Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Kom op met je nieuwe vraag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Oke mijn nieuwe vraag,...geen google,..hmmm terwijl ik dit type moet ik nog wat bedenken. Oke dit feitje weet ik. WAAR komt mayonaise vandaan> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Dat weet ik al niet dus ik moet passen helaas sorry hihi, wel een leuke vraag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 26 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 5 minuten geleden zei Bor: Van eieren. Dus van de kip. wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 26 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2021 Wist al dat haar antwoord niet goed was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 4 uur geleden zei Bor: Van eieren. Dus van de kip. Daar is geen speld tussen te krijgen. Overigens heeft een haan wel degelijk nut, want zonder haan krijg je alleen onbevruchte eieren en dus nooit nieuwe kippen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 (bewerkt) 7 uur geleden zei Bor: Er zijn in totaal 1500 vulkanen op de wereld. Daarvan zijn er 600 actief. En van de 600 actieve vulkanen zijn er 60 jaarlijks tot uitbarsting. Ik wist dit omdat mijn man me dit toevallig vertelde vanmiddag. Anders had ik het ook niet geweten hoor. Wie er het dichtst bij zat was @Adrian. Stel jij een nieuwe vraag Adrian? Nou wat is dan een niet actieve vulkaan? Dat is een berg waar nooit lava uitkomt. Dat is dus gewoon een berg. Of is een vulkaan een berg waar ooit lava uit is gekomen? Dan is ie ook actief. Of je moet definieren hoe lang geleden maximaal dat er lava uit is gekomen dat we m nog actief noemen. Moet eens zien wat ome google ervan zegt. 27 maart 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 6 uur geleden zei Vocatus: Oke mijn nieuwe vraag,...geen google,..hmmm terwijl ik dit type moet ik nog wat bedenken. Oke dit feitje weet ik. WAAR komt mayonaise vandaan> Uit de koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 2 minuten geleden zei bumperjim: Nou wat is dan een niet actieve vulkaan? Dat is een berg waar nooit lava uitkomt. Dat is dus gewoon een berg. Of is een vulkaan een berg waar ooit lava uit is gekomen? Dan is ie ook actief. Of je moet definieren hoe lang geleden maximaal dat er lava uit is gekomen dat we m nog actief noemen. Moet eens zien wat ome google ervan zegt. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Actieve_vulkaan zie je wel, wat een chaos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Mayonaise komt oorspronkelijk uit Nederland.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Mayonaise? Ik weet het, ik heb net gegoogeld. Ik mag het hier dus niet zeggen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Amerika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Dirk van den Broek. Soms Jumbo. Heeel soms Albert Heijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Belgie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Sh.. dat wou ik net zeggen Dan maar Frankrijk lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 ik hoop dat jij het goed hebt haha, zou geen nieuwe vraag weten zelfs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Zal ik maar Spanje zeggen, dan hoef ik zeker geen vraag te verzinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Ik dacht Monaco, geen idee waarom. Al vind ik toch dat @Bor won wegens geniaal antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Zul je toch moeten wachten tot Vocatus weer eens langs komt... Eigenlijk had Adrian een vraag moeten stellen. Die was aangewezen door Bor. Maar deze licht chaotische toestanden horen wel een beetje bij deze quizz..... Smaragd, Adrian, nancy en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Stil hier.. Ik zal maar weer eens een vraag stellen: Hoe krijg je een olifant in een VW kever? (Oh dit is meer een mop.). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Zeggen dat er een muis langs loopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Ja, met een schoenlepel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Zal ik het al verklappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 Als het een roze kever is er onderste boven in stoppen dan zie je hem niet . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2021 4 minuten geleden zei Adrian: Zal ik het al verklappen? Geduld is niet jouw ding. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden