Roberto Geplaatst 21 december 2020 Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Dagpact: Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 21 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2020 Ik ben er deze keer weer vroeg bij. Al vast een goede morgen. Ik moet nog gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Je bent inderdaad vroeg, @Roberto, het gebeurt anders nooit dat ik zo snel op een draad reageer, nu wel, maar ik moet ook nog gaan slapen. Voor nu welterusten dan maar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jozette Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen..ik ben er weer..mag ik weer meeschrijven.. paar maanden dikke ellende achter de rug.. zelfs weer terug bij ex geweest wat wederom volledig is geescaleerd..Zou dit het moment zijn om te stoppen? Voorgoed? Ik moet eerst aan t werk...deze dag door Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 2 minuten geleden zei Jozette: Goedemorgen..ik ben er weer..mag ik weer meeschrijven.. paar maanden dikke ellende achter de rug.. zelfs weer terug bij ex geweest wat wederom volledig is geescaleerd..Zou dit het moment zijn om te stoppen? Voorgoed? Ik moet eerst aan t werk...deze dag door Welkom terug @Jozette, natuurlijk mag je dat. Ik ken je verhaal wel niet maar wens je veel succes en wilskracht toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 @Marikanou krijg ik dat liedje niet uit mijn hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen frummers, Het is nog helegaar donker buiten. En het regent. Alweer. Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. Even heel snel een bakje zelf nemen en dan snel de auto in naar de supermarkt. Je was er inderdaad wel heel vroeg bij @Roberto, hoewel, eigenlijk is dat niet vroeg, je was gewoon nog laat op... de nacht moest nog beginnen voor jou ... Dagpact: Roberto Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Dagpact: Roberto Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Gewoon weer opnieuw proberen net zo lang tot het lukt. Je bent een mens dus verwacht niet dat het gelijk lukt. Ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen! Vandaag een jaar niet gedronken. kruidenthee67, Lika, Rapid en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Zojuist zei bolletje: Jozette gewoon weer opnieuw proberen net zo lang tot het lukt. Je bent een mens dus verwacht niet dat het gelijk lukt. Ga goed. Trusten Jan. Von. we hebben de langste nacht weer achter de rug, op naar het licht. Verder, GUT MURNINKJES PEOPLE. HAVE A NICE DAY. Ik ben werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 @niks wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ukkelducky zal trots op je zijn Niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 3 minuten geleden zei niks: Goedemorgen! Vandaag een jaar niet gedronken. Hartelijk gefeliciteerd niks, wow wat een prestatie niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen. Ik geloof dat ik een beetje begin te landen hier. Heerlijk. De bank wordt zo geleverd. Enorme mazzel dat dat nu al gebeurt ipv ergens in januari. Zin in. We hebben hier nu alleen stoeltjes waar je niet lekker lang op zit. (Is eigenljjk ook beter natuurlijk) Boodschappen doen en verder niet veel. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Welkom terug @Jozette, ik heb even jouw 'wie is wie' bijgelezen... En ik denk dat het inderdaad de hoogste tijd is om definitief te stoppen. Een paar maanden geleden schreef je dat je, als het niet zou lukken dit keer (díe keer dus) hulp zou gaan zoeken. Tijd om dat nú te gaan doen misschien? Je wilde graag jouw kind zien opgroeien.... ik neem aan dat je dat nog steeds wilt? Dusssssss. Huppeta, schouders er onder en aan de slag dame. Niks, hartstikke goed, een heel jaar, top En jaaaaaaaa Bol, fijn, langzaam maar zeker weer op naar het licht. Voorlopig nog maar even met wat kunstgrepen En nu...... heel snel wegwezen hier... 22 december 2020 bewerkt door Yvonne Woordje teveel... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) . 22 december 2020 bewerkt door Yvonne Tsja, nog even wennen aan de nieuwe indeling ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 @Jopie bedankt voor je lieve woorden gisteren! Deed mij veel, ik voel mij weleens bezwaard om zoveel over mini te schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Natuurlijk niet niks vindt het heerlijk dat je je geluk hier met ons deelt vooral blijven doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Mooie foto @Roberto. Ja @Jozette, dit is hét moment. Zet 'm op! Lekker over mini blijven schrijven @niks, we worden er allemaal blij van en dat je zachtjes 'dankjewel' zegt vind ik helemaal prachtig. Heeeee @Rosee, heb je al een afspraak gemaakt??? 22 december 2020 bewerkt door Yana Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Ga ff de boodschappen doen hopelijk is het nog niet druk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen allemaal Wat een donkere dagen gisteren naar werk met de auto om 8.30 Nog harstikke donker gewoon eng om te rijden, want zie al zo slecht was gelukkig wel rustig Vanavond ook weer werken "druk "weekje 2 inval adressen ook Maar..ik vind het leuk en de rest van de dag vrij, dus wat wil ik nog meer ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheetah Geplaatst 22 december 2020 Rapport Share Geplaatst 22 december 2020 Goedemorgen, 1 dag zonder alcohol na een jaar of drie elke avond. Kreeg de drempel naar dag 1 niet genomen. En toch eigenlijk gewoon prima geslapen. Warme thee ipv wijn. Altijd verborgen gebleven dus nu nergens te delen hoe blij en trots ik ben met deze mijlpaal. Daarom dit forum opgezocht. Hoop dat ik op de goede plek post☺️ liefs en kracht voor iedereen! Lieke7777, bumperjim, Lika en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden