Rosee Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Ohhh lieve @IJsvogel wat fijn om je weer te lezen, al is voor jou de aanleiding minder fijn natuurlijk. Maar dapper van je om je hier weer te melden, dag voor dag je kan het. Niet niks wat jij nu allemaal meemaakt.Kom maar veel hier schrijven dat helpt. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 17 minuten geleden zei takeiteasy: Vandaag verrot maar drink niet door.voelde me zo vreemd gisteren. Is niet uit te leggen. Wijn gehaald gisteren. Veel water vandaag en crackers en bouillon. Baal wel natuurlijk. Fijn dat je er weer bent. Heb je een idee wat je de volgende keer zou kunnen doen i.p.v. wijn halen als je je zo voelt? Mij lijkt naar bed met een boek of tv wel een idee misschien? Dan val je op een moment in slaap en als je weer wakker wordt ziet alles er weer anders uit. Sterkte met de kater! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 4 uur geleden zei IJsvogel: Vandaag niet gedronken, maar de laatste 3 maanden geleidelijk steeds meer. Heel snel is de controle weer weg en het hele zelf bedrog mechanisme weer aan. Ik zie waar het misging. Nieuwe baan, zorgen om kind, ex partner die grote problemen heeft waardoor hij niet steunt met de kinderen, zelf nieuwe relatie met iemand die ik nog van vroeger ken. En daarmee stapte ik weer in de patronen van vroeger. Ben mezelf nog steeds kwijt. Daar moet ik dus wat mee. En vooral elke dag op het dagpact, dan komt het wel weer goed ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Hallo @IJsvogel, jou ken ik nog niet. Alles behalve fijn als je even terug de mist in gaat. We hebben het vast allemaal meegemaakt. Zorg dat je niet vast komt te zitten in negatieve gevoelens en spijt. Het is vandaag die telt! Denken aan de toekomst en proberen je moed samen te rapen en vooruit te denken. Het zal je vast wel lukken! Veel sterkte alvast! IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Hoi @takeiteasy, fijn om ondanks de uitschuiver toch van je te horen. Ik heb er vandaag nog aan gedacht: zo snel kan het mis gaan. De ene dag voel je je kiplekker en kan de verslaving aan en plots gebeurt er iets (klein of groot) en je grijpt weer naar de fles. Het is alvast zeer positief dat je meteen terug naar het forum komt en niet bij de pakken blijft zitten. Je spartelt hier wel doorheen, je staat niet alleen. Veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Fijn dat je er weer bent @takeiteasy en niet door hebt gedronken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 (bewerkt) HALT Hungry angry lonely tired @Lieke7777 ja vaak.. het is bij mij ook soort RIK Rust in koppie .. of gewoon hebbenhebbenhebben.. nu even lastig, vrije dag, zit in zonnetje, veel gedaan (was hyper vandaag zeg!) hoef niet echt te koken, makkelijk pizza erin .. kids naar papa .. Maar ik moet nu van mezelf dus kijken naar wat dat niet drinken mij brengt. Ik voel me zoveel beter al, ben helderder in mijn hoofd, veel actiever, gezelliger en fit. Ik weet dat ik dat allemaal weer teniet doe door nu te gaan drinken. Dus waarom zou ik? Die Rust in koppie .. kan dat ook met thee? En misschien straks even wandelen. Dat doet me vaak goed. Fijne avond hier en succes en een toitoitoi voor degenen die het nu (Ook even) moeilijk hebben. 17 september 2020 bewerkt door Pats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 ik heb het ook even lastig ! zal ook best willen drinken ! doe het niet ... maar het zo enorme trigger ernaar. ben moe , boos , gefrustreerd .... er houden dingen gewoon niet op , ik wil inderdaad @Pats zegt rust in mijn hoofd rust in mijn gedachten. heb het al een periode niet zo lastig gehad. en weet gewoon dat de mogelijkheid er niet is om te drinken en dat maakt wel verdrietig eigenlijk en tegelijk moet ik niet verdrietig zijn omdat het niets oplost om te drinken. Heb mij zolang groot gehouden en ondergaan de gedachten de triggers .. ben even leeg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Ah @Lieke7777 kom op laten wij elkaar nu even opbeuren dan, elkaar helpen. De wereld is soms ook lastig .. (weet jouw situatie denk ik nog van toen ik hier een half jaar geleden ook was). Maar we kunnen dat stomme gif echt wel verslaan. En stiekem weten we wel dat de wereld mooier is zonder en dat dat verdoven niet helpt. De vogels gaan er niet meer van fluiten, de wereld trekt zich er eigenlijk niks van aan. Ons lijf wel. Onze gemoedstoestand ook. Het wordt er slechter op. Ik ga dus (man zit in de tuin met vriend aan het bier , normaal schoof ik aan met wijntje..) met grote bak thee lekker Lang leve de Liefde kijken. Liefde daar draait de wereld om. En liefde voor jezelf doet wonderen, dan krijg je de liefde terug. Zelfvernietiging (want dat is zuipen) doet dat niet. We can do this! Ga lekker afleiding zoeken. Boekentip (waar ik onwijs veel aan heb/van leer) : licht leven. Of mijn kleine dikke kater Midas knuffelen (springt nu op schoot).. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Hi @knakker ik heb een maine cone kitten van 2.5 maand oud .. heerlijk monstertje vrouwtje .. Ja ik weersta de drank gewoon dat weet niet maar dat neemt niet weg dat ik nu even verdrietig ben om alles .. gesprek Brijder verliep ook al k... t . Ik heb niet een zg craving denk ik maar meer een verdrietige gedachte . Gelinkt aan alles wat ik kapot gemaakt heb en herstellende ben maar dat loopt zo vol met frustratie enz .. en dan wil je wel eens uit staan . Ik ga iig om 20.00 de online meeting volgen.. @Pats dank je .. kijk ze iig en beter dan aansluiten met een wijntje omdat we beter weten .. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 22 minuten geleden zei knakker: Wist je trouwens dat jouw kat zich ook al op het forum heeft aangemeld @Pats? Ach heeft ie ook een drankprobleem, arm beest! komt vast door mij haha! @Lieke7777 succes met je online meeting zo, hopelijk doet het je goed! Verdrietig mag tuurlijk maar kijk naar die gedachte van een afstandje en probeer er geen waarde aan te hechten .. het is maar een gedachte wat de emotie oproept. Jij Lieke bent sterk en je bent al zo goed bezig! nu is het moment om te pakken en door te gaan .. knuf voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Leuk hè katten .. wij hebben er 3 waarvan Midas en Saar broer en zus kittens zijn. Ze komen alleen om de haverklap met van alles binnen: libelle, muis, kikker, stuk plastic, verrot ei, vlinder, rivierkreeft (ik woon aan het water) ... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Wij hebben ook een Maine Coon. Een eigenzinnig maar ook lief beest. Een Ragdoll is ook mooi @knakker maar hoe moet ik mij dat voor mij zien, met ezeloren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 @Lieke7777 sterkte, ik vindt jou zo dapper! Hoe moeilijk het steeds ook is, je doet het toch maar "even"! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 @IJsvogel ook sterkte en verder voor iedereen die het kan gebruiken. IJsvogel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Om nog op gisteren terug te komen. In mijn "nieuwe" leven weten er niet zoveel van mijn verleden af. Nu even heel makkelijk, geen uitleg, jij drinkt zeker niet hé nu je zwanger bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Goed, ik ga koffie drinken. Niet te laat naar bed, morgen weer een vroege dienst draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 11 uur geleden zei Maja: @Jannigje: hoe gaat het met je? Heb je je niet laten onderschoffelen door de klagende buren? Rug recht, kin hoog en alle woorden van je af laten glijden! Mijn was laagje is nog niet (helemaal) goed, ik werk eraan. De buurvrouw rookt, bijna recht onder mijn slaapkamerraam, vervolgens laat ze de asbak met peuken daar de hele dag staan blijkbaar, dat stinkt! In eerste instantie dacht ik, nou ja ze moet dat kunnen doen in naar eigen tuin, maar ze zit echt vlak naast de schutting, pal tegen de gevel aan. Ze heeft verdorie een hele tuin waar ze kan roken. Dat wordt nog wat. Moed verzamelen eerst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 (bewerkt) 8 minuten geleden zei Bor: Aan de andere kant van de schutting buiten in haar eigen tuin @Jannigje? Ja, ze zit ongeveer 1m naast de schutting, maar inderdaad in haar eigen tuin. 17 september 2020 bewerkt door Jannigje Opens een dapper dodo in beeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Nou ja zeg, die dodo wil niet weg. Hij is bedoeld voor O.A. @IJsvogel, @Lieke7777, @Pats lady jane, Lieke7777 en IJsvogel reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Nee, ik krijg hem niet meer weg. Plaatjes en ik zijn niet altijd een goede combi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Bor: Waar moet buurvrouw dan roken. Op het dak naast de schoorsteen? Nee, maar ze zou iets meer naar het midden kunnen gaan zitten, dat zou al een stuk schelen. 17 september 2020 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Ik denk dat @Jannigje zelf ook wel gelukkig is dat ze niet naast je woont. Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Nou moet je niet overdrijven. Ik zeg alleen maar dat zij vlak naast de schutting zit, bijna recht onder mijn slaapkamerraam. En dat ik dat vervelend vind. Als je mij een beetje kent weet je dat meester Visser hier echt niet zal komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pats Geplaatst 17 september 2020 Rapport Share Geplaatst 17 september 2020 Dank je @Jannigje voor de dappere dodo! Ben niet gaan wandelen maar ook niet gaan drinken. Mannen nu dronken beneden in stomme zinloze discussies over politiek en de harde muziek gaat aan .. blij dat ik dat niet meer met een fles wijn op hoef mee te maken / mee ervaren / mee doen. Ik lig al 2 uur in bed en sta morgen fris op .. Dappere dodo weet ik niet, morgen pas 1 week.. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden