Spring naar bijdragen

Maart 2021 geen alcohol


Johan55

Aanbevolen berichten

het is pas maart, ik zag de Pasen folder en kreeg toch ineens zin in witte wijn. Zo snel gaat dat. het is maar een idee, ik was van plan om met jaarpact mee te gaan doen, maar daar ga ik nu over nadenken. De lente hangt in de licht... bah, hoe ga je hier nu weer mee om, ik heb nog geen 3 maanden niet gedronken en ik zie nu al tegen april op. 

En dat komt omdat ik moe ben. Ik zit vandaag voor het eerst ....... 

Ik weet wat. Ik drink vandaag niet :D

bewerkt door Unicorn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Unicorn:

en ik zie nu al tegen april op. 

En dat komt omdat ik moe ben. Ik zit vandaag voor het eerst ....... 

Ik weet wat. Ik drink vandaag niet

Hoi hoi. Niet vooruitkijken is mijn tip. Daar heb ik ook nog moeite mee. En spiegel je niet aan anderen die dat wel doen. Iedereen is anders en voert zijn eigen vaak lastige strijd. Sommige gaan juist weer alsof het vanzelf gaat. Dus hou je aan je plan. Vandaag niks is goed genoeg voor nu.

Sterkte ! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks @Johan54 en @Isabeau het ging vanzelf weer over, half 10 naar bed en supergoed geslapen. 

vandaag weer om 6 uur op en zo blij dat ik niet gedronken heb. Elke morgen fris en fruitig opstaan is me alles waard. Die trek waait weer weg en de trots blijft. Fijne dag 

vandaag drink ik niet, uiteraard :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank jullie @Lieke7777 en @Yana

vandaag nergens last van. Ik ben al; een mooi eind op weg en meestal ben ik er niet mee bezig. behalve als ik naar de toekomst kijk. Dan slaat de schrik me om het hart NOOIT meer drinken????? En dat werkt niet. Dus ik kijk naar vandaag. Weer een drukke werkdag, ik ben gesloopt, zit met laptop op de bank jullie te lezen. Fijn zo'n clubje maart geen alcohol. 

samen staan we sterk. Ik kwam de buren net tegen en die begonnen over een feestje , om niets, meer het idee. Dus ik zei thuis tegen mijn man, ik ga dan echt niet drinken. Komende zomer BBQ ofzo. 

fijne avond, :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaaaaaaaaaaaterdag...... weekend :D

Ik was gisteren.... oh stop... gisteren is voorbij :rolleyes:

Vanmorgen vroeg fris en vrolijk wakker zonder kater.  De dagen worden steeds langer.  Letterlijk.  Geen misselijke ochtenden meer maar lange zaterdagen en lange zondagen.  

Fijn weekend :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op de valreep is Unicorn Artemis geworden, nog net voor april. Ik overweeg om op de jaarpact te gaan en dan wil ik wel een naam hebben waar ik blij van wordt. Dus ik ben er nog wel. Het plaatje is nog even hetzelfde, ga ik nog wel naar kijken, maar eerst warm lopen voor april. 

Fijne dag 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Tatum:

@ArtemisWat is de betekenis van Artemis?

Artemis is de Griekse godin van de jacht . Haar tweelingbroer Apollo is meer bekend. Artemis wordt afgebeeld met pijl en boog, terwijl ze door het woud rent. Ik las Godinnen in elke vrouw (Bolen) en zij spreekt mij enorm aan. Ik zal er op mijn wie ben ik draad dieper op in gaan  

 

zie link 

https://www.spiritualityandpractice.com/book-reviews/excerpts/view/27768

bewerkt door Artemis
link toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...