Smaragd Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ja goed @Musashijij bent aan de beurt. Blij dat iemand het meteen goed heeft, ik blijf anders steeds kijken of er al een antwoord is Jij bent aan de beurt!! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Oei oei ja daar had ik nog niet aan gedacht! Ik heb geen vraag! Ik ga proberen zsm een te vinden ergens vanavond...even geduld aub... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Mss te gemakkelijk maar mss ook niet voor Nederlanders? En ik hoop vooral dat ik het zelf juist in m’n hoofd heb! Hier gaat ie: Wanneer werd België onafhankelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1 uur geleden zei Musashi: Mss te gemakkelijk maar mss ook niet voor Nederlanders? En ik hoop vooral dat ik het zelf juist in m’n hoofd heb! Hier gaat ie: Wanneer werd België onafhankelijk? 1820 heb ik in mn hoofd. Zonder wikipedia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Ik denk het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1848 zo uit het hoofd, de Luxemburgse kwestie was van 44 tot 48. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Toch ff gaan checken voor de zekerheid maar bleek niet nodig, ik ben juist, 1848 is fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 1884 dan? dedislektiese Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 20 maart 2021 Opgezocht, ik doe dus niet meer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 1842 staat me bij maar ik weet het niet zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) We kennen onze vaderlandse geschiedenis slecht Maar als je vandaag nog iets aan de kennis wilt hebben is het minder nuttig te weten in welk jaar het precies was, dan te weten van de oorzaken en gevolgen. 21 maart 2021 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) Ben vooral blij dat het toch niet zoo gemakkelijk is dan! :-) Het gaat verder...zit er nog niet bij... 21 maart 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 vooruit: 1844 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Nope... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 36 minuten geleden zei bumperjim: Maar als je vandaag nog iets aan de kennis wilt hebben is het minder nuttig te weten in welk jaar het precies was, dan te weten van de oorzaken en gevolgen. In dat opzicht en omdat vandaag de lente begint zal ik een tip geven: het heeft met Napoleon te maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik dacht dat het 1831 was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Net niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) Sorry mensen,..sorry @Bor @Smaragd. ik had ff wat zware dagen. Mijn vader is eergisteren gediagnostiseerd (hey schrijf dat woord met wijn op) met ongeneeslijke kanker. Dus moest ff slikken en weg van forum. Sorry, ja tonijn was het goede antwoord Maar wat was het goede antwoord op belgie onafhankelijk? 21 maart 2021 bewerkt door Vocatus Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik gok trouwens 1828 en maak een nieuwe regel. Als het binnen 10 antwoorden niet geraden is,..wint de steller. En mag de steller iemand aanwijzen voor een vraag (nogmaals non google) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 1830. Spijt van dat slechte nieuws te horen @Vocatus, sterkte gewenst! Die nieuwe regel tja, Ik weet niet goed wie graag een vraag wil stellen...dus hou ik het maar op jou @Vocatus aangezien jij het spelletje gestart bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Of nee ik doe het anders! Wie eerst een vraag stelt mag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 één vraag maar opgesplitst in een Vlaamse en een Nederlandse versie.. Voor de Vlamingen: hoe wordt de Citroën 2CV in Nederland genoemd?Voor de Nederlanders: hoe wordt de Citroën 2CV in Vlaanderen genoemd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Een lelijk eendje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 (bewerkt) En een geit 21 maart 2021 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 21 maart 2021 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2021 Vraag: als je in Nederland een gebakken ei wil in een restaurant, vraag je een gebakken ei. Maar hoe vraag je dit in Engeland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden