Lika Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Goedemorgen. Niet of nauwelijks geslapen. Voelde me niet lekker gisteren en nu nog minder waarschijnlijk. Nou ja. Opruimen, schoonmaken en weg. Daar zie ik altijd erg tegen op. Soort strijd met de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Goedemorgen! @Etty jammer dat je aan het werk moet en dat het er zoveel zijn. Wat helpt tegen jeuk van een mug, is er een beetje tandpasta op smeren. Dan is de jeuk zo weg. Maar ja, om nu vol gesmeerd met tandpasta op je werk te verschijnen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Ruikt wel lekker fris. De vergelijking met de borrel is erg sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 (bewerkt) Gezellig bij schoonzus. 20 juli 2020 bewerkt door bumperjim Adrian reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Goedemorgen frummers. Een wolkenloze staalblauwe hemel en niet meer zo warm, heerlijk!!! En een bakje Jeetje @nancy , precies wat Jim zegt: 'terug naar de nul' ... dit gaat je niet helpen op termijn. Maar dat weet je zelf ook. Terug naar de nul en terug naar jezelf. @Bor, laat alsjeblieft even weten hoe het er voor staat bij jou? @Cleo66, vandaag de afspraak toch? sterkte meis en ik duim voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 @Reachergisteren was het zondag. Heb aan je gedacht. Vaak ben je er dan even. Hoop dat het goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 28 minuten geleden zei knakker: Een eng idee ook, dat het na 6 jaar gewoon weer kan toeslaan. Onderliggende redenen en zo..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Goedemorgen allemaal, Mooi weer buiten Vanmiddag hele middag controle oogziekenhuis Eerst een scan, dan gezichtsveldonderzoek en daarna afspraak met oogarts zelf Zucht...maar weer ondergaan allemaal, want is voor eigen bestwil Begeleider (vriend) mag niet mee naar binnen ( vanwege corona ) , dus moet zich dan maar 1.5 uur zich buiten zien te vermaken Wel een leuk iets in het vooruitzicht, morgen gaan we naar Limburg voor een paar dagen Maar oh, wat is het lijntje naar niet drinken, nog dun.. Gisteren en eergisteren, er van overtuigd, dat ik het in de vakantie nooit vol ga houden... Nu, denk ik daar gelukkig weer heel anders over dus met andere worden; onwijze craving gehad van het weekeinde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Jeetje Bor, Wat een zorgen weer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Goedemorgen Lees een hoop moeilijke dingen hier. Sterkte voor wie het nodig heeft. Ik vind mijn draai maar niet de laatste tijd. Zelfs als ik iets leuks doe, voel ik er niks bij. Alsof het me allemaal geen bal kan schelen. Aan het werk nu. Nog 1 week en dan vakantie. Ben zo moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Ach Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Tja als je iets leuks gaat doen terwijl je zo moe bent, ligt het daar aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Roséé, kun je niet aan rusten beginnen? iets leuks doen, ik krijg soms kippenvel van die uitdrukking vond die van knak erg toepasbaar als vergelijking iets leuks doen is als een borrel bij treurnis een pleister op de wonde waardoor die wond maar niet echt kan drogen/helen of wel, maar dan veel tager dan nodig. niet leuk is shit niet meer en niet minder Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Komt goed @Cleo66 op "onze" leeftijd heelt t allemaal wat langzamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gryhe Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 @all Jemig, wat kan iedereen toch steun in de rug gebruiken, wat worden mensen met hulpvragen toch het bos in gestuurd. Iedereen alle goeds, houdt moed ! Ik heb elke dag 4 doelen : wakker worden, iets leren, een moment gelachen hebben en onthouden blijven van. Eerste doel al bereikt , nu de drie andere nog. Zo douchen, aankleden, etc. en naar werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 @Bor Fijn dat je vader weer iig stabiel is en aan het opknappen ! Wat een zorgen weer verder rondom je jongste zoon , kan mij voorstellen dat je nu ook roept vraag het maar bij jeugdzorg nu moet je ook niet bij mij zijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Vandaag weer antabus dag , ipv beeldbellen ga ik het nu vandaag opsturen met een filmpje dat ik maak ervan dat ik het inneem. Als ik heel heel eerlijk ben is het tot nu toe mijn grootste steunpunt des te wel stok achter de deur dat ik niet naar de drank grijp. Ik weet zeker dat ik anders al lang een keer voor graas gegaan was ik durf er niet door heen te drinken. Begrijp mij niet verkeerd tuurlijk wil ik heel graag stoppen en wil ik niet terug naar al you can drink drank terug daar is er te veel gebeurd voor. Maar de omstandigheden de teleurstellingen het continue hopen en geloven en dan keihard weer nee krijgen vreet enorm aan mij. vreet aan mijn relatie , gewoon alles. over 2 weken op vakantie , op vakantie ja ik ga zonder drank en kinderen , moet er gewoon uit ga een rond rijden in frankrijk eerst naar de oceaan ik wil springen zwemmen duiken in de golven mij uitleven even mijn agressie op de golven beuken daar , daarna rijden we dwars terug richting de andere kant van Frankrijk en wil ik lac saint Croix aan doen en dan via route napoleon weer terug .... gewoon rijden gewoon niet te veel stil staan.... elisa72 en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 2 uur geleden zei Cleo66: Terug ZH en alles is in orde . Door de wondpijn, verkrampen de spieren rondom en daar krijg je dan weer last van . Dat was wat ik voelde . Volgens mjj wil ik gewoon te snel dat alles normaal voelt . Dus toch maar weer op de bank , uitrusten Fijn dat alles in orde is ' take care . Inderdaad het liefst moest het gisteren maar weer normaal zijn maar helaas ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Wat een gedoe allemaal zo erbij .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Hoi @allen sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken!! @nancy, schrik ervan. Als ik wat kan/mag doen laat het mij weten. Welkom @Gryhe, mooie naam btw. @knakker goed bezig met die natte broeken, veel geduld en consequent zijn en veel wasjes draaien Hier gaat het wel, goed in het ritme van mijn werk, goed gesprek gehad met de bedrijfsarts en manager. Ik krijg en neem de tijd om het rustig op te bouwen. Alle medewerking en begrip. Wilde te snel, hoeft niet, investeren in mijzelf noemen ze dat en is ook wel zo. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Succes @Renaldo61, hoop niet dat het weer de anale test is voor je. Zet hem op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Succes @Renaldo61 hopelijk krijg je de goede handvaten aangereikt om de juiste weg te gaan bewandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 20 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Succes @Renaldo61. Ben weer thuis. Wasjes opruimen etc Vreselijke hekel aan. Geen idee waarom. Maar goed. Was 1 zit erin en nu....door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 (bewerkt) (Ik haal het trouwens weer weg maar ik zit er wel mee) 20 juli 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2020 Wat bedoel je bumper ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden