rapilos Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 20 minuten geleden zei ikkanhet: Merk dat het spookt in mijn hoofd dus heb een oxa genomen dus dadelijk lekker ff slapen. Goed plan @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 oktober 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Ik word geen vogelaar, zoveel is duidelijk. Maar zo af en toe eens mee met zo'n excursie: ja. Dat vind ik wel aardig. Aardig koud ook... Maar wel grappig. Normaal zou ik bij eenzelfde aanblik als vanmorgen denken: kijk vogels. Meeuwen en eenden ofzo. Nu leerde ik dat ik vele soorten kon onderscheiden en zien. Poeh hé... Smaragd, nancy en Kohtje reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Hoi allen. Alles okay hier. Leuke date gehad, kan bijna niet meer zitten en lopen en nee meer details krijgen jullie niet Zo lekker koken. Sucadelapjes, witlof met ham en kaas. en gekookte aardappelen. Hou zo van die echte vleesjus. @rapilos je gaat goed!! @Lieke7777 ook. Feli. Sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) * 15 oktober 2020 bewerkt door lady jane foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 @Bor het was heel fijn. Het was heel fijn en intens. Ook samen douchen. Wat kan dat heerlijk zijn. Ben niet toe aan een vaste relatie meteen, hij wel. Dat maakt het lastig. Hij doet wel echt zijn best om mij te begrijpen. Dat is fijn en met respect. Voor nu is het goed. Hij mag best zijn best voor mij doen. Voelde me gekoesterd en geen trek. Misschien nog wel belangrijker. Had normaal drank nodig om zover te gaan. Nu niet. Was mezelf. Pure winst en groei. En ik blijf bij mezelf en genoot. Ga het nog eens leren. Dit was echter. Beter kan ik het niet uitleggen. Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) https://www.zazzle.nl/funny_drama_queen_met_royal_crown_stoffen_mondkapje-256125692692220819 15 oktober 2020 bewerkt door lady jane Smaragd en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) Kinky?? Ja ga niet op details in, ze zijn te heftig. Dat hoort hier niet Ben een blij slecht lopend ei nu haha. Fijne avond lieverd 15 oktober 2020 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) niet rot bedoeld hoor past denk ik echt bij je sorry, past geloof ik momenteel niet weghalen? 15 oktober 2020 bewerkt door lady jane Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 14,25 voor 1 mondkapje Jane? Hoe halen ze het in hun hoofd! Heb die blauwe en een 1 van stof met de tekst. Kus mij maar nu niet. Die vond ik zo grappig en mensen reageren erop. Maar het beste van maken. Nu verder aan de kook, wilde bijna tikken coke. Nee is niet leuk Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 4 uur geleden zei Roos33: DAGPACT ikkanhet Bor Ties Pats Descartes Yvonne Rapilos Billy Roos33 Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Hallo allemaal, Ik was er eventje tussenuit om alles op een rijtje te zetten. Dinsdag was echt heftig en dan is het beter dat ik eerst alles even tot rust laat komen in mijn hoofd. Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de vele vriendelijke woorden en de steun. Jullie zijn echt zeer lieve mensen!!! Ik heb enorm veel spijt van het feit dat ik dinsdag in al mijn euforie in de fout ben gegaan. Maar ik heb de deur naar alcohol onmiddellijk terug gesloten en sindsdien geen druppel meer gedronken. Ondanks het feit dat ik gisteren met schoonpa naar de tearoom ben geweest, heb ik de verleiding zonder problemen weerstaan. Mijn echtgenote was dinsdagavond bijzonder bang dat ik opnieuw in m'n oude gewoonte zou terugvallen, maar nee. Ik laat dit een les zijn. Zoals ik van mezelf wel wist zijn zowel depri als euforische momenten zeer gevaarlijk. Ik zal hier in de toekomst zeker rekening mee moeten houden. Ik ben gevallen, maar ik kruip opnieuw recht. Dus dag 2 terug zonder alcohol. Ik heb 14 oktober ondertussen in m'n agenda geplaatst. Mijn spijt en schaamte moeten nu stilaan terug plaats gaan maken voor vastberadenheid! Lieke7777, Pats, Smaragd en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Hoef je niet weg te halen hoor toch??? .... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) Dat klinkt hartstikke goed @Elton. Gewoon volhouden dus. En volgens mij gaat je dat prima lukken. 15 oktober 2020 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Bedankt @Yvonne! Ook bedankt @knakker! Je hebt overschot van gelijk. Ik ben ook bijzonder dankbaar voor je wijze raad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Zo net terug van werk. Ging prima, ik moet niet zo piekeren, ik ben best wel goed in wat ik doe. Word wel heel chagrijnig van het stigma dat alcoholisme nog altijd met zich meebrengt. Ik denk dat we elke week wel iemand met alcoholabusus op de afdeling hebben en daar wordt zo negatief op gereageerd... Maar goed ik ga moe en voldaan met een kopje thee op de bank liggen! rapilos, Roos33 en niks reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Oh en thanks voor me op het dagpact zetten! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Zo craving is weer over. Blij toe alleen de gedachte doet me al walgen. rapilos en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Och wat zal ik graag mijn boosheid nu met een borrel weg willen drinken .. het levert mij niets op ik weet het .. en ik moet en zal het ook niet gaan doen ... maar och och .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 27 minuten geleden zei Ties: Zo net terug van werk. Ging prima, ik moet niet zo piekeren, ik ben best wel goed in wat ik doe. Word wel heel chagrijnig van het stigma dat alcoholisme nog altijd met zich meebrengt. Ik denk dat we elke week wel iemand met alcoholabusus op de afdeling hebben en daar wordt zo negatief op gereageerd... Maar goed ik ga moe en voldaan met een kopje thee op de bank liggen! Wat doe jij voor werk ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 (bewerkt) Fijn dat je ren leuke date gehad hebt @Smaragd @Elton fijn je te lezen en dat je jezelf zo herpakt hebt ... moedig voorwaarts zeggen ze dan toch.. Hier net wel als verslavings gedrag naar de winkel gereden ' had nog wel sigaretten maar voor mijn hoofd gevoel niet genoeg . zo ging het ook met drank gelijk naar de winkel ... maar nu het gewoon wel weerstaan .. wel verdrietig gevoel erbij omdat het gewoon gesloten hoofdstuk is en ik dondersgoed weet waarom ' maar wel die gedachten heb.. dat maakt mij verdrietig omdat ik weet wat het opgeleverd heeft of juist het heeft niets opgeleverd . Vanmiddag was ik bij mijn sponsor en ik raakte geëmotioneerd . Echt tranen ze zei ik zal je zo graag even willen vasthouden en laten huilen . Dat is mijn kwetsbaarheid ' niet huilen ... gelukkig kon het niet ivm de regels maar eigenlijk wat zal dat lekker zijn even uithuilen op iemand schouder.. 15 oktober 2020 bewerkt door Lieke7777 Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Dat is juist goed Lieke, die tranen. Echte tranen zijn dit, en geen drank jank Dit kan je alleen maar zuiveren hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Wanneer is de zitting @Lieke7777? Zijn de kinderen nu al meer thuis? Als je niet wil antwoorden, is het ook goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 22 minuten geleden zei niks: Wanneer is de zitting @Lieke7777? Zijn de kinderen nu al meer thuis? Als je niet wil antwoorden, is het ook goed hoor. We hebben ze elk weekend nu gehad van vrijdag tot zondag avond. Morgen komen ze 7 dagen ivm vak . De zitting is volgende week vrijdag 23 ste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2020 Spannend @Lieke7777, ik zal voor jullie duimen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden