Yvonne Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedemorgen frummers Windstil en een zonnetje, we worden verwend op de vroege maandagochtend. En een bakje natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goeiemorgen, Ik ga werken aan een week om trots op te zijn nancy, Rosee en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goeiemorgen! Gezellig plaatje altijd, @Yvonne. Hier is het nog grijs maar we gaan straks naar zee. @ikkanhet ik doe met je mee. Lieke7777 en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Zojuist zei Descartes33: Goeiemorgen! Gezellig plaatje altijd, @Yvonne. Hier is het nog grijs maar we gaan straks naar zee. @ikkanhet ik doe met je mee. Super we gaan ervoor, Veel plezier aan zee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 DAGPACT ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 ga eerst mijn medicijndoos op orde brengen heb ik ook met het petje naar gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedemorgen, een werkdag, terwijl de tuin roept om verder winterklaar gemaakt te worden en het mooi weer wordt. Wat een verleidingen om te weerstaan..!(of juist heel hard werken zodat ik tuintijd win; we zullen het zien ;). zet m op allemaal met het vasthouden van de goede voornemens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 48 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 DAGPACTikkanhet Yana Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 september 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Leuk Bor, zo zie je maar: niet alles is wat het lijkt..... @Marika, ach, ik had zo gehoopt dat na jouw ziekenhuisopname de slaap ook weer terug zou komen. Niet dus, wat naar toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedemorgen zo heb mij een partij diep geslapen na mijn avonddienst ' heerlijk. Wekker van mijn man ging om 6.40 lag nog diep in een droom die reageerde op geluidje wekker dat het melodietje zo leuk was of zo.. maar ja daarna nog weer in slaap gevallen. Vrij vandaag straks skype met gezinsbegeleider vanmiddag naar Brijder en vanavond AA . Misschien tussendoor de achtertuin winterklaar maken het was zo netjes maar het onkruid vliegt weer op en ook mijn schoongespoten tegels ( hoge druk ) komt weer van alles tussen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 mooie zonnige morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 1 uur geleden zei Etty: DAGPACT ikkanhet Yana Yvonne Etty Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedemorgen. Lees net iets dat wat mij betreft tot de kern komt. Gaat over de werk & privé balans die onder druk staat: "Stress neemt toe. Stress in de hersenen wordt onder meer veroorzaakt door onafgemaakte taken of gedachtes. Door de vele onderbrekingen blijven taken en gedachtes vaker onafgemaakt." Rosee, nancy en Lika reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 3 uur geleden zei ikkanhet: DAGPACT ikkanhet Kun je het nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 2 minuten geleden zei Adrian: Kun je het nog steeds? Ben ik het weekend de mist ingegaan maar kanhetweer en ga door en door tot het gaat hoe het moet gaan. Descartes33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedemorgen @Etty dat gevoel wat je beschrijft heb je dus al met matig drinken? Vind het interessant wat je schrijft, omdat ik ook met mate drink. Dat gaat vooralsnog goed (merk wel dat de focus zich verlegt naar andere dingen zoals ijs en teveel beeldschermen.) Wb alcohol is de gewoonte er nu wel uit (wat niet betekent dat ik niet alert moet blijven waarschijnlijk). @Marika hoe gaat het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Zet m op @Descartes33 en @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Wat naar @takeiteasy. Maar wat knap die zes weken. Heel indrukwekkend. Refusal is een goede stok achter de deur maar als je die heftige klachten hebt dan zou ik dat zeker ook noemen bij de psych. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 4 uur geleden zei Maja: Goedemorgen, een werkdag, terwijl de tuin roept om verder winterklaar gemaakt te worden en het mooi weer wordt. Wat een verleidingen om te weerstaan..!(of juist heel hard werken zodat ik tuintijd win; we zullen het zien ;). zet m op allemaal met het vasthouden van de goede voornemens! Heb je een grote tuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 Goedemiddag allemaal, al een flinke werk ochtend erop zitten Straks maar even een tukkie doen, want ben nog best moe van gisteren toen een stadswandeling gedaan, althans, dat was de bedoeling Maar de routebeschrijving, klopte voor geen meter daarna maar een museum bezocht Met de trein heen en terug Dat geslenter he, daar wordt je zo moe van ook ongezond gegeten (2 keer chinees, en in de middag brood met kroket), dat merk ik ook altijd meteen hoor. @takeiteasy Vervelend, dat de euforie weg is, maar zooo herkenbaar Ik durf bijna niet eens blij meer te zijn, want weet dat de dip toch later komt Maar ja, het hoort gewoon bij het stop proces Trek er maar rustig een jaar voor uit ( zei, zij optimistisch ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 @Adrian, Was jij nou diegene die ook aan mind-fulniss is gaan doen Helpt het\bevalt het ? Ik doe het nl. ook sinds een week of drie, en heb het gevoel er wel baat bij te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 2 minuten geleden zei takeiteasy: Tja, wat ik voorheen altijd wegdronk gaat nu een beetje opspelen. Het gaat allemaal een beetje geforceerd nu lijkt het. Ben nog teveel bezig om situaties waarbij ik ga drinken te omzeilen. Gisteren weer naar mijn wekelijkse muziekmiddag geweest. Word geen alcohol gedronken, maar een kennis van mij had 2 sixpacts met bier om uit te delen. Jij mag niet he, zei hij. Nee. Ik hoef het ook niet, want ik drink niet meer. Hij weet dat gelukkig ook. Maar pffff. Flauw, van die kennis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 (bewerkt) 50 minuten geleden zei Adrian: Heb je een grote tuin? @Adrian:Tja, wat is groot. Voor de grote stad begrippen een aardige tuin van 12 meter x 15 meter, met gras, borders, een haag en een terras propvol zomerbloeiers in pot. Ik vind het heerlijk om een tuin te hebben! 7 september 2020 bewerkt door Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 7 september 2020 Rapport Share Geplaatst 7 september 2020 14 minuten geleden zei takeiteasy: Ja beetje wel he. Pfoe die opmerking, van die kennis, raakt me. Wat een smalend verhaal zeg. Dan begrijp je er helemaal niks van. Ik heb zo’n vriend gehad, en nu niet meer gelukkig, daar ben ik mee gebroken. Wel een goeie reactie van je @takeiteasy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden