FILOU Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Simpel, ik doe mee. Van dagvtot dag, van maand tot maand, en dan zien we wel’verder Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Topic Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 (bewerkt) Ik overweeg trouwens nog een nieuw draadje nl. Mening-van-anderen-de-baas. Of nee wacht daar is deze ineens mee goed voor, 2 vliegen in 1 klap! ... wil nog bijtypen: sorry kon het niet laten, maar ik ga dat toch niet doen! En nu ben ik heel onsympathiek, mag van mezelf ;-) 23 februari 2021 bewerkt door Musashi Von en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 3 uur geleden zei Johan54: Thx voor alle reacties. Zo zie je maar hoe iets onbenulligs heel belangrijk kan zijn. Ik zal er verder niet meer op reageren. Door met waar het om gaat. Geen drank. En voor mij is maart al overduidelijk in zicht. De eerste inschrijvingen zijn binnen. Dus de lijst gaat weer van start. Musashi Von Johan Zet mij er ook maar bij, leuk Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 @ikkanhet en @FILOU zet morgen weer een mooi lijstje #ikleesallesenziejewijziging #respectvoorhetkindinjou #negerenkanjeleren Lekker slapen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Slaap lekker @Johan54en de rest natuurlijk ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Zet mij ook op de lijst @Johan54, ik ben van de partij! Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Mogge. @Isabeau en @Maja toppers. Lijst is in de maak 5 uur geleden zei Isabeau: @Johan54 ik wil graag weer meedoen In febr. had ik een uitglijder. Maar in Maart is de lucht geklaard Uitglijders zijn ook leermomenten. Volgende keer herken je de situatie en kan je mogelijk het drinken voorkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ik doe ook mee @Johan54 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 19 uur geleden zei Johan54: Haha stelletje zuurpruimen bij elkaar. Ga lekker koekies bakken en omroep max kijken 19 uur geleden zei Johan54: Lees dan niet of negeer het. Niks anders te doen dan kjjken naar waar een draadje staat mijn god sneue gasten. Het gaat jullie vast goed als je je hier al druk om maakt. Vind je het nodig om zulke termen te gebruiken Johan? Ik ben geen zuurpruim, ik ben geen sneu typje. En ja het gaat mij redelijk goed, maar dat staat los van deze hele discussie. En ik heb meer dan genoeg andere bezigheden. En er is niets mis met het bakken van koekies en het kijken naar omroep Max. Ik zou je heel rustig kunnen uitleggen waarom ik er geen voorstander van ben om allerlei pacts naast elkaar te hebben staan. Ik zou je ook heel rustig kunnen uitleggen waarom ik dit soort draadjes liever ergens anders zou zetten. Dat doe ik maar niet. 19 uur geleden zei Johan54: forum hangers die schijnbaar bepalen waar wat staat en wat je wel niet mag en uiteraard is lekker snauwen op een forum een goede afleiding. Wat jij deze forumleden verwijt doe jij in feite zelf met dat gescheld naar mensen die het niet met jou eens zijn. Tikje ordinair vind ik het wel Rosee, nancy, Quinn en 2 anderen reageerden hierop 3 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 En wat eten jullie vanavond? Von en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 14 minuten geleden zei bumperjim: En wat eten jullie vanavond Ik maak vandaag een maandvoorraad voor in de diepvries Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Ik laat voor mij koken, altijd een verrassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Musashi Von Johan Filou Ikkanhet Isabeau Maja Lieke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 3 uur geleden zei Yvonne: Vind je het nodig om zulke termen te gebruiken Johan? Ik ben geen zuurpruim, ik ben geen sneu typje. En ja het gaat mij redelijk goed, maar dat staat los van deze hele discussie. En ik heb meer dan genoeg andere bezigheden. En er is niets mis met het bakken van koekies en het kijken naar omroep Max. Ik zou je heel rustig kunnen uitleggen waarom ik er geen voorstander van ben om allerlei pacts naast elkaar te hebben staan. Ik zou je ook heel rustig kunnen uitleggen waarom ik dit soort draadjes liever ergens anders zou zetten. Dat doe ik maar niet. Wat jij deze forumleden verwijt doe jij in feite zelf met dat gescheld naar mensen die het niet met jou eens zijn. Tikje ordinair vind ik het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 3 uur geleden zei Musashi: Ik maak vandaag een maandvoorraad voor in de diepvries Zorg je wel dat je eerst de vorige maandvoorraad opeet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 24 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 vriezer op -18 komt het vast goed Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 24 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2021 Niet alles gelezen, maar leuk dat dit draadje zo’n gespreksonderwerp is. En weet je, kan je je in dit draadje niet vinden, lees het dan niet. Ik lees ook niet alles. Johan55 en Von reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Morgen de nieuwe maand ' een maand van niet drinken . Eigenlijk voelt het voor mij niet als een opgave ' door mij te committeren aan dit pact dit niet te doen want zonder pact zal ik het ook redden . Wel sprak ik van de week met mijn behandelaar dat ik naast schema therapie ook nog wel op verslavings gedrag gecoacht blijf worden want heb ander coping gedrag ingezet ter vervanging. Emotie weg eten of roken ben na 13 jaar stoppen weer begonnen . Mateloosheid in bepaalde dingen maar die zijn niet schadelijk. Iig vind in het wel fijn jullie in dit pact aan bemoediging te geven en te ondersteunen .. Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Heftig draadje, maar ik doe mee met Dry March. Halverwege Maart passeer ik de 1,5 jaar droog zijn. Ik heb sindsdien zoveel geleerd en zoveel gewonnen. Vooral de liefde van dochter terug gekregen. Ik kan de moeder zijn die zij verdiend. Vocatus, Von, rapilos en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Goed te lezen @Tatum ik volg je graag . Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 47 minuten geleden zei Tatum: Heftig draadje, maar ik doe mee met Dry March. Halverwege Maart passeer ik de 1,5 jaar droog zijn. Ik heb sindsdien zoveel geleerd en zoveel gewonnen. Vooral de liefde van dochter terug gekregen. Ik kan de moeder zijn die zij verdiend. Topper! Ik zet je erbij Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 (bewerkt) MusashiVonJohanFilouIkkanhetIsabeauMajaLiekeTatum 28 februari 2021 bewerkt door Johan54 Mobiel gaat niet makkelijk lol Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 28 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2021 Nice. Welkom Artax. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 1 maart 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2021 En goedemorgen. Welkom in maart. We gaan er weer een mooie droge maand aanplakken. Succes allemaal en heb je het moeilijk, meldt je dan eerst voor je gaat drinken. Nogmaals sterkte en een mooie dag! Lieke7777, Von en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden