ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goeiemorgen allemaal. Zbb en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goedemorgen, gisteren ook veel regenbogen gezien. Vandaag uitwaaien, dat is zeker. De wind is vlagerig en zal vandaag toenemen. Nu eerst een kerstboterham met roomboter en kaas. Vanaf morgen weer aandacht voor de lijn, nu genieten! Was een korte en onrustige nacht ivm kortademigheid moeder. Kans op stikken door vollopen longen met vocht door oedeem. Brrrr! Niet meer aan denken. Plannen maken voor vandaag. In ieder geval opruimen en stoffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 4 minuten geleden zei Maja: Goedemorgen, gisteren ook veel regenbogen gezien. Vandaag uitwaaien, dat is zeker. De wind is vlagerig en zal vandaag toenemen. Nu eerst een kerstboterham met roomboter en kaas. Vanaf morgen weer aandacht voor de lijn, nu genieten! Was een korte en onrustige nacht ivm kortademigheid moeder. Kans op stikken door vollopen longen met vocht door oedeem. Brrrr! Niet meer aan denken. Plannen maken voor vandaag. In ieder geval opruimen en stoffen. Is ook akelig Maja ik heb dat bij mijn bonus vader meegemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goedemorgen frummers, Jeetje wat een storm, dat is een heel poos geleden dat het zo tekeer ging. Er is wel het één en ander omgewaaid hier.... Het is nog pikkedonker, maar de lampjes branden en er staat een lekker bakje klaar. Wij hebben fijne dagen achter de rug. Eerste kerstdag via zoom spelletjes met de kinderen en kleinkinderen gedaan... Natuurlijk blijft het behelpen, maar het was tóch heel gezellig en we hebben veel gelachen. Tafel gezellig en mooi gedekt en lekker gegeten... Vandaag weer gewoon, ook fijn. @takeiteasy, ik weet niet of het wel zo verstandig is nu ontstekingsremmers aan jouw hond te geven... Ik zou wel even contact met de dierenarts opnemen, kan ook telefonisch. Zeker als ze slijm blijft overgeven... @Maja, wat een moeilijke en angstige periode voor jou, sterkte!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Yana en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Haha, goeiemorgen @Zbb ik lig in een deuk hier, zie het helemaal voor me Je bent niet zo lekker uitgeslapen dus ben ik bang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 (bewerkt) Hahaha nee niet echt alsof ik al vanaf gisteravond in de achtbaan zit ofzo 27 december 2020 bewerkt door Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Vanuit huis zie ik al maanden iedere dag reeën lopen en soms jagers. Eerst waren er zes, nu nog vijf (reeën hè ) en gisteren weer jagers en veel geknal. Ik probeer dan telepatisch die prachtige, elegante dieren een andere kant op te sturen. Ik was er chagrijnig van maar... aan het einde van de middag waren ze er weer, met z'n vijven nancy en Zbb reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 2 minuten geleden zei Yana: Vanuit huis zie ik al maanden iedere dag reeën lopen en soms jagers. Eerst waren er zes, nu nog vijf (reeën hè ) en gisteren weer jagers en veel geknal. Ik probeer dan telepatisch die prachtige, elegante dieren een andere kant op te sturen. Ik was er chagrijnig van maar... aan het einde van de middag waren ze er weer, met z'n vijven Ja ik hoor dat hier ook regelmatig arme beessies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Hier bij de haven zie je ook steeds minder reeen,hier mogen ze ze in bepaalde gebieden afschieten vanwege een drukke autoweg een stukje verderop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 (bewerkt) Goedemorgen idd wat een wind een jaar geleden waren we nog vol op zee op de terug weg naar IJmuiden.. blij dat het toen niet zo waaide .. Was ik ook sushi geweest @Zbb 27 december 2020 bewerkt door Lieke7777 Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goeiemorgen frummers Nog vol van het eten vd Griek gisteren (nog meer vlees dan wanneer wij gourmetten) en toen ik met een goede gratis fles wijn weg bedacht wist ik al dat het een duur betaalde Kerstmaal was haha. Maar het was erg lekker en dan zie ik het maar als een goed doel nu. Dus nu staat er een miniflesje naast de grote, op oud en nieuw te wachten. We hebben op Netflix naar The Midnight Sky gekeken met George Clooney, mooi wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Hier staat de schutting ook flink te wapperen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 1 uur geleden zei Jopie: Dagpact SanMiquel jopie Yana Ik geef ook een duwtje in de rug, zet 'm op @SanMiquel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Goedemiddag alweer Zet m op vandaag San. Vannacht nog een film gekeken met oudste zoon op netflix, een aanrader: the land of the steady habits. Tot laat uitgeslapen. Wat n storm, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 3 uur geleden zei Yana: Vanuit huis zie ik al maanden iedere dag reeën lopen en soms jagers. Eerst waren er zes, nu nog vijf (reeën hè ) en gisteren weer jagers en veel geknal. Ik probeer dan telepatisch die prachtige, elegante dieren een andere kant op te sturen. Ik was er chagrijnig van maar... aan het einde van de middag waren ze er weer, met z'n vijven Helaas moet die wildstand in ons dicht bevolkte Nederlandje op peil blijven. Men ontkomt dus niet aan afschieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Hoe zou het dan moeten @Renaldo61. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 13 minuten geleden zei Renaldo61: Als die dieren geen voedsel genoeg vinden. Verminderd de populatie ook. Daar zit ook wat in..! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 31 minuten geleden zei Adrian: Helaas moet die wildstand in ons dicht bevolkte Nederlandje op peil blijven. Men ontkomt dus niet aan afschieten. zoals hier in Portugal? 16/17 Spaanse jagers komen even op een omheind(!!) landgoed zich uitleven; walgelijk. Ze hebben ongetwijfeld hetzelfde saduistische excuus; de wildstand reguleren. zum kotsen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 dat mag maar mij shokeerde dit plaatje toevallig vandaag en dan lees ik hier een soort van duskussie over hetzelfde onderwerp en ja, dan helpt een foto wel degelijk ook dit is delen, dat mag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2020 Rapport Share Geplaatst 27 december 2020 Zojuist zei lady jane: dat mag maar mij shockeerde dit plaatje toevallig vandaag en dan lees ik hier een soort van discussie over hetzelfde onderwerp en ja, dan helpt een foto wel degelijk ook dit is delen, dat mag ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden