Kohtje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Nee, ga er dan maar niet op in, @Renaldo61. Maar het gebakje op het plaatje kan er, wat mij betreft, helemaal mee door. Niets mis mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roos33 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Dagpact ; Rapilos ikkanhet Takeiteasy Roos33 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Je had toch net een nieuwe telefoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Twijfel je nou over De Kringloop?? Geef het een kans TIE, je bent nog niet eens begonnen... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Gefeliciteerd ook van mij Bor! Met mijn enkel is het gelukkig goed, zoveel pijn ik eerst had, nu is het zoveel beter! DUs erg blij want kan ik door met klussen hier thuis .. lekker een moussaka gemaakt voor straks .. nu nog 1 kamertje voorzien van laminaat! Doeg niks, nancy, rapilos en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 6 uur geleden zei nancy: Goedemorgen allen. Vandaag werken vanuit huis. Ik ben eerlijk gezegd niet vooruit te branden Bor, gefeliciteerd! Ik heb eerlijk gezegd nóg niks gedaan, zal mijn werkgever blij mee zijn ... Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Maar je bent toch leerkracht Nancy? nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 @takeiteasy volgens mij ben je veel te impulsief. Kringloop was het helemaal toch? Je drinkt, stopt dan weer. Even later naar de psycholoog, nou die vindt het goed gaan. Dat vindt jezelf ook. Je krijgt inzichten in jezelf. Is dat wel zo? Mag natuurlijk niet oordelen, maar het is bij jou alles of niets. Je hulpverlener lijkt dat niet in de gaten te hebben. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) * Ik haal dit zo weer weg wegens herkenbaarheid.... 3 november 2020 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) Beetje leuke dag @Bor? 3 november 2020 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) Hoi, beetje druk hier, zoveel afspraken naast het werk. Vrijdag die refusal, zie er nu al tegenop al ga ik ervoor, hoezo ambivalent? Niet geheel bijgelezen, beetje. Lieve @Bor ook hier natuurlijk mijn felicitaties voor jou, fijne dag/avond en hoop dat je je echt jarig voelt ondanks dat alles anders is(Corona) En ik wil nog wel wat tegen @lady jane tikken. Snapte jouw goede bedoelingen wel die avond en ook de frustratie van jou. Je bedoelde het heel goed, je zit hier ook niet voor niks. Als ik te ver heen was, probeerde je het ook altijd en dan werd ik er ook kwaad om/door. Viel allemaal heel verkeerd dan, kwam ws niet eens door. Wel dagen later toen ik het terug las. Ben jou daar nog erg dankbaar voor. Dat wilde ik je wel nog even laten weten. @Cleo66 nee ga niet drinken omdat anderen drinken of ik daar mij bezorgd om voel, die trigger heb ik niet meer. Was idd wel ooit zo. Denk wel, woensdag kan ik er nog wel een paar nemen(bier) Maar goed dat zijn maar gedachtes, die gaan wel weer weg, althans dat hoop ik, nee dat moet. Kan ik niet maken. Ga ik weer met uren uitrekenen wanneer het uitgewerkt is. Wil ik niet. Morgen een extra vroege dienst een paar uurtjes, ze hadden niemand, wil iets goed maken. Maar wel grenzen blijven aangeven. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. @Descartes33 hoop dat het een beetje lukt op je werk. 3 november 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging donderdag moet vrijdag zijn Kyon en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 @takeiteasy pak die kringloop nu gewoon aan, 1 dag proberen, vind het echt bij je passen. DOEN!!!! En we gaan wel zien hoe en wat, niet weer er onderuit proberen te komen. Ja ik ken je ook wel een beetje Nu koken. Fijne avond. Bietjes met ui, gehaktbal met sate en gebakken aardappels. Nu ik niet drink smaakt alles zoveel beter en eet veel beter. Pure winst. Positief afsluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 29 minuten geleden zei nancy: Klopt Niks, maar ***************************************************************************************************************************** Ik haal dit zo weer weg wegens herkenbaarheid.... Te laat weggehaald. Ik heb je herkend. Jij bent toch nancy van het ADB-forum? nancy, Smaragd en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Hahahahahahaha! Betrapt!! Inderdaad, die Nancy ben ik, helaas tóch herkend , hahahahaha! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) Logde in en wilde juist iets tikken wat ik niet tikte en wat ik wilde delen. Mijn geheugen af en toe. Vind het erg kinderachtig(ws wel nodig) dat ik dan de week daarna op maandag woensdag en vrijdag onder begeleiding naar de Brijder toe moet. 3 keer per week. Misschien ga ik wel vragen of ik het dan zelf thuis kan nemen na 1 week. Zal het toch zelf moeten doen. Anders heeft het ook geen zin. @Lieke7777deed het ook onder begeleiding dat innemen. Vind het zo vernederend, snap het wel deels. Maar dan nog, 3 keer per week daar naar toe voor 1 pil. Hoe lang heb jij het onder begeleiding geslikt Lieke? Lees het later vanavond als je dit leest. Vond jij het ook niet vernederend? Ja een drankgelag en binge is ook vernederend maar dan voel je het niet zo. We gaan het zien, zal wel moeten nu, heb ja gezegd maar goed kan het ook aangeven daar. 3 november 2020 bewerkt door Smaragd toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 3 minuten geleden zei takeiteasy: Nu dorst. Trek in cola en dat neem ik ook lekker. Als het goed is heb ik nog een blikje! Hoop de juiste dorst en idd gewoon die cola. Snap het wel, ga mij geen zorgen om je maken, gewoon aangeven he? Onbekend maakt onbemind, weet zeker dat jij dat kan in die kringloop, juist jij. Denk dat je het ook heel leuk gaat vinden en de kopers daar ook. Zo een sociaal grappig iemand/mens ben je. Ws ga je het zingend aanprijzen en verkopen Nu ben ik echt weg zoeffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Wij krijgen zo thuisbezorgd ook een keer lekker makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 @Bor ook ik feliciteer je hartelijk met je verjaardag. . @Renaldo61, dank je wel voor de taart, ik heb ook een virtueel stukje gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Gisteren wandelde ik in een harde wind. Vanochtend fietste ik in de zon. Vanmiddag fietste ik in de stromende regen (het water stond in mijn schoenen) Kortom, het is herfst. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) @Smaragd de antabuse heb ik eerst bij de assistente huisarts genomen rond januari ' vond het daar ook minder prettig niet echt vernederende maar deed het wel bij een vaste assistente ze kende mijn verhaal .. ik moest toen een controle punt hebben om aan te tonen dat ik het nam ( nooit gecontroleerd ) toen corona kwam is het eigenlijk overgenomen door brijder ( ervaringsdeskundige ) waar ik al langer contact mee had ze heeft zelf ook onder begeleiding geslikt maar bij haar deed ik het met video bellen .. is dat geen optie ook voor je ? Zo hoef je niet voor die 5 minuten er naar toe ... eerst natuurlijk een aantal keren fysiek dan doen ? Later is het overgezet naar filmpjes maken en die toesturen ... nee foppen kon in niet film moest aan regels voldoen ... tja ook voor jou geld denk ik even dat de controle erop goed is en je een aantoonbare inzet heb dat je ze neemt .. 3 november 2020 bewerkt door Lieke7777 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 @Bor gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Dank @Lieke7777 en @Cleo66 maar die filmpjes kan ik manipuleren, niet dat ik dat wil hoor. Dan kan ik editten en net doen alsof ik het inneem en daarna weer uitspugen of doen alsof ik het inneem en dan naast mijn mond in mijn hand. Stom hoe je gaat denken. De begeleider van de Brijder wil dat ik het in mijn mond stop en dan inslik en hij kijkt mijn mond na, kan het ook onder mijn tong bv verstoppen zei hij. Hij heeft mij wel compleet door. Ga het wel een maand aan, daarna die filmpjes een optie misschien. Moet wel mijn goede wil tonen. Ongeleid projectiel heb je gelijk in @Cleo66, terwijl ik juist lief, gedreven en actief ben zonder drank, dan toch nog drinken? Snap daar niets van soms maar goed. Je hebt wel gelijk, ben mezelf dan niet meer, wie wel denk ik dan. Moet het bij mezelf houden. Ga het gewoon aan, 3 maanden heb ik gezegd en dan komt de depressie en dan gaan ze daarop inspelen, althans dat hebben ze gezegd. We gaan het zien. Dank voor de antwoorden, kan er wat mee. Dan maar fysiek een aantal weken/maanden ernaar toe. Logistiek is dat minder tijd verspild dan zuipen. Ga ervoor. Dank voor de motivatie. Ben altijd zo een twijfelkont, wil alles in eigen handen hebben dat kan niet altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 @Smaragd ik heb bruistabletten deze moest ik laten zien ' in glas gooien en het loste op een aparte manier op '' ik vond het kikkerdril lijken .. " En dat liet ik dan zien dat ik het dronk ' ja je zal eerst vertrouwen moeten opbouwen met begeleider dan ... klinkt erg serieus hoe je ze op deze manier dan inneemt kan mij voorstellen dat het vernederende voelt .. maar zet dat opzij en maak plaats voor trots .. trots op jezelf dat je deze weg weer aangaat . Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 3 november 2020 Rapport Share Geplaatst 3 november 2020 Zou niet te moeilijk doen over dat vernederde gevoel @Smaragd. Jij pakt die pillen en daarmee verantwoordelijkheid, jij bent niet je verslaafde brein hè? Die onzin van wij zijn ons brein, ik heb collega’s die maar blij mogen zijn dat dat niet zo is en er een mooie ziel achterzit.. Ik ben gaan schoonmaken want ik zat ff klem. En een stoommaaltijd, ben alleen vanavond en voor mezelf alleen koken dat voelt altijd zo zinloos. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden