Rosee Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen. Mooi geschreven over het schaatsen @Yana. Ben ook wel een schaatsliefhebber. Jongste zoon net woedend terug van de beugeltandarts, had me een uur vergist en hij moet straks pas niet zo handig van me... Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Kinderen/pubers zijn ondankbare monsters, alles wat je voor ze doet is vanzelfsprekend maar als je een steekje laat vallen is het huis te klein (en als je geen steekje laat vallen, verzinnen ze er wel een). "Eigen schuld", zeggen ze dan, "jij wou toch zo graag een kind". Ik weet er alles van, ben zelf ook puber geweest. Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Musashi: Goeie morgen, profiteer er maar van want volgende week wss veel sneeuw (vooral in het noorden)? Wil eigenlijk heel dringend een slee in huis halen (voor die ene keer dat we ze kunnen gebruiken hahaha) Helaas hebben doorgaans meer mensen datzelfde idee Ik had bijvoorbeeld dat idee toen er een paar weken terug wat sneeuw was voorspeld. Toen de slee kwam, was de sneeuw al drie dagen weggesmolten. Maar nu heb ik hem maar mooi! 5 februari 2021 bewerkt door Sandro Musashi en Lieke7777 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 (bewerkt) Zojuist zei Sandro: X 5 februari 2021 bewerkt door Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Haha, ik vind die winterse taferelen ook wel best fijn. Schaatsen kan ik niet en ik heb er ook geen. Wel lekker sneeuwballen gooien. Met sneeuwruimen heb ook geen probleem, zolang we niet van die aangevroren ijslijke toestanden krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FILOU Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik ben al mijn uren aan het aftellen. Deze namiddag gaat mijn enkel uit de gips en gaan ze terug foto’s maken. NA 6 WEKEN ! Dus hopelijk ben ik dan ook van mijn eindelijk van mijn ’ligarrest’ vanaf, moest immers de hele dag en nacht met mijn voet omhoog liggen, Lieke7777 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Dat zal fijn zijn @FILOU ga voor je duimen. Werk ze @Cleo66 laat hem lekker crumpie zijn 'ligt niet aan jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 goeiemorgen frummers straks wandelen met vriendin hoogtepunt van de week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Goedemorgen ' vanmiddag weer Brijder ' eigenlijk geen zin in met nieuwe behandelaar psychologe . Winterse taferelen hoop dat het beetje meevalt moet de weg op het weekende heb ochtenddienst. En geen warme laars te krijgen voor de jongens helaas . 2 a 3 dagen levertijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 1 uur geleden zei Bor: Op de fiets erdoorheen ploeteren. Ijskoud, pijn in je gezicht. Verkleumd en bekaf thuis een warme douche en een bak snert met worst die ik van tevoren dan al gemaakt. Moet jij kijken, dan slaap je als een baby. Nou, dat geloof ik graag... zo klinkt het nog fijn ook... Ik denk dat ik het dan maar hou bij een wandeling door een sneeuwstorm, lijkt me iets veiliger voor mij... Ik heb wel in een slechte winter een paar jaar geleden een schop, een deken, een fles water en brood meegenomen in de auto naar mijn werk 25 km. verderop... het sneeuwde toen zo hard dat ook de snelwegen niet leeg te krijgen waren, maar ja... het werk riep, dus ik ging, op alles voorbereid, kon mezelf in ieder geval uitgraven dan . Was best dapper, want collega's die maar 1 kilometer van het werk woonden durfden er niet door... Ik trouwens wel net even alvast de weekboodschappen voor komende week in huis gehaald, dus kom maar op met die bergen sneeuw. En een nieuwe grote baal strooizout ... ik ben er klaar voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Cleo66, succes vanmiddag... en wie weet hoe die man mee kan vallen... en anders... lamaarlullen.... @FILOU, we gaan heel hard voor jou duimen.... @Lieke7777, ik zal duimen voor je dat het bij jullie heel erg mee gaat vallen... en van die laarzen... niets via marktplaats in de buurt voor nu even??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ook goedemorgen allemaal. Kreeg vannacht het droeve bericht dat mijn moeder is overleden. Het was geen verrassing hoor, zat er al maanden aan te komen.. Ze is bijna 95 geworden en tot haar 90ste was ze nog erg goed.. Musashi en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ach Adrian, wat een verdrietig nieuws. Gecondoleerd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Adrian, gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Gecondoleerd @Adrian. Tot haar 90e vitaal gebleven, wat mooi. En ook al is het geen verrassing, er gaat toch heel wat door je heen dezer dagen....sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik ben toch weer online verder gaan kijken. Wil komende zomer toch weer eens "samen" op vakantie en niet alleen. De man S. die ik vorige week sprak die niet ver woont (minder dan 20 km) heeft een leuke uitstraling. We delen veel interesses. Ik had hem al duidelijk gemaakt in ons eerste gesprek dat ik alcoholiste ben. Dat alcohol laten staan belangrijk is. Op dat moment kwam mr. Zweden terug op WhatsApp, terug op internet. Die eiste alle aandacht op. Correctie: ik gaf hem al mijn aandacht. Voordeel van een deur sluiten is dat andere deuren kunnen open gaan. Ik heb weer opnieuw een leuk digitaal contact met S (woont minder dan 20 km bij me vandaan). Tijdens een gesprek over chocolademelk ging zijn gesprek gelijk over Rum er in. Langzaam vertel ik hem dat alle alcohol een no-go is. Confronterend, ook voor mezelf. Wel duidelijk. We zullen zien of dit tot een ontmoeting komt. Ik heb/hou vertrouwen. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Gecondoleerd @AdrianHeel veel sterkte en kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Gecondoleerd @Adrian met het overlijden van je moeder . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Sterkte @Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Cleo66 benieuwd hoe het gegaan is met de niet zo vriendelijke meneer. Ook wel fijn dat je t van te voren al weet, dan weet je dat het tenminste niet aan jou ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 februari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Ik heb een verschrikkelijke trek in appeltaart.... en die ga ik nú bakken.... yessss. nancy, Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 Spannend @Tatum! Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 hoi. @Yvonne, je klinkt altijd zo gezellig. een beetje saartje van swieber. en kees als combi swiebwertje/burgemeester. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2021 @Adrian gecondoleerd. mijn moeder is nu net 90 en ook nog redelikj gezond maar zie haar het afgelopen jaar steeds kleiner, tengerder brozer worden. ze was altijd stevig, zeg maar. maar dat koppie is nog goed bij. ongemerkt ga je je toc coorbereiden op het onvermijdelijke al is dat tegelijkertijd onmogelijk. heel veel sterkte en vooral ook kalmte. blijf je cravings de baas alsjeblieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden