Spring naar bijdragen

Donderdag 28 januari 2021


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Ik heb geen zin om te koken dus het werd geroosterd brood met geroerbakt ei met ui en tomaat. Ook nog een salade opgeleukt met olijven, fêta, gerookte forel en kiemen.

Ik kweek in de deur van de camper nu zelf kiemgroentes, wát een vondst. In grote bekers met gaas erop, nou ja, je snapt het niet maar het werkt geweldig. Tuinkers, rode kool, Chinese prei, alfalfa..... mjammie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik er tegen heb, is geloof ik eerst al het dwingende karakter ervan. kom op, doe mee, samen, blablabla. En daarnaast het langlopende. Juist de dagdraad biedt ruimte aan alles en iedereen, omdat het elke dag fris en nieuw opstart. Waarom moet er nou weer een draad komen voor een droog februari? Ik wil helemaal geen droog februari, ik haal een droog 28 januari al niet eens meer. Het voelt als een select groepje maken ofzo. Veranderen ook van iets dat al jaren prima werkt. En ik vind het gezeur, dat ook. Onoverzichtelijk. De dagdraad voor dagelijkse gesprekken. Week- en jaarpact voor het bijhouden. Wie is wie voor wie een persoonlijk dagboekding wil. 

Vind ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Cleo66:

@niks, nu al een foto album , mijn hemel  ik moet echt gaan beginnen 

 

 

 

Oh echt? Wil nu een eerste 3 maanden boek maken. Zo leuk om te zien, hoe snel het gaat en ze verandert. Plus, hoera! Vandaag maatje 56 voor het eerst aan. Wel fijn dat ze lang in de newborn kleertjes zit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het juist leuk als het een beetje organisch is met maandpactdraadjes en huisdierendraadjes en kilokillerdraadjes en autoonderdelendraadjes. We moeten hier toch de hele dag doorbrengen, dan kan je net zo goed een beetje grasduinen :) 

Wat we kunnen doen is dat we bv om 12 uur smiddags in de dagdraad een samenvatting plaatsen van wat er in de andere draadjes gezegd is. En dan om 12 uur snachts in de andere draadjes dan weer een samenvatting van wat men er in de dagdraad over vindt. Dat kunnen we dan bij toerbeurt doen en die toerbeurten kunnen dan in het toerbeurtendraadje.

Vrijwilligers?

Aaaiiii ik voel een craving opkomen, gauw aan de thee :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei bumperjim:

Ik vind het juist leuk als het een beetje organisch is met maandpactdraadjes en huisdierendraadjes en kilokillerdraadjes en autoonderdelendraadjes. We moeten hier toch de hele dag doorbrengen, dan kan je net zo goed een beetje grasduinen :) 

Wat we kunnen doen is dat we bv om 12 uur smiddags in de dagdraad een samenvatting plaatsen van wat er in de andere draadjes gezegd is. En dan om 12 uur snachts in de andere draadjes dan weer een samenvatting van wat men er in de dagdraad over vindt. Dat kunnen we dan bij toerbeurt doen en die toerbeurten kunnen dan in het toerbeurtendraadje.

Vrijwilligers?

Aaaiiii ik voel een craving opkomen, gauw aan de thee :ph34r:

Oh lieve heer, het lijkt wel een sportprogramma: we hebben de voorbeschouwingen, de rustpraat, het overleg over de tussenstand, de nabeschouwing, het historisch overzicht, de schijnwerper op ....., de samenvatting, het overzicht van de meningen van de deskundigen..... :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei nancy:

Gadver, alweer zo'n vervelende maanddraad. Ik was juist blij dat we bijna van die andere twee januaridraadjes af waren, het wordt zo rommelig hier. Je weet op een gegeven moment niet meer op welke draad je moet lezen. Heel vervelend .

Helemaal mee eens... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Cleo66:

Nou nou , we zijn digitaal nu hoor . Een heel arsenaal aan werkapps op mijn phone en een yubi key om thuis in te loggen op de laptop en die 2 te connecten en je uren , reiskosten , reistijd,  vrije dagen  , verlof en ziektedagen bij te houden . Je moet nog flink koppie koppies zijn als poetshulp , anders kom je niet mee , best ingewikkeld. En dat voor 5 uur per week op contract.  Gaat nog wel meer worden want dat vinden ze te weinig . Minimaal 12 , zoiets gaat het wel worden denk ik. 

Ja ken het idd .

Heb een app om de deur te openen   ' app om cliënten  dossier in te kunnen  plus  een connect om deze via  een verificatie   bericht  in te kunnen  ivm pricacy .. app om een applicatie  te kunnen lezen  ivm  berichten  die de organisatie  plaatst.

App om mijn eigen  uren te kunnen fiatteren.

App om mijn werkemail te kunnen openen . 

En een nieuw  project  afas online waar we alles in kunnen  zien zoals  loonstrookje jaaropgave  en idd evt uren  registratie  reistijden  enz.  

En alles heeft  om het makkelijk  te maken een eigen toegangscode  :blink:

Ook kan ik met dit alles inloggen op de laptop . 

Moet eigenlijk  mijn telefoon opsturen  ivm scherm schade waar ik verzekerd voor ben  .. maar pff kan ik daarna alles weer opnieuw  instellen  .

En dan nog niet  te  vergeten de codes op mijn werk .. 

Deur code om er weer  uit te kunnen ' medicatie kar code  ' opiaten  opslag code ' traka code  om afdelingssleutels te kunnen  halen  hieruit .

Deur code om de afdeling  op te kunnen  ..

En dan  alle inlog  email '  code om in de cloud te komen en als ik triass meldingen  moet maken  heb  ik daar  weer een wachtwoord voor ..

 

Pfff ben blij dat  de alcohol  mijn hersens niet aangetast  heeft weet gelukkig het meeste  uit mijn hoofd  .:lol:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...