Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Geen alcohol in maart. Roept u maar. Von en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 (bewerkt) # komt toch niet aan 23 februari 2021 bewerkt door nancy Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Ik vind Johans enthousiasme juist wel leuk en aanstekelijk. En er is vast weer genoeg animo. En waarom ook niet? Precies de juiste plek ervoor. Von, Musashi en Johan55 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 32 minuten geleden zei Johan54: Roept u maar. Misschien had je dat niet moeten schrijven Johan. Johan55, Von en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Ik vraag me af waarom er niet wat meer tolerantie is van degenen die dit irritant vinden? Als het helpend is voor sommigen, is dat toch alleen maar toe te juichen? Daar dient dit forum toch voor? Ondanks je je er zelf wel of niet in kan vinden...? Von, Johan55 en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Haha stelletje zuurpruimen bij elkaar. Ga lekker koekies bakken en omroep max kijken Yvonne, Tatum, Von en 1 andere reageerden hierop 2 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 35 minuten geleden zei nancy: Wat overdrijf jij, Johan. Inderdaad, verplaats dit aub naar thema's. Nou zeg tis wat Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 47 minuten geleden zei Bor: We zijn nog februari hoor. Kunnen zulke maand- topics niet onder thema' s of zo? Steeds door de dagdraad heen is irritant. Nee. Stond hier al en nu ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Lees dan niet of negeer het. Niks anders te doen dan kjjken naar waar een draadje staat mijn god sneue gasten. Het gaat jullie vast goed als je je hier al druk om maakt. Rosee, lady jane en Yvonne reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 1 minuut geleden zei Johan54: Nee. Stond hier al en nu ook. Het is 22 FEBRUARI. Je kunt nog zeven dagen op je februari draadje lullen. Je leeft wel heel erg in de toekomst vriend. Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Het is 22 FEBRUARI. Je kunt nog zeven dagen op je februari draadje lullen. Je leeft wel heel erg in de toekomst vriend. Yo bro. Mijn draad dus no way dat ik aanpas vriend. Ik ga april ook klaar zetten. Gelukkig leeft de jaardraad niet in de toekomst Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 2 minuten geleden zei Quinn: 22 FEBRUARI Gelukkig in HOOFDLETTERS dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Voor de duidelijkheid met hoofdletters, liefje. Dat je d'r niet overheen leest. Graag gedaan. Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 9 minuten geleden zei Musashi: Ik vraag me af waarom er niet wat meer tolerantie is van degenen die dit irritant vinden? Als het helpend is voor sommigen, is dat toch alleen maar toe te juichen? Daar dient dit forum toch voor? Ondanks je je er zelf wel of niet in kan vinden...? Verandering van regelmaat, forum hangers die schijnbaar bepalen waar wat staat en wat je wel niet mag en uiteraard is lekker snauwen op een forum een goede afleiding. Zolang je niet drinkt ook prima. bumperjim, Yvonne, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 2 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 1 minuut geleden zei Quinn: Voor de duidelijkheid met hoofdletters, liefje. Dat je d'r niet overheen leest. Graag gedaan. Ik lees ALLES. Het forum is mijn leven schatje Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Het leven is aan de rappen@Quinn@Johan54 Johan55 en Von reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Leven is lekker. Maar euh, over dat snauwen... 11 minuten geleden zei Johan54: Haha stelletje zuurpruimen bij elkaar. Ga lekker koekies bakken en omroep max kijken 7 minuten geleden zei Johan54: Lees dan niet of negeer het. Niks anders te doen dan kjjken naar waar een draadje staat mijn god sneue gasten. Het gaat jullie vast goed als je je hier al druk om maakt. Dus. Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 PUNT Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Punt komma ; ik overweeg trouwens heel sterk voor een halfjaar pact...jaarpact heb ik nog niet genoeg ervaring voor; dag, week en maandpact worden me binnenkort precies net niet lang genoeg...;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 (bewerkt) Mee eens als dit een helpende factor is voor iemand die een maand niet wilt drinken kan ik dit alleen maar aansporen . We zijn hier met zijn allen en we kunnen niet allemaal de neuzen dezelfde kant op zetten mbt hoe je' je nuchterheid wilt behouden cq stimuleren . Voor mij getuigd het van geen begrip hebben voor iemand zijn haar immers helpende factor als je dit soort draadjes als overbodig beschouwd . 23 februari 2021 bewerkt door Lieke7777 Von en Johan55 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Voor het geval het dus nog niet duidelijk was, @Johan54 ik wil er heel graag bij. Dit zou voor mij immers 3 maand betekenen. Dat vind ik voor mezelf een belangrijke mijlpaal/ doelstelling. 3 maand is nl de helft van een half jaar, weer de helft van een jaar. Dan lijkt dat jaar ineens niet meer zo onoverkomelijk...3 maand komt ook overeen met derde maand, maart. Heb gisteren ook voor mezelf gezegd dat die derde maand, maart, voor mij een ook soort overgang een beetje gaat betekenen, van winter naar lente, van binnen naar buiten, van introspectie naar verwezenlijkingen, van onder de grond naar boven de grond, van groeien naar bloeien... mss is het te snel, mss ook niet maar lente is ook nog altijd een overgang naar zomer... dus ja graag @Johan54 nu al bij op een maandpact, dat geeft mij een mooi vooruitzicht! Tatum, Johan55 en Von reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Ik vind het heel goed, ook om nog een paar dagen bedenktijd te hebben of je meedoet of niet. Keep up the good work. Musashi en Johan55 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Ik hou toch van jullie allemaal! Von reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 23 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Fijn dat de nieuwe maand al geplaatst is! Count me in natuurlijk . Eigenaardig eigenlijk dat er nog niet zoiets bestond hier, niks tussen week of jaar, hoe onlogisch in feite, week te kort, jaar te lang....... @Johan54, je bent een visionair! Johan55 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 23 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 februari 2021 Thx voor alle reacties. Zo zie je maar hoe iets onbenulligs heel belangrijk kan zijn. Ik zal er verder niet meer op reageren. Door met waar het om gaat. Geen drank. En voor mij is maart al overduidelijk in zicht. De eerste inschrijvingen zijn binnen. Dus de lijst gaat weer van start. Musashi Von Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden