rapilos Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 @Bor waar kan ik je mee feliciteren ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Zet 'm op @Mathilda123, je kan het! En je staat op het dagpact dus geen discussie mogelijk Mathilda123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Wauw @Bor dat is geweldig! Wens jullie heel veel liefde en plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Bor van harte gefeliciteerd met je zoon. Inhalen kan niet, maar pak elkaars hand en laat niet meer los. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Eindelijk, @Bor, Gefeliciteerd met dit heugelijke feit. Vandaag geen boksbal, geen afreageren, alleen maar lekker reageren, zo samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Geniet er van!! Gaan jullie nog iets doen om het te vieren vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Ah, sorry. Ja had wel begrepen dat ie niet thuis woonde maar ik dacht dat je hem wel zou zien vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 DAGPACT zbb Mathilda123 ikkanhet Rapilos Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Kijk verdoofd terug, best heftig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Gefeliciteerd @Bor Fijn voor jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 En goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathilda123 Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 7 minuten geleden zei ikkanhet: Kijk verdoofd terug, best heftig. Ja he,.. K heb het twee weken geleden de serie al vooruit gekeken,. Had met ze allevier te doen maar met Boaz en Mulu het meeste. Vond het ook wel confronterend om te zien. Werd me wel een spiegel mee voorgehouden. @Jannigjegoeiemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Lekker genieten Bor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 @Bor, voor wat er nu is en nog komt, zonder de opgelegde beperkingen en eisen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Misschien dan toch even die boksbal aaien, Borrie. Gewoon om even te genieten van dat softe. Kan zomaar zijn dat ie terugaait. Weet je veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 @Mathilda123 red je het wel een beetje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 22 minuten geleden zei takeiteasy: DAGPACT zbb Mathilda123 ikkanhet Rapilos Roos33 Takeiteasy @Bor, gefeliciteerd met je grote zoon. 18 jaar alweer! Pfff, wat een dag en wat een spanning heb ik opgebrouwd, wat eigenlijk niet had gehoeven. Zou vanmiddag bezoek krijgen van een hele goede vriend ( de dirigent van mijn koor), waar ik best wel wat voor voel en hij voor mij). Appte ik hem net, maar ik had geen duidelijke afspraak gemaakt, maar nu komt hij dus vanavond. Net even duidelijk tegen hem gezegd, dat hij geen wijn of bier mee moest nemen. Best moeilijk om te zeggen, want het was soms wel gezellig met hem onder het genot van een drankje. Het maakte het allemaal wat spannender, wat intenser, maar mijn keuze is nu gemaakt. Geen wijn of bier. Ik ga lekker gebak halen voor ons bij de banketbakker Die spanning is er toch wel. Heb ik geen wijn of bier voor nodig Heel veel plezier vanavond en wie weet, het nuchter beleven is misschien veel echter en intenser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Bor en zoon, gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Veel plezier, TIE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Gefeliciteerd @Bor, heel fijn voor jullie @Cleo66 wat jammer die afwijzingen, balen. @takeiteasy veel plezier met je moorkoppen en met je date natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 2 uur geleden zei takeiteasy: als ik maar geen stomme dingen ga zeggen vanavond. Dingen die nergens op slaan. Whoehahaha ... dat kunnen nou juist de meest charmante dingen zijn. Nou ja, gaat niet altijd helemaal op natuurlijk. Maar vaak is het wel zo dat de meest charmante dingen die je zegt stomme dingen zijn. Fijne avond, Teekie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 ben ik nou gek TIE of heb je een poosje geleden niet geschreven dat hij getrouwd is? En als dat niet zo was, jullie wel een relatie hadden kunnen hebben? Ik hoop dat ik het mis heb. Smaragd en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Te laat, @lady jane. Die zitten nu natuurlijk al lang allebei onder de slagroom... nancy, Rosee, IJsvogel en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 november 2020 Rapport Share Geplaatst 17 november 2020 Oh @Kohtje verslik mij in de thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden