Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 november


ikkanhet

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen iedereen, 

Ik doe mee met de dagpact! 

Vandaag al wat helderder dus mezelf onder de douche zien te krijgen en wat in het huishouden doen. M'n vriend heeft nog steeds niks laten weten en durf hem zelf ook niet te appen of bellen. Normaal niks voor hem zo lang negeren. Vroeger zou ik daar helemaal gek van worden en blijven bellen enz, maar kan er gelukkig wel mee omgaan nu ondanks dat ik hem wel mis en hem't liefst bij me wil hebben. 't is teveel geweest voor 'm. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een hele goede morgen allemaal, op deze grijze dag,

Vanochtend tien voor zeven wakker, door toeterende protesterende boeren die voorbij reden
Daar wordt ik graag door wakker gemaakt hoor
Blij, dat ze de laatste tijd eindelijk eens wat van zich laten horen
Want jaren en jaren over zich heen laten lopen !!
(mijn bescheiden mening dan he :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaan jullie de eerste dagen om met dat stemmetje? Voel me al ietsje beter en dan sluipen die gedachtes toch al snel weer in m'n hoofd,.. Van een beetje maar dan, en dan rustig drinken ipv bingen en doordraaien, en echt maar een klein flesje waardoor niemand last van me zal hebben enz.. Toen ik stopte met roken kon ik heel duidelijk tegen mezelf zeggen 'geen discussie mogelijk',.. Maar nu is dat lastig. Ik hoop dat m'n boek er dalijk is in ieder geval zodat ik er over kan lezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Mathilda123:

Hoe gaan jullie de eerste dagen om met dat stemmetje? Voel me al ietsje beter en dan sluipen die gedachtes toch al snel weer in m'n hoofd,.. Van een beetje maar dan, en dan rustig drinken ipv bingen en doordraaien, en echt maar een klein flesje waardoor niemand last van me zal hebben enz.. Toen ik stopte met roken kon ik heel duidelijk tegen mezelf zeggen 'geen discussie mogelijk',.. Maar nu is dat lastig. Ik hoop dat m'n boek er dalijk is in ieder geval zodat ik er over kan lezen. 

Negeren @Mathilda123

wat anders gaan doen, diep adem halen, langzaam een glas water leeg drinken, flink stuk wandelen, onder de douche stappen, Els Noorlander nog eens bekijken, Uitzitten.

Enne,...tegen jezelf zeggen ; Geen discussie mogelijk, is nog steeds een hele goeie hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei rapilos:

Negeren @Mathilda123

wat anders gaan doen, diep adem halen, langzaam een glas water leeg drinken, flink stuk wandelen, onder de douche stappen, Els Noorlander nog eens bekijken, Uitzitten.

Enne,...tegen jezelf zeggen ; Geen discussie mogelijk, is nog steeds een hele goeie hoor :)

Het is zo simpel en zo moeilijk tegelijk he, dank je in ieder geval :sun: Ik ga lekker douchen, dan wat gezond eten en even naar buiten. Misschien nog een meditatie als dat lukt! 

@Bor, weet niet waar je gefeliciteerd voor wordt maar het klinkt fijn dus je krijgt ook een felicitatie v:Dan mij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...