Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli


Aanbevolen berichten

Denk alleen een forum  gebruik   kan je niet met 10 jaar geleden vergelijken  hoe een gebruik daarin is en was.

 10 jaar geleden  zat je alleen op internet met vaste pc internet en nam je ws meer tijd om echt verhalen  te tikken of antwoorden te geven .

Dat een forum nu meer soms ook  een gebruik  is van chat functie is de vooruit gang moderne technieken  ..    ik gebruik bv alleen maar bijna mijn mobiele  telefoon  hiervoor .    Dus snelle antwoorden  met indien nodig toch meer inhoud. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dankjewel Jopie, maar ik bedoel het niet als dat ik nu zielig ben of zo... ik ben gewoon niet meer enthousiast, als in berusting.
 Niet meer zo'n 'zendingsdrang'. En dat vind ik wel rustig. Ik wind me af en toe ook wel op, wordt zelfs wel eens kwaad, maar
laat dat dan gewoon waaien tot het weg is. Dat lijkt op ongeïnteresseerdheid maar dat is het niet. Want dán zou ik niet eerst kwaad worden toch?
Ik doe zoveel mogelijk gewoon 'm'n ding' en daar heb ik vrede mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis van mn werk. Achterlijk druk maar niet dat we klauwen met geld verdienen, meer vanwege volkomen gebrekkige organisatie.

Dit is wel een flinke trigger maar ik zal t niet doen, even flink zijn nu. Ik geloof dak nog zelfgemaakte groene ice tea heb in de koelkast. Lekker zonder suiker zoals t hoort :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga naar bed zo, erg lastig gehad vandaag met niet drinken. Maar ik moet volhouden voor die EMDR.Wilde stiekem halen maar dan hadden ze het hier thuis geroken en ga mezelf niet voor gek zetten.

Weinig gelezen hier, wel dat ik @Cleo66 veel sterkte en beterschap wil wensen. Heb de concentratie niet, ook niet voor appen, boek lezen whatever.

Ben als een bezetene gaan schoonmaken en zelfs mee gaan helpen met klussen/de verbouwing in de keuken. Niets voor mij maar ik moest bezig blijven. Ben er zo niet goed in maar als ik maar bezig ben/was dan is de trek wel weg. Maar kan moeilijk mijn hele leven constant bezig zijn op dit soort dagen, ga ook een dag ouder worden. Gaat mij nooit lukken denk ik maar wel weer een droge dag erbij. Van dag tot dag en misschien morgen een makkelijkere dag, hoop het echt. Heb wat lopen vloeken en tieren, om niets. Gewoon trek en willen vluchten, weg zijn. Ga nu slapen, dan ben ik ook weg. Voel mij er soms zo alleen hierin, lees veel perfectie hier, althans mijn perceptie dan.

Welterusten :moon:

Tot morgen misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees mensen die zich door het leven geen worstelen. De ene keer is dat geen worsteling bijna. De andere keer is het een heftige strijd.

Ik lees mensen hier die nadenken over hoe ze kunnen dealen met de situatie waarin ze zich bevinden.

De onderliggende gemene deler is dat we ooit of soms nog drank als partner in de worsteling hadden. Dachten te hebben.

@Smaragddeze hoorde ik van iemand in herstel: " Je komt nooit verder dan jouw binnenkant te vergelijken met iemand anders buitenkant' . 

Blijf maar lekker nuchter. Morgen weer een dag. Slaap wel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei SanMiquel:

FF een vrolijke noot tussendoor. Zag net een posting van Takeiteasy over een beeldscherm.
Als je morgen een collega helemaal gek wil maken moet je voor de aardigheid eens  CTRL-ALT pijltje naar rechts indrukken.
Moet je wel doen als ie even niet kijkt. Doe het maar eens op je eigen pc of laptop.....

Hoe kom je daar weer uit???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...