Spring naar bijdragen

Woensdag 26 augustus 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedemorgen..wat een storm vannacht! 
Nouja, nuchter kun je ook na zo'n nacht nog redelijk fit zijn.

De vakantie is weer voorbij, afgelopen maandag met goede zin begonnen zowaar! 
Helaas wel een kind met keelpijn nu, maar de tel.lijn voor het aanvragen van een test is overbelast dus wanneer ze getest kan worden is nog even onduidelijk 
Ik vrees dat mijn 'hooikoortsklachten' nu toch wel een reden zijn om ook zelf getest te worden. Nu vanuit thuis aan het werk, ook prima! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen frummers,

ja Vol, het kan altijd èn èn zijn he
hooikoorts of mijn seizoensgebonden
tijdelijke verkoudheidsklachten èn besmet zijn.
Ik zat gisteren ook op de fiets met hoofdpijn, en wat snotterig.
Maar ik weet dat dat maar kort per dag is, en heb het al tientallen jaren.
Maar nu met Corona ben ik er toch minder gerust op en ervaar het als stress.
Nu weer helemaal nergens last van. Maar niesen in een monkapje, voelt
naast bisar, ook gewoon heel erg vies voor anderen en mezelf.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik gisteravond om een uur of tien thuis kwam van m'n rondje hond en net met de sleutel in de voordeur stond
kwamen er drie jongetjes op de fiets langs waarvan er een riep: 'hé, vuile teringhond, hier heb je ook wat', en gooide een zo goed als
vol blikje bier naar hem, wat hem op een haar na miste. De jongetjes fietsten er luid lachend hard vandoor. De hond rook aan het blikje
en keek ze toen hevig kwispelend na, waarna hij vrolijk mee naar binnen ging.

Ik zou willen dat ik zo makkelijk met dingen die niet leuk zijn om kon gaan. Wederom hield m'n hondje me voor hoe wonderschoon
onbevangenheid kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik ga zo naar de teststraat voor een coronatest, al een aantal dagen aan het hoesten en verhoging. Zal wel niks zijn, maar je weet maar nooit. Maf zo ook niet werken trouwens. Maandag gebeld, kan er nu pas terecht. Gold ook voor omringende gemeentes.  Nou ja, op de fiets dan maar, door weer en wind. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

@Kohtje wat een klootzakjes, bah. Gelukkig dat je hond niet werd geraakt. Wat n lieverd, zo onbevangen idd. @nancy beterschap en sterkte met testen. Nu het herfst wordt raakt iedereen wel een keer verkouden dus wordt nog lastig als niemand naar buiten mag. Mijn kinderen zijn rond herfst/winter om de haverklap verkouden, wordt nog lastig dan als ik geen boodschappen kan doen etc. Maar goed zien we dan wel. Nu aan t werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Wat een storm, ik maakte gisteravond een ommetje en het leek al herfst, zo donker. Vanochtend ook in de schemering opgestaan, zo snel kan het gaan. Ik moet/mag nog een weekje kamperen midden september, dat ziet er slecht uit... 

Enfin dit weer is wel gezellig, vooral als je toch al binnen zit met werk. Fijne dag allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

Voel me een stuk beter dan gisteren

Redelijk goed geslapen vannacht, ondanks de herrie van de storm
Net al boodschappen gedaan, 
Straks naar sauna en vanavond lekker uit eten
Nou, daar kan je best vrolijk van worden he
Nee, niks drinken vanavond
Voel me behoorlijk gemotiveerd nu
Misschien moet ik het drank gedoe gewoon meer delen hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  

@Cleo66   al lekker onderweg. 

 

@nancy   succes met  de test en duimen  voor een negatieve test dan voor je .

 

@Marika   fijn dat je rustiger klinkt  ' houd  vol . 

Hondjes  en knippen  nagels geen ervaring mee wij knippen  wel de nagels  vam de kat .. kat had hier een abces op de staart nou die behandelen  is ook drama  ..  gelukkig  is het nu aan de beterende  hand lijkt  nu een gewone  korst te ontwikkelen.   Heb het  3 kr dgs ingespoten met chloorhexidine spray  .. nou zodra  ik dat in mijn handen had rende hij al weg . 

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag naar de vers training  en morgen  een dagje  met de kinderen uit daarna blijven ze slapen  voor de eerste keer .  Heb er heel  veel  zin in.   De kinderen ook '  eergisteren  samen met ze hun bedden  opgemaakt met nieuwe  uitgezochte  beddengoed  van fortnite ..   ze waren  helemaal  happy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Marika, goed je weer te lezen zoals je nu schrijft.
Moet door jou denken aan, en vraag me af: waar is @bolletje?

Hondennagels, we houden ze in de gaten. Vooral die duimnagel. Bij onze 'vorige' hond groeide die zo hard en krom dat-ie zo'n beetje teruggroeide
in z'n pootje.. Tot we dat in de gaten kregen, natuurlijk. Toen knipten we die regelmatig. En inderdaad, toen hij ouder werd ook de andere nageltjes
in de gaten houden, want doordat hij minder op de voorkant van z'n tenen ging lopen groeiden die ook dusdanig buitensporig dat-ie er soms
gewoon over struikelde... :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...