Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 september 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Mogge!

Het normale dagritme zit er weer in vandaag, na 2 weken vakantie. 6 uur op, rpm, ontbijt, straks klein uurtje lopen met de hond, auto wegbrengen voor onderhoud en op de fiets door naar t werk. Nogal druk daar want bezig met job over te dragen en andere job op me te nemen (terug naar sales yeah!). Gewoon georganiseerd blijven dankzij t opschrijfboekje.

Succes allemaal vandaag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, is inderdaad heerlijk @bumperjim, wij hebben ook tijden een avondkrant gehad... maar toch weer overgestapt op de ochtend...
Trouwens: je schrijft terug naar sales... dat wilde je al een hele poos... fijn dat het eindelijk gelukt is !!! 
En een todo lijstje... jaaaa, werk ik ook al jaren mee, zelfs nu ik geen (betaalde) baan meer heb, werkt perfect voor mij.. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Maverick, verschrikkelijk pijnlijk zo'n rug.

Zeg @Lika, je doet toch niet té veel thuis? Je gezin had toch ook wel iets verzonnen om te eten als jouw afspraak wel door was gegaan?

Mooie vakantie @Cleo66, het klinkt alsof jij en je man het fijn hebben samen. Ben jij weer helemaal opgeknapt na je operatie?

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Yvonne:

Ja, is inderdaad heerlijk @bumperjim, wij hebben ook tijden een avondkrant gehad... maar toch weer overgestapt op de ochtend...
Trouwens: je schrijft terug naar sales... dat wilde je al een hele poos... fijn dat het eindelijk gelukt is !!! 
En een todo lijstje... jaaaa, werk ik ook al jaren mee, zelfs nu ik geen (betaalde) baan meer heb, werkt perfect voor mij.. 

Ja het is gewoon gelukt met nieuwe baas die ik heb weten te overtuigen. Nou was t ook wel de laatste keer denk ik dat ik heb kunnen zeggen "dat wil ik eigenlijk niet meer, ik wil liever dat andere", tis best wel een luxe :) nu maar eens tevreden worden met wat ik heb.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een cadeautje is deze dag: een wolkenloze hemel, zonnetje, een zacht briesje en gematigde temperatuur, zooooo heerlijk. 
Vanmorgen hard in de tuin bezig geweest, vanmiddag lekker met een boek in de stoel buiten. 
En niks niet herfst hier nog, alle bomen fris groen en zat bloemen in bloei, zo mag het van mij tot aan de kerst blijven.... 
Hoewel ook ik nog absoluut niet aan de kerst wil denken.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei knakker:

Nou, ik slinger zelf vandaag in elk geval een beetje heen en weer tussen opgefoktheid en nihilisme. Beide stemmingen ben ik niet echt meer gewend.

Hoewel de dagdraad begon met een mooie uitspraak van @Sandro, dat elke nieuwe dag een geschenk is. Er zijn alleen van die dagen dat het je niet lukt om het kadootje uitgepakt te krijgen.

Je bent hopelijk niet in de gevarenzone? Pas goed op jezelf Knakker, neem het zoals het komt, het wordt vanzelf weer anders. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil van alles tikken, maar mijn vingers willen niet. Moe.

@bumperjim wat goed van je man! Ik word blij van je bericht. 

Het was een best dagje hier. Lekker gewerkt, begripvol met moeder gebeld, gelachen met dochter en vreselijk ongesteld. Drie keer andere kleren aan moeten trekken. Thuiswerken heeft dan toch zijn voordelen. Vreselijk dat op je werk te hebben....

En nu. Nu slapen. Ik heb sinds kort zo'n Emma matras. Ik heb nog nooit zo lekker gelegen. Ik slaap ook beter in. Sneller. Geen rugpijn meer. 

Tot morgen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...