Spring naar bijdragen

Maandag 7 september 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

een werkdag, terwijl de tuin roept om verder winterklaar gemaakt te worden en het mooi weer wordt. Wat een verleidingen om te weerstaan..!(of juist heel hard werken zodat ik tuintijd win; we zullen het zien ;).

zet m op allemaal met het vasthouden van de goede voornemens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  zo  heb mij een partij  diep geslapen  na mijn avonddienst  ' heerlijk.    Wekker van mijn man ging  om 6.40   lag nog diep in een droom    die reageerde  op geluidje wekker dat het melodietje zo leuk  was  of zo..  maar ja daarna  nog  weer  in slaap gevallen. 

Vrij vandaag  straks  skype met gezinsbegeleider  vanmiddag  naar Brijder  en vanavond  AA .   Misschien  tussendoor  de achtertuin  winterklaar maken  het was zo netjes  maar het  onkruid vliegt  weer op en ook mijn  schoongespoten  tegels ( hoge druk )  komt weer van  alles  tussen..  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Lees net iets dat wat mij betreft tot de kern komt. Gaat over de werk & privé balans die onder druk staat:

"Stress neemt toe. Stress in de hersenen wordt onder meer veroorzaakt door onafgemaakte taken of gedachtes. Door de vele onderbrekingen blijven taken en gedachtes vaker onafgemaakt."

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Etty dat gevoel wat je beschrijft heb je dus al met matig drinken? Vind het interessant wat je schrijft, omdat ik ook met mate drink. Dat gaat vooralsnog goed (merk wel dat de focus zich verlegt naar andere dingen zoals ijs en teveel beeldschermen.) Wb alcohol is de gewoonte er nu wel uit (wat niet betekent dat ik niet alert moet blijven waarschijnlijk). @Marika hoe gaat het vandaag met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen,

een werkdag, terwijl de tuin roept om verder winterklaar gemaakt te worden en het mooi weer wordt. Wat een verleidingen om te weerstaan..!(of juist heel hard werken zodat ik tuintijd win; we zullen het zien ;).

zet m op allemaal met het vasthouden van de goede voornemens!

Heb je een grote tuin?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

al een flinke werk ochtend erop zitten
Straks maar even een tukkie doen, want ben nog best moe van gisteren
toen een stadswandeling gedaan, althans, dat was de bedoeling
Maar de routebeschrijving, klopte voor geen meter
daarna maar een museum bezocht
Met de trein heen en terug
Dat geslenter he, daar wordt je zo moe van
ook ongezond gegeten (2 keer chinees, en in de middag brood met kroket), dat merk ik ook altijd meteen hoor.

@takeiteasy
Vervelend, dat de euforie weg is, maar zooo herkenbaar
Ik durf bijna niet eens blij meer te zijn, want weet dat de dip toch later komt
Maar ja, het hoort gewoon bij het stop proces
Trek er maar rustig een jaar voor uit ( zei, zij optimistisch :lol:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei takeiteasy:

Tja, wat ik voorheen altijd wegdronk gaat nu een beetje opspelen. Het gaat allemaal een beetje geforceerd nu lijkt het. Ben nog teveel bezig om situaties waarbij ik ga drinken te omzeilen. Gisteren weer naar mijn wekelijkse muziekmiddag geweest. Word geen alcohol gedronken, maar een kennis van mij had 2 sixpacts met bier om uit te delen. Jij mag niet he, zei hij. Nee. Ik hoef het ook niet, want ik drink niet meer. Hij weet dat gelukkig ook. Maar pffff. 

Flauw, van die kennis :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Adrian:

Heb je een grote tuin?

@Adrian:Tja, wat is groot. Voor de grote stad begrippen een aardige tuin van 12 meter x 15 meter, met gras, borders, een haag en een terras propvol zomerbloeiers in pot. 
Ik vind het heerlijk om een tuin te hebben!

 

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...