Spring naar bijdragen

Dinsdag 12 januarie 2021


niks

Aanbevolen berichten

Heerlijk om weer thuis te zijn. Maar wat een spullen kregen we mee. Natuurlijk de antibiotica in zakjes. Maar ook spul om infuusje mee door te spoelen. Thuiszorg is vanmiddag geweest, namen zelf infuuspaal en pomp mee. Haar bedje hebben we bij ons op de slaapkamer gezet. Zolang ze infuus in heeft, leek mij dat wel handig, om haar in de gaten te houden. Ze waren superlief in het ziekenhuis, maar niets beter dan thuis. Nu ga ik uitgebreid een lange douche nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wat een ellende, gisteravond ontdek ik dat mn autopapieren (kenteken, rijbewijs etc) uit mn zak zijn. Hele huis afgezocht. Vanochtend overal gekeken waar ik afgelopen week heb hardgelopen enz enz, 40 km in het rond gereden, 4 gemeentepolitiebureaus gebeld om te vragen of iemand iets gevonden heeft en nummer achtergelaten, nog een keer hele huis afgezocht, noppes. Toen kwam Stier thuis en bleek het zaakje uit mn zak gegleden achterin de auto van Stier want die had ik zondag gestofzuigd. (Dat doe ik dus nooit weer :D )

Ooohh wat een bevredigend gevoel!!! Eerst kwijtraken en dan weer terugvinden en geen nieuw kenteken en rijbewijs te hoeven aanvragen. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Auwauwauw......gewoon weken in warm water helpt ook wel. En dan eruit zuigen als je niks scherps hebt. Of met plakband of het plakkerige gedeelte van een pleister proberen eruit te trekken. Nee wacht, een naald of speld kan ook wel! 

Ik ga ook slapen (sorry Marika, maar ik kan niet meer voor je betekenen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Marika:

Ja man, maar ik heb geen soda. Ook geen trekzalf. Wel een pleister. :D  Direct soda bestellen, raak er hyper van, allemaal schokjes in mijn arm van die splinter.

Die nagel valt er vanzelf af als je de splinter er niet uit krijgt. T lichaam weet zelf wel wat het beste is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...