van een quiz. Maar goed nu gaat het ws 3 dagen duren voordat ik hoor/lees of het wel of niet goed is, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei bolletje: Ik heb een antwoord. Linkos. Wat is de vraag? De vraag is: hoe heet de besloten vennootschap, in de Kruidenbuurt te Amstelveen, die actief is in de branche Financiële holdings en waar 1 persoon werkzaam is? Ik heb dit antwoord maar bevraagd om mijn steentje aan de chaos bij te dragen. 10 april 2021 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 1 uur geleden zei Smaragd: 58 denk ik. Ik doe al jaren het online tennisspel Tennismania en dit soort vragen stellen ze daar ook in de vorm van een quiz. Maar goed nu gaat het ws 3 dagen duren voordat ik hoor/lees of het wel of niet goed is, of niet? Heemb gegoogled, wegens algeheel ongeduld. @Smaragd heeft gelijk, jij bent. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Hoeveel harten heeft een gewone regenworm?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 huh? Geen een? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Fout Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 3 minuten geleden zei Yana: huh? Geen een? Harteloos Ik weer wel hoeveel harten een octopus heeft, maar een worm... Twee? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 april 2021 Rapport Share Geplaatst 10 april 2021 Ook fout @Quinn! Het zijn er meer. Heb ooit een werkstuk moeten maken over de regenworm. Had dit anders ook nooit geweten natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden