Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 juli 2020


Yvonne

Aanbevolen berichten

26 minuten geleden zei Fruitvlieg2019:

Dus je kan je heel erg focussen op je werk veranderen maar je kan ook kijken hoe je zelf met veranderingen en drank omgaat.

Hier beschrijf je heel kort en bondig wat mij heel erg geholpen heeft de laatste tijd. In plaats van allerlei dingen van mezelf en mijn omgeving te eisen/willen/verwachten, probeer ik te me te verzoenen met onvolkomenheden (die immers toch onvermijdelijk zijn).

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

film La Vérité net gezien, met Juliette Binoche en Catherine Deneuve, de moeite waard!

en nu verse pizza pollo opgepimpt met ansjovis, paprika, bosui, knoflook, kappertjes en olijven
en een extra dikke plak oude kaas in kleine stukjes erover; benieuwd of ik die helemaal op kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Cleo66:

Ik hou van waargebeurde verhalen.  Dys documentaire van Jeffrey Epstein,  Filty Rich gekeken. 

Kijk, met jou kan ik praten! Dat is precies ook mijn genre. Films en series interesseren me niet.

Maar ik kijk eigenlijk bijna alles op Youtube ipv Netflix. Op Netflix kon ik weinig interessante docu's vinden. Making a murderer vond ik wel leuk op Netflix. Al gezien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja in je vrijgezellentijd :P Binoche is een beetje has been. Ik ook natuurlijk maar ik ben geen filmster dus ik kan vrijblijvend kritiseren vanaf de bank. 

Als het om franse actrices gaat vind ik Leila Bekhti echt vreselijk mooi https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leïla_Bekhti

Nu nog franse films kijken, dat lukt me helaas niet. 

"Beurette" staat er in de wikipedia, dat is best wel neerbuigend "arabiertje", hoor je niet meer te zeggen tegenwoordig. Feit blijft dat er in noord Afrika verdraaid mooie vrouwen geboren worden. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik moet wel zeggen, het probleem met een vreselijk mooie vrouw is, ze is even vreselijk mooi in een bepaald (tegen)licht, in een zekere ambiance en met een zekere hoeveelheid drank op. Een paar dagen later is er weer een andere vrouw vreselijk mooi. Meestal is het de testosteron die je parten speelt. 

Een vreselijk mooie vrouw kan eigenlijk ook alleen maar minder mooi worden.

Terwijl bv een vreselijk grappige vrouw zal altijd grappig blijven. Daar heppie meer aan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow...confronterend deze plek. Tis héél okay, maar ben zo blij dat ik niet vier jaar geleden meer ben. Ik kan weer voelen wat ik toen voelde. Het steeds anders te willen dan het was. Brrrrrr.....heb de helft gewoon niet opgemerkt toen.

Net gegeten. Gelachen met de pubers en de man. Buizerd gezien. Tegen het scherpe licht zag ik zijn gekromde snavel afsteken. Meiden zitten op de dijk. Hondje ligt op schoot. 

Meisje in de bediening vroeg hoe lang we bleven. Wij:"twee weken". Ze verslikte zich bijkans. "Huh???".(zó lang?) "Ja, zo lang'. Het stemt mij heel gelukkig.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gekke is : ik zit nu met een glas wijn in mijn handen, maar dit ben ik  niet. Ik wil dus zo snel mogelijk mezelf weer zijn en dat is zónder drank. 

Het grappige is dat ik toen ik 6 jaar geleden stopte, ik mezélf niet vond zónder dat glas. 

Zo heb ik wel meer tegenstrijdigheden opgemerkt en weer opnieuw ervaringen opgedaan waar ik tegenwoordig anders over denk dan vroeger. Gek genoeg is deze hele ervaring van mijn terugval werkelijk voor mij ergens goed voor.  Ik ben er nog druk mee bezig ( nadenken enz enz), maar eigenlijk voel ik nu al niet echt spijt. Zelfs zie ik de voordelen ervan. Mits ik weer terug kom op de nul. Maar daar ga ik voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bumperjim:

Maar ik moet wel zeggen, het probleem met een vreselijk mooie vrouw is, ze is even vreselijk mooi in een bepaald (tegen)licht, in een zekere ambiance en met een zekere hoeveelheid drank op. Een paar dagen later is er weer een andere vrouw vreselijk mooi. Meestal is het de testosteron die je parten speelt. 

Een vreselijk mooie vrouw kan eigenlijk ook alleen maar minder mooi worden.

Terwijl bv een vreselijk grappige vrouw zal altijd grappig blijven. Daar heppie meer aan. 

Ik ben eigenlijk beide....vreselijk grappig en ongelofelijk mooi. 

bewerkt door Lika
Maar dan heb je ook wat.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rosee:

Jammer dat je zover weg woont @Lonster anders kon je gezellig een kopje muntthee bij me komen drinken:)Mijn 'drinktijd' was ook altijd rond deze tijd, maar denk er nu eigenlijk helemaal niet meer aan. De gewoonte kan er dus echt uit, blij om.

Ja gezellig ;) Maar eigenlijk was het al klaar toen ik het opschreef hier. 

 

2 uur geleden zei bumperjim:

Een vreselijk mooie vrouw kan eigenlijk ook alleen maar minder mooi worden.

Is dit serieus bedoeld? :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Fruitvlieg2019:

Misschien gewoon maar even accepteren dat het anders is dan gehoopt maar dat het ook weer over gaat? Maar het is niet zo dat je door je werk meer gaat drinken, dat doe je zelf. Dus je kan je heel erg focussen op je werk veranderen maar je kan ook kijken hoe je zelf met veranderingen en drank omgaat. Het is maar een tip, dus het hoeft niet...

Blijkbaar krijg ik het niet goed uitgelegd, jammer.:huh: Ik focus me niet op het veranderen van mijn werk, dat werk verandert van zichzelf al continu. Het gaat trouwens ook niet over, het verandert blijvend. Ik beweer ook niet dat ik door het werk zelf ga drinken.

Ik ben - tenminste dat denk ik - aan het kijken hoe ik zelf met veranderingen en drank omga. Om het in jouw woorden te zeggen. Dus ik begrijp je tip niet. Of ik volg je tip al op, zonder dat jij dat door hebt. Of we schrijven volkomen langs elkaar heen. 

bewerkt door Lonster
woord vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...