Maja Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Op naar Düsseldorf! Zijn er kerstmarkten open? Dat zou een leuk uitstapje zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 (bewerkt) Er is geloof ik een reuzenrad in Düsseldorf 2 december 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Zo dit is de VIP lounge voor @Jannigje @niks @niksje en @bolletje Bob en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Deze bestaat echt in de Oriënt Express Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 En een lekkere sauna coupé voor @Cleo66 en @lady jane, om ze extra te motiveren om mee te gaan Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 (bewerkt) Volgens mij heeft je schimmel in de modder liggen rollen @Bob 2 december 2020 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Nog gefeliciteerd @Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Doet-i 6 minuten geleden zei Reacher: Volgens mij heeft je schimmel in de modder liggen rollen Dat doet hij wel vaker. Dat wordt hij een spikkelschimmel die goed past bij de spikkelpiet. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Nou voor ieder wat wils om de reis aangenaam te maken .... we tuffen rustig voort met het kameeltje ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Allemaal paspoorten mee ? We gaan zo de grens over ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Gefeliciteerd @Manou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Bedankt allemaal voor de felicitaties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Ga maar lekker in de stiltecoupé zitten, @Cleo66. Dan blijf je toch meereizen maar krijg je minder prikkels. En als je de komende maand toch eens zin krijgt dan kom je lekker meedoen met onze grapjes. Niets hoeft hier volgens mij. Smaragd en Manou reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 @Manou, gefeliciteerd met je verjaardag. @Kohtje, welkom bij de club! Alles gaat goed hier. Ik had een drukke dag. 2 lekkages bij mijn onderbuurman heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag de hele dag allerlei mannen over de vloer kreeg. Lekkage dat via het balkon kwam is nu opgelost. Ik heb een hele nieuwe toplaag op het balkon gekregen. Het water van de andere lekkage komt niet bij mij vandaan. Daarna nog heerlijk gesport. Dat doe ik graag de laatste tijd. Daar raak ik een slecht humeur kwijt en er komt een veel beter gevoel voor terug. En daarna is het zoooo heerlijk bankhangen! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 2 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 (bewerkt) @Manou, ik heb nog een hele mooie taart voor je gevonden! Volgens mij is die taart van vanochtend allang op. Ik lust nog wel een stukje. 2 december 2020 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Van harte @Manou! @Cleo66ik ben ook vaak heel stil hoor. Als je wil mag je naast mij zitten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Van harte gefeliciteerd @Manou,de taart ziet er goed uit.ben benieuwd wat we morgen weer gaan beleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 6 uur geleden zei Reacher: Kijk dit is precies wat ik me had voorgesteld bij een VIP-wagon! Goed geregeld @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 @Manou, nog gefeliciteerd met je verjaardag. (ik zing even heel zachtjes voor je anders maak ik iedereen wakker) @Cleo66, ga ajb niet weg. Ik vind het heel gezellig als je meereist. Je hoeft helemaal niets! Je hoeft niet te reageren, niet actief te zijn. Lekker rustig met @Lika in een hoekje zitten, kijken, luisteren, of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Ik neem nog een stukje taart @Tatum, lekker. Het middenstuk met die roos en hortensia ziet er lekker uit. Ik ga er meteen een kopje thee bij zetten. Nog iemand een kopje? Of liggen jullie al op één oor? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 (bewerkt) Ik zit nog TV te kijken. 'A Street Cat Named Bob'. Fijn, die thee. Dank je wel, @Jannigje. 3 december 2020 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Ha gezellig @Bob, ik schenk meteen een kopje voor je in, stukje taart erbij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 december 2020 Rapport Share Geplaatst 2 december 2020 Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden