Yvonne Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen frummers, Regen, regen en nog eens regen.... en wind. Heerlijk even, even geen hitte.... Bakje om de dag te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen! Lekker windje wel. @Cleo66 een goede reis gewenst en een hele fijne vakantie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen. Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken. Ook voor jou @Renaldo61 . Ik lees je anders. Als iemand die heel erg graag er óók bij wil horen. Bij de wereld. Wat een regen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Lekker zwemmen in de regen @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Ha @Nike, ik ga zwemmen ja. Natúúrlijk! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Nike is ook een leuke naam! Maar in een buitenzwembad @Lika? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Haha. Iets met ochtend en ogen.... Nee hoor. In een luxe sportschool met warm zwemwater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Nu vindt je iets minder dapper Nee hoor, groot gelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen..wat een storm vannacht! Nouja, nuchter kun je ook na zo'n nacht nog redelijk fit zijn. De vakantie is weer voorbij, afgelopen maandag met goede zin begonnen zowaar! Helaas wel een kind met keelpijn nu, maar de tel.lijn voor het aanvragen van een test is overbelast dus wanneer ze getest kan worden is nog even onduidelijk Ik vrees dat mijn 'hooikoortsklachten' nu toch wel een reden zijn om ook zelf getest te worden. Nu vanuit thuis aan het werk, ook prima! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 (bewerkt) Goeiemorgen frummers, ja Vol, het kan altijd èn èn zijn he hooikoorts of mijn seizoensgebonden tijdelijke verkoudheidsklachten èn besmet zijn. Ik zat gisteren ook op de fiets met hoofdpijn, en wat snotterig. Maar ik weet dat dat maar kort per dag is, en heb het al tientallen jaren. Maar nu met Corona ben ik er toch minder gerust op en ervaar het als stress. Nu weer helemaal nergens last van. Maar niesen in een monkapje, voelt naast bisar, ook gewoon heel erg vies voor anderen en mezelf. 26 augustus 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Ook goedemorgen allemaal. Slecht geslapen vannacht: teveel wind en lawaai buiten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Toen ik gisteravond om een uur of tien thuis kwam van m'n rondje hond en net met de sleutel in de voordeur stond kwamen er drie jongetjes op de fiets langs waarvan er een riep: 'hé, vuile teringhond, hier heb je ook wat', en gooide een zo goed als vol blikje bier naar hem, wat hem op een haar na miste. De jongetjes fietsten er luid lachend hard vandoor. De hond rook aan het blikje en keek ze toen hevig kwispelend na, waarna hij vrolijk mee naar binnen ging. Ik zou willen dat ik zo makkelijk met dingen die niet leuk zijn om kon gaan. Wederom hield m'n hondje me voor hoe wonderschoon onbevangenheid kan zijn. bumperjim, Kyon, nancy en 2 anderen reageerden hierop 3 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen. Ik ga zo naar de teststraat voor een coronatest, al een aantal dagen aan het hoesten en verhoging. Zal wel niks zijn, maar je weet maar nooit. Maf zo ook niet werken trouwens. Maandag gebeld, kan er nu pas terecht. Gold ook voor omringende gemeentes. Nou ja, op de fiets dan maar, door weer en wind. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen @Kohtje wat een klootzakjes, bah. Gelukkig dat je hond niet werd geraakt. Wat n lieverd, zo onbevangen idd. @nancy beterschap en sterkte met testen. Nu het herfst wordt raakt iedereen wel een keer verkouden dus wordt nog lastig als niemand naar buiten mag. Mijn kinderen zijn rond herfst/winter om de haverklap verkouden, wordt nog lastig dan als ik geen boodschappen kan doen etc. Maar goed zien we dan wel. Nu aan t werk. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Goedemorgen allemaal. Wat een storm, ik maakte gisteravond een ommetje en het leek al herfst, zo donker. Vanochtend ook in de schemering opgestaan, zo snel kan het gaan. Ik moet/mag nog een weekje kamperen midden september, dat ziet er slecht uit... Enfin dit weer is wel gezellig, vooral als je toch al binnen zit met werk. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Het schijnt dat er over 1 weekje weer beter weer aan komt Descartes. Lijkt nu wel herfst ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Een hele goede morgen allemaal, Voel me een stuk beter dan gisteren Redelijk goed geslapen vannacht, ondanks de herrie van de storm Net al boodschappen gedaan, Straks naar sauna en vanavond lekker uit eten Nou, daar kan je best vrolijk van worden he Nee, niks drinken vanavond Voel me behoorlijk gemotiveerd nu Misschien moet ik het drank gedoe gewoon meer delen hier nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 @nancy Ik hoop dat het niets is joh, raar hoor, ze zeggen altijd, zo snel mogelijk laten testen als je wat voelt, en nu moest je dus gewoon wachten voordat het kon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Dagpact; Rapilos Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 (bewerkt) Goedemorgen @Cleo66 al lekker onderweg. @nancy succes met de test en duimen voor een negatieve test dan voor je . @Marika fijn dat je rustiger klinkt ' houd vol . Hondjes en knippen nagels geen ervaring mee wij knippen wel de nagels vam de kat .. kat had hier een abces op de staart nou die behandelen is ook drama .. gelukkig is het nu aan de beterende hand lijkt nu een gewone korst te ontwikkelen. Heb het 3 kr dgs ingespoten met chloorhexidine spray .. nou zodra ik dat in mijn handen had rende hij al weg . 26 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Zojuist zei rapilos: Dagpact; Rapilos Goed van je '' je kan het en blijf delen als je het lastig vind .. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Fijn je weer zo te lezen @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Tja, 'zo snel mogelijk' is helaas nu in sommige gemeentes na 2 dagen Wij kunnen straks om 12:30uur al terecht, gelukkig in Zuid-Limburg nu nog even lagere getallen. Sterkte @nancy ! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 Vandaag naar de vers training en morgen een dagje met de kinderen uit daarna blijven ze slapen voor de eerste keer . Heb er heel veel zin in. De kinderen ook ' eergisteren samen met ze hun bedden opgemaakt met nieuwe uitgezochte beddengoed van fortnite .. ze waren helemaal happy. nancy, Lika, rapilos en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2020 @Marika, goed je weer te lezen zoals je nu schrijft. Moet door jou denken aan, en vraag me af: waar is @bolletje? Hondennagels, we houden ze in de gaten. Vooral die duimnagel. Bij onze 'vorige' hond groeide die zo hard en krom dat-ie zo'n beetje teruggroeide in z'n pootje.. Tot we dat in de gaten kregen, natuurlijk. Toen knipten we die regelmatig. En inderdaad, toen hij ouder werd ook de andere nageltjes in de gaten houden, want doordat hij minder op de voorkant van z'n tenen ging lopen groeiden die ook dusdanig buitensporig dat-ie er soms gewoon over struikelde... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden