Maja Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goedemorgen! Gisteren lange tijd bij SEH gezeten ivm zeer pijnlijke hand van mijn moeder na een val in het bos. Botje ringvinger gebroken onder de knokkel. Op eigen verzoek en in overleg traumateam eerst rekverband zodat mobiliteit wat groter is. Werkt niet. Te veel pijn. Dus vandaag terug voor gips. Jammer. Fijne dag allemaal, de regen trekt weg. Dat is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goedemorgen frummers. Het is donker en het regent... Buiten dan, binnen is het gelukkig droog, warm en licht. Dat is zo normaal voor ons, maar er zijn zoveel mensen die dat níet kunnen zeggen Bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 19 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Yvonne Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Succes Cleo. Yes you can ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Cleo66, heel veel succes straks meis. Ennu... het is helemaal niet gek dat je het hartstikke eng vindt, eigenlijk doodnormaal hoor. @Bor, hoe ist nu? Lukt het om te stoppen? Doen hoor, je verdient het om je goed te voelen.... @Smaragd, sterk dat je het aanbod van jouw broer hebt aangenomen. Dat is stap 1 weer, gaat lukken allemaal, zeker weten. @ikkanhet, werken de bètablokker al? En @Jopie, hoe gaat het nou met jou? Wat een heftige tijd zo weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goedemorgen. Ja @Yvonnevelen hebben geen eigen fijne plek binnen. Wij gelukkig wel. @Majapijnlijk moet dat zijn! Hoop dat het gips verlicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Cleo66nieuwsgierigheidsknop aan en gaan. Ga maar kijken. Bang zijn mag ook. En kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goeiemorgen. @SmaragdWat fijn dat je broer er voor je is en ook nog weet hóe hij je kan helpen, ik hoop zoooooo dat je de droge draad weer op kunt pakken. @ikkanhet bij mij hielpen bètablokkers direct, was een enorme opluchting weet ik nog. Ik hoop voor jou ook. @Cleo66 Ga je helpen bij mensen die zelfstandig wonen? Of is het in een woonzorgcentrum? Ik heb dat ook weleens gedaan, was heel schattig bij lieve dames die slappe koffie en iets 'lekkers' aan me gaven, en dan toch doen alsof ik ervan genoot omdat ze zo verwachtingsvol naar me keek . Er was ook een enorme zeurmevrouw van wie ik wurgneigingen kreeg. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden. Eigen salaris is sowieso fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Lika, ik hoop dat je vandaag weer een gewoon 'fijne' dag zult hebben. . Ja, er fietsen soms van die dag tussendoor die je maar liever zou overslaan, gisteren was er dus zo eentje... Vandaag in de herkansing dan. Ik hoop dat je weer kunt genieten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Johan54 Jij gaat lekker door hè? Heb je het gevoel dat het goed zit met je motivatie? ps ik vind je avatar leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 @Maja, wat ellendig weer... ik hoop dat het gipsen en alles er omheen mee gaat vallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 3 minuten geleden zei Bor: Zo. Goedemorgen maar weer. Het is ook elke dag hetzelfde, goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen, goedemorgen..hey, goedemorgen! En hoe goed is jouw morgen Bor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Mooi Bor, stoppen, strak plan . En inderdaad eten, eten eten eten even... En ga bewegen, beweeg je warm.... En als dat niet helpt helpt deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 goeiemorgen frummers dat wordt passen en meten om te gaan wandelen vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Yvonne Maja Maverick Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 2 minuten geleden zei Bor: 7 minuten geleden zei Maverick: Yvonne Maja Maverick bor zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goedemorgen ' douchen en naar de tandarts controle en stukje kies is afgebroken .. Verder hoef ik niets vandaag ' morgen ' overmorgen ook.. pas zaterdag weer werken en geen afspraken staan . Voor eeen dag of 3 al boodschappen genoeg dus ook niet naar de winkel ... Lekker rustig .. nee zal toch nog ergens sigaretten moeten scoren maar voorlopig is het xxl pakje helemaal vol .. ik wil overstappen op een damper misschien daar even op inlezen . @Bor @Smaragd heb jullie gelezen .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goedemorgen. Cleo, succes! Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Goedemorgen @Maja sterkte met je moeder, wat naar joh. @Cleo66 succes vandaag. Hier regen vandaag, thuis werken en de jongens online les. Beetje blue tuesday gevoel Accepteren maar en gewoon door. Idd @Yvonne blij dat het hier warm is binnen en dak boven mijn hoofd. Hoeveel mensen hebben dat nu niet en zouden willen ruilen. En alles gaat voorbij, ook de corona en straks wordt t weer lente. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 43 minuten geleden zei Bor: Haha, ook vanaf mobieltje @Zbb? Haha ja klopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Een hele goede morgen allemaal, Meld me wat laat, maar heb niet stil gezeten hoor Voor 9 uur al een wandeling gemaakt in de stromende regen, dus kwam lekker opgefrist weer terug Daarna, Trap opgelopen, ochtendgym, meditatie dus lekker met mezelf bezig geweest Kostte wel wat diciplinne, maar ben er nu erg blij mee want voel me goed @Bor Wat fijn dat je stopt vandaag, zo zonde wat je je lijf allemaal aan doet @Cleo Ben zo benieuwd hoe je het hebt gehad vandaag ik vond het altijd erg dankbaar werk, wat veel voldoening gaf Is er misschien iemand zo lief om mij op het dagpact te zetten zonder te citeren ? Anders val ik helemaal weg en weet geen andere manier Alvast heel erg bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Och @Cleo66 ik vergeet jou hoop dat je toch een hele fijne eerste werkdag hebt .. komt goed denk ik .. ben ook benieuwd of je in de wijk werkt of in een woonvorm . @Bor ik bericht je even over de e sigaret ..eerst tandarts . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Yvonne Maja Maverick Bor zzp Rapilos rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 19 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 19 januari 2021 Dank @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden