Spring naar bijdragen

Maart 2021 geen alcohol


Johan55

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Musashi:

Ik vraag me af waarom er niet wat meer tolerantie is van degenen die dit irritant vinden? Als het helpend is voor sommigen, is dat toch alleen maar toe te juichen? Daar dient dit forum toch voor? Ondanks je je er zelf wel of niet in kan vinden...?

Verandering van regelmaat, forum hangers die schijnbaar bepalen waar wat staat en wat je wel niet mag en uiteraard is lekker snauwen op een forum een goede afleiding. Zolang je niet drinkt ook prima. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leven is lekker. Maar euh, over dat snauwen...

11 minuten geleden zei Johan54:

Haha stelletje zuurpruimen bij elkaar. Ga lekker koekies bakken en omroep max kijken -_-

 

7 minuten geleden zei Johan54:

Lees dan niet of negeer het. Niks anders te doen dan kjjken naar waar een draadje staat mijn god sneue gasten. Het gaat jullie vast goed als je je hier al druk om maakt. 

Dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mee eens als dit een helpende  factor  is voor iemand die een maand  niet  wilt  drinken  kan ik dit  alleen maar  aansporen  . 

We zijn  hier  met zijn allen en we kunnen  niet allemaal de neuzen  dezelfde  kant op  zetten  mbt hoe je' je nuchterheid  wilt behouden cq stimuleren  .

Voor mij  getuigd  het van geen  begrip hebben voor  iemand  zijn  haar immers helpende  factor   als je dit  soort  draadjes  als overbodig   beschouwd  . 

 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het geval het dus nog niet duidelijk was, @Johan54 ik wil er heel graag bij. Dit zou voor mij immers 3 maand betekenen. Dat vind ik voor mezelf een belangrijke mijlpaal/ doelstelling. 3 maand is nl de helft van een half jaar, weer de helft van een jaar. Dan lijkt dat jaar ineens niet meer zo onoverkomelijk...3 maand komt ook overeen met derde maand, maart. Heb gisteren ook voor mezelf gezegd dat die derde maand, maart, voor mij een ook soort overgang een beetje gaat betekenen, van winter naar lente, van binnen naar buiten, van introspectie naar verwezenlijkingen, van onder de grond naar boven de grond, van groeien naar bloeien...

mss is het te snel, mss ook niet maar lente is ook nog altijd een overgang naar zomer...

dus ja graag @Johan54 nu al bij op een maandpact, dat geeft mij een mooi vooruitzicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thx voor alle reacties. Zo zie je maar hoe iets onbenulligs heel belangrijk kan zijn.  Ik zal er verder niet meer op reageren. Door met waar het om gaat. Geen drank. En voor mij is maart al overduidelijk in zicht. De eerste inschrijvingen zijn binnen. Dus de lijst gaat weer van start. 

 

Musashi
Von
Johan

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...