Rosee Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 @nancy ja gaat nu goed gelukkig, ff afkloppen Moet een hoop gebeuren, lekkage en problemen met de elektra. Blij als t voorbij is nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 welkom thuis mini en maxi niksjes niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Zo, genoeg gedaan voor vandaag bijna 20 km gefietst en bijna een uur gelopen Kan weer trots zijn op mezelf wat een prachtig weer trouwens Zonnetje in de kamer, geeft een heel ander gevoel he Nu lekker de Max lezen, en straks m,n wasje even vouwen en strijken Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Hoe is het met @denise2? Kom je al op het Dagdraad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Heerlijk om weer thuis te zijn. Maar wat een spullen kregen we mee. Natuurlijk de antibiotica in zakjes. Maar ook spul om infuusje mee door te spoelen. Thuiszorg is vanmiddag geweest, namen zelf infuuspaal en pomp mee. Haar bedje hebben we bij ons op de slaapkamer gezet. Zolang ze infuus in heeft, leek mij dat wel handig, om haar in de gaten te houden. Ze waren superlief in het ziekenhuis, maar niets beter dan thuis. Nu ga ik uitgebreid een lange douche nemen. bumperjim, Lieke7777 en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Oh en @Cleo66gefeliciteerd topper! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Niet veel bijgelezen, maar ik zie dat Niks en Mini thuis zijn.... heerlijk, wat zullen jullie blij zijn!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 (bewerkt) Nou wat een ellende, gisteravond ontdek ik dat mn autopapieren (kenteken, rijbewijs etc) uit mn zak zijn. Hele huis afgezocht. Vanochtend overal gekeken waar ik afgelopen week heb hardgelopen enz enz, 40 km in het rond gereden, 4 gemeentepolitiebureaus gebeld om te vragen of iemand iets gevonden heeft en nummer achtergelaten, nog een keer hele huis afgezocht, noppes. Toen kwam Stier thuis en bleek het zaakje uit mn zak gegleden achterin de auto van Stier want die had ik zondag gestofzuigd. (Dat doe ik dus nooit weer ) Ooohh wat een bevredigend gevoel!!! Eerst kwijtraken en dan weer terugvinden en geen nieuw kenteken en rijbewijs te hoeven aanvragen. 12 januari 2021 bewerkt door bumperjim Lieke7777, nancy en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Val nu pas binnen. Dus een verlaat HIEPERDEPIEP! voor @Cleo66 en HOERA voor mama @niks, papa @niks en mini @niks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Slaap lekker @Jopie sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Gefeliciteerd @Cleo66 met je nieuwe baan ' leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Lekker slapen in je eigen bedje @niks. Ik ga ook slapen. Slaap lekker allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 gadver Marika. Doe die vinger in een bakje water met soda! Of trekzalf en een pleister Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Auww @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Auwauwauw......gewoon weken in warm water helpt ook wel. En dan eruit zuigen als je niks scherps hebt. Of met plakband of het plakkerige gedeelte van een pleister proberen eruit te trekken. Nee wacht, een naald of speld kan ook wel! Ik ga ook slapen (sorry Marika, maar ik kan niet meer voor je betekenen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 12 januari 2021 Sterkte inderdaad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 12 uur geleden zei Marika: Ja man, maar ik heb geen soda. Ook geen trekzalf. Wel een pleister. Direct soda bestellen, raak er hyper van, allemaal schokjes in mijn arm van die splinter. Die nagel valt er vanzelf af als je de splinter er niet uit krijgt. T lichaam weet zelf wel wat het beste is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Johan55 Geplaatst 13 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2021 Aaarg nagels die eraf vallen zijn niet cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden