Lonster Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Het plaatje is inderdaad leuk, maar die rioolput had ik er ook nog niet in gezien. En met Bor haar uitleg wordt ook wel eea wat duidelijker. Soms heeft een mens even wat toelichting nodig. Ik sla het croissantje over. Heb lekker frikandellen gebakken. Na een week keurig vegetarisch met erg veel groentes, had ik daar eens zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ik word wel een beetje naar van het dreigende nieuws steeds: gaat er een lockdown komen en hoe streng wordt deze? Brrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 8 minuten geleden zei Lonster: Ik sla het croissantje over. Heb lekker frikandellen gebakken. Na een week keurig vegetarisch met erg veel groentes, had ik daar eens zin in. Vegafrikandellen dan toch wel hè Lonster?? Zoooooo heerlijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 8 minuten geleden zei Lonster: Ik word wel een beetje naar van het dreigende nieuws steeds: gaat er een lockdown komen en hoe streng wordt deze? Ach, ik denk dat we er wel van uit kunnen gaan... Ik blijf me verbazen over hoe makkelijk velen nog omgaan met het hele gebeuren, laat ik het daar maar bij houden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Weet niet waar die droom vandaan kwam. Dat was maar één de verschrikkelijke dromen. Droomde ook nog dat mijn kind ontvoerd werd en nog een andere droom die ik (gelukkig) 's ochtends vroeg alweer vergeten was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ik heb er een nuttige dag van gemaakt. In de vroege middag 10 km hardgelopen. Later in de middag opgeruimd en gestofzuigd. Nu even welverdiend op de bank liggen en Nederlands elftal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ik zit met die coronadreiging in een vakantiehuisje hier. Vond ik ook raar. Voelde me een beetje raar om te gaan. Maar aan de andere kant. Hier is ruimte. Veel ruimte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 1 uur geleden zei Fruitvlieg2019: Ik dacht dat het brenda's beaver was. Dit moet je zelf maar opzoeken op youtube. Zoekterm: Brenda's beaver needs a barber. .. en dat is het einde van mijn blije kattenplaatje. Om deze moet ik ook altijd lachen. Niet zeggen als die je ook ergens aan doet denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Mooi is deze @Reacher! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 16 minuten geleden zei Lika: Ik zit met die coronadreiging in een vakantiehuisje hier. Vond ik ook raar. Voelde me een beetje raar om te gaan. Maar aan de andere kant. Hier is ruimte. Veel ruimte!! Ik ga over 5 dagen. Tenminste, dat is de bedoeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 26 minuten geleden zei Lika: Ik zit met die coronadreiging in een vakantiehuisje hier. Vond ik ook raar. Voelde me een beetje raar om te gaan. Maar aan de andere kant. Hier is ruimte. Veel ruimte!! Lekker uitwaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 19 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Sorry... jouw avatar mag blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 11 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2020 Ik deed vroeger veel dingen uit schuldgevoel. Dat was vaak mijn driver. Compensatiegedrag noem ik het. Ik voelde me schuldig over mijn drankgebruik en dus ging ik doen wat er van me verlangd werd. Hard werken, mezelf wegcijferend. Zowel op het werk als thuis. Nu de schaamte en het schuldgevoel weg is, is het compensatiegedrag dat ook en vinden mensen het soms lastig om met me te dealen. Rosee, bumperjim en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Jammer voor ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 @Sandro weet je of ze het lastig vinden of is dat jouw invulling? Jouw gedrag is anders dus reageren ze anders. Dat kan ook. Ik herken trouwens heel veel van dat compensatiegedrag uit schuld en schaamte. Dat ik dat niet meer heb is zo'n winst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 33 minuten geleden zei Cleo66: Heel herkenbaar, het was ook zo'n vicieuze cirkel , heel erg je best doen en dan ook weer snel denken dat je wel wat te drinken had verdiend Het was bij mij niet zozeer denken dat ik wel weer wat te drinken verdiend had maar meer dat ik wat te drinken nódig had om dat 'm'n best doen' vol te houden. Het was ( vooral de laatste jaren) eigenlijk nooit dat ik dacht een borrel 'verdiend' te hebben. Ik had de borrels gewoon nodig om niet in te storten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 @Sandro dit is zo herkenbaar! Dat je dat inziet is best een waardevol iets. Om wat mee te kunnen. Als ik veel had gedronken was ik de dagen erna ook vaak aan t overcompenseren. Hard werken, gezond eten, sporten, schoonmaken etc etc. Ik ging ook overdreven veel rondes de sauna in gevolgd door ijskoude douches van 5 minuten. Zodat de gifstoffen naar mijn idee mijn lichaam wel uit zouden zijn. Daarna kon ik heus wel een glas wijn nemen, ik was zo gezond bezig. Dit realiseer ik me nu pas nu jij dit zo beschrijft. Kan het zo zijn dat je nieuwe situatie qua werk (nu je dus niet meer overcompenseert) idd anders is maar niet slechter en dat je hier aan moet wennen? En dat dit wat tijd nodig heeft? Ik zeg maar wat hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Op 11-10-2020 om 12:22 zei Lieke7777: Verder erg last van een betweterige collega die wel lijkt of ze op alles het goede wil doen en via medium van ons werk berichten eruit doet met wat ze signaleerd aan evt dingen die niet helemaal goed lopen en dit naar zich ef toe trekt met een flinke schouderklop dat ze dit even wel goed doet .. gaat nu maar om een bed die afgelopen vrijdag door mij over het hoofd gezien is om te soppen en aftekenen en ze betrekt in haar berichten dan ook even de afdeling coördinator erbij .. bah het raakt mij op de manier waarop ze communicatie eruit gooid Sorry @Lieke7777 heb hier helemaal overheen gelezen. Zat terug te lezen. Verschrikkelijk irritant zulke collegas. Had zij/hij ook 1 op 1 in een mail naar jou kunnen sturen of kunnen zeggen in persoon(1 op 1). Ik zou die collega daar zelf zeker op aanspreken. Snap dat het je heel erg irriteert. Zou ik ook hebben en is ook gaande geweest weleens bij mij. Toch voor jezelf opkomen. En natuurlijk die zitting is veel belangrijker om je energie in te steken maar dan nog. Verschrikkelijk irritant dat soort mensen. Lopen ook op mijn werk rond. Vooral dan ook die schouderklop die ze zichzelf geven. Tot ze zelf iets niet goed doen, hele discussies dan. Herkenbaar dat wilde ik je even laten weten. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Op 11-10-2020 om 16:34 zei Reacher: Moet zo lachen om mijn avatar plaatje steeds. Het is een blije kat die door een rioolput omhoog springt. ‘Tadaaaa!’ Oh ja? Ik zie het niet. Blij? Op 11-10-2020 om 16:56 zei Yvonne: Aha.... ik moest even het plaatje volledig in beeld krijgen om het te zien... Ik zie het nog steeds niet Op 11-10-2020 om 17:11 zei Lonster: Het plaatje is inderdaad leuk, maar die rioolput had ik er ook nog niet in gezien. En met Bor haar uitleg wordt ook wel eea wat duidelijker. Soms heeft een mens even wat toelichting nodig Bor haar uitleg kan ik niet vinden. Ik mis blijkbaar iets. Maar niet de bloemen , die heb ik gespot, ze staan weer in de kamer mooi te zijn. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 12 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 12 oktober 2020 Op 11-10-2020 om 18:32 zei Reacher: .. en dat is het einde van mijn blije kattenplaatje. Om deze moet ik ook altijd lachen. Niet zeggen als die je ook ergens aan doet denken. Aha! Ik had blijkbaar even door moeten lezen voor ik reageerde. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Op 12-10-2020 om 19:11 zei Jannigje: Oh ja? Ik zie het niet. Blij? Ik zie het nog steeds niet Ik moest hier ZO hard om lachen @Jannigje. Ik kan me voorstellen dat mijn huidige plaatje geen associaties oproept met 'blij' Ik kan me je verwarring voorstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 @Reacher dit plaatje past écht niet bij jou....echt niet, lieverd, die vorige was tenminste vrolijk. Deze heeft een erg grimmig uiterlijk . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 14 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2020 Ik zal op zoek gaan naar een andere @nancy nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden