Spring naar bijdragen

Zondag 13 september 2020


Maja

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen, het wordt weer een stralende dag. 

Sterkte met het afscheid van Rakker @ikkanhet en succes met de rondleidingen @Jannigje, ik zou er zenuwachtig en faalangstig van worden dus ik vind het wel lef hebben. Maar ja, ieder zijn talenten hè. Ik ben heel goed in lanterfanten bijvoorbeeld, dat kan ook niet iedereen. Maar vandaag moet ik werken dus hoppa... aan de slag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Yana:

Goeiemorgen, het wordt weer een stralende dag. 

Sterkte met het afscheid van Rakker @ikkanhet en succes met de rondleidingen @Jannigje, ik zou er zenuwachtig en faalangstig van worden dus ik vind het wel lef hebben. Maar ja, ieder zijn talenten hè. Ik ben heel goed in lanterfanten bijvoorbeeld, dat kan ook niet iedereen. Maar vandaag moet ik werken dus hoppa... aan de slag!

dank je wel:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Hoi @niks, hoe gaat het? Kun je nog over je buik heen kijken?

Ik schijn een forse buik te hebben, ik moet nog 3 maand. Verder gaat het goed, alles wordt wat lastiger. Kan niet meer doorslapen, er af om te plassen. Werken gaat niet zo makkelijk meer. Maar ik klaag niet hoor. Zal eens kijken of het lukt om een filmpje te plaatsen van de beweging in mijn buik van de kleine druktemaker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Zo is het! Huilen en accepteren dat je verdriet hebt, is het enige wat je kan doen. Ik wens je toe dat je ondertussen ook kunt voelen hoe fijn het was met Rakker.

Daar probeer ik ook steeds aan te denken...hij had een gouden mandje en heeft geen pijn meer. Dat is het belangrijkste. Houden van is laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen ! Over een half uurtje ga ik met beide kleinkids naar het zwembad. Ze hebben allebei nog bandjes om, dat wordt goed opletten! Ik heb er zin in. Snel nog een kop koffie van Yvonne en dan ga ik! Jammer toch dat opa nooit mee wil, of hun ouders, ze missen heel wat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal .. heel veel sterkte @ikkanhet! Mooie insteek houden van is loslaten en dat hij het zo goed heeft gehad. Ik heb dag 1 goed doorbracht en bij een etentje alleen thee gedronken. Heerlijk genoten van het eten ipv alleen maar bezig zijn met wijn naar binnen kiepen. Dat zijn de kleine lichtpuntjes. Werd wakker daarstraks met gelijk het besef : ik heb niet gedronken en voel me goed! Droomde over de toekomst vannacht .. misschien goed teken want ik droom altijd over mijn verleden. Fijne zondag.

dagpact:
Pats

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pats:

Goedemorgen allemaal .. heel veel sterkte @ikkanhet! Mooie insteek houden van is loslaten en dat hij het zo goed heeft gehad. Ik heb dag 1 goed doorbracht en bij een etentje alleen thee gedronken. Heerlijk genoten van het eten ipv alleen maar bezig zijn met wijn naar binnen kiepen. Dat zijn de kleine lichtpuntjes. Werd wakker daarstraks met gelijk het besef : ik heb niet gedronken en voel me goed! Droomde over de toekomst vannacht .. misschien goed teken want ik droom altijd over mijn verleden. Fijne zondag.

dagpact:
Pats

Dank je wel, ja het was goed zo. Alleen wennen aan het feit dat we geen huisdier meer gaan nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Cleo66:

Goedemorgen frummers.  

@ikkanhet, ik mis onze hond ook nog steeds , was ook 13 . Wij hadden wel al een andere . Toen onze eerste hond stierf ook in zo'n gat gevallen,  dat wilden we voorkomen . Waarom willen jullie geen hondje meer ?

Ik vind het ook heel knap dat je het verdriet niet hebt aangegrepen om te drinken .

Omdat mijn man ook 70 wordt de komende week en wil dat wandelen s avonds laat niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Och @ikkanhet, dat valt niet mee. Onze oude werd 18. Mijn man schiet nog vol als hij over haar praat. 

We hebben na een tijd zonder een nieuwe tweedehands. Dat brengt toch iets dat mensen niet brengen ja.

Je blijft het lang missen. De afwezigheid van een kwispel. De onvoorwaardelijke blijheid. Mooi dat ie het zo goed bij je had. 

Moeilijk is het soms om ouder te worden. Mijn schoonouders namen nog een puppy toen ze 80 werden. Nu 86 en alles prima. Ze hebben een hondenuitlaatservice voor twee keer per week. 

Maar ieder maakt zijn persoonlijke afweging. Mijn vader wilde het ook niet meer. Toen hebben ze katten genomen. Die zijn ook heel gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...