Spring naar bijdragen

Maart 2021 geen alcohol


Johan55

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Lieke7777:

Maak deze  afspraak  dan met jezelf en stop deze maand iig ' kom erbij welkom  @Roberto

Bedankt, ik had net iets meer geschreven, maar door een technische storing was dat opeens weg.
Ik moet voor mijzelf een deadline stellen, die heb ik nu.

De diazepam en amitriptyline heb ik al over boord gegooid.
Nu de alcohol  nog.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei Johan54:

En ja. Zo snel en zo makkelijk ga je dus voor de bijl. Misschien dat ik als ik toch had gekocht nog kon remmen. Niemand die het weet. Heb geluk gehad en weer een goede les geleerd.

Mijn ervaring is: eenmaal gekocht, dan gaat het op. Daarna is de trek volledig terug. Ook thuis. Probeer dan de doorgebroken dijk maar te herstellen. Dat lukt niet zomaar. :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nu het al een tijdje goed gaat, 

blijk ik nu nog bier  in huis te hebben te hebben met houdbaarheidsdatum mei 2021.

dat had ik nooit kunnen denken.

Vond het vroeger altijd zo raar dat mensen een kratje bier buiten hadden staan waarvan de kroonkurken, met de tijd waren

gaan roesten! 

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal.

ik schrijf ook heel graag mee hier, een maandpact zie ik nu helemaal zitten en ben er klaar voor. Ben nu zo ongeveer 5 weken alcohol vrij. Waarvan ik 2,5 week antabuse slik, gaat ontzettend goed heb niet veel bijwerkingen en snak ook niet enorm naar drank ofzo ook niet als ik het moeilijk heb, heel soms komt er even een stemmetje die roept haaaallllo ik heb zin in een glas wijn maar gelukkig is die zo weer weg. Ik ga sowieso eerst voor een half jaar geen alcohol en dan kijk ik verder wat ik dan ga doen, ergens heb ik de hoop dat ik ooit wel een normale relatie krijg ermee. Kan ook zo zijn dat ik zeg ik drink gewoon nooit meer punt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Rosee:

Ik doe niet mee met de maandpacten, maar mag wel even komen buurten toch?:P @Tatum wat bedoel je dat je date niet doorgaat omdat het vertrouwen nu al weg is? Vind je het erg jammer?:rose:

@Rosee, ja ik keek er zeker naar uit om hem te ontmoeten. We app-ten elke ochtend, middag en avond voor ruim een maand. Ineens een vreemde move van hem (hij verwijderde mij als contact op de dating site). Een confrontatie van mij en toen werd ik verwijderd. Die verwijdering zie ik als dat hij ook nog anderen wil ontmoeten. Prima, maar spreek dan niet met mij af. Als ik het ergens niet mee eens ben, dan benoem ik dat. 

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Lieke7777:

Wat vervelend  @Tatum     zo onzeker hoe en wat hij zo reageerd zeg ..

 

Lieke, het is beter dat ik dat nu weet. Ik drink niet. Dat is veel belangrijker. Misschien straks een lekker taartje of ijs uitzoeken in de winkel. Mét slagroom. :)

Edit: ik ga straks een eigen appeltaart bakken. Mét slagroom.

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat heel goed met mij. Vannacht werd ik steeds wakker van de harde wind en dacht ik aan die eindeloos lange nachten van weleer. Dronken in bed rollen, een paar uur in coma en dan om 3 uur wakker worden, niet meer kunnen slapen en me zó afschuwelijk voelen... brrrrrr.

Nu voel ik me ondanks een wat onrustige nacht toch redelijk fit en dankbaar dat ik geen drank meer nodig heb.

Hou vol allemaal en geniet van het leven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt   die slapeloze nachten wanneer  je even in een coma  gelegen hebt  , je beroerd voelen en maar water  drinken .

Stinkend  in je bed liggen  en als je geen afspraken  hebt de volgende  dag  van ellende er maar uitgaan  om er maar weer wat in te gieten . 

Dat mis  ik totaal niet .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...