Spring naar bijdragen

Woensdag 8 juli


Aanbevolen berichten

Goedemorgen

Fijn dat operatie achter de rug is @Cleo66. Hoop dat je snel herstelt. :heart: Vandaag naar familie met de kinderen, sinds corona niet meer gezien, wonen nogal ver weg ook. Jongste puber laatste tijd weer obstinaat, hoop dat hij een beetje gezellig doet vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede morgen allemaal,

@Cleo

Sterkte vandaag

Bananenbrood zit in de oven
(Gisteren waren de bananen nog niet rijp genoeg, dus nog een dagje laten rijpen)
Bewolkt, regen vandaag
Straks nog een paar dingetjes strijken
daarna ochtendgym (komt tegenwoordig pas om 10.15)
Vriend komt ook later op de ochtend, dus gezellig :)

Vanavond biefstuk eten (speciale biefstuk avond in een restaurant voor weinig)
Dat is inclusief patat en salade
Dan neem ik dus niet de patat
En laat ik nu vanochtend al wat gewicht kwijt zijn :D )

@takeiteasy (Ben steeds geneigd om te zeggen Spirit, kan je je naam niet terug veranderen, veel makkelijker :) )
Hoop, dat je wat hebt aan dat beeld bellen straks 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers,

even iets delen want hier bereiken we veel mensen
het s wel vd telegraaf (sorry), maar we hebben allemaal groeps-apps tegenwoordig
dus het kan iedereen overkomen, ook op korte termijn; zodra het niet meer lukt, zal het doodbloeden
totdat een criminele geest weer wat nieus verzint;

www.telegraaf.nl/video/715146339/opgepast-nieuwe-whatsapp-fraude-verspreidt-zich-als-olievlek

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt mijn training  begint  vandaag om 14.00 .

Nee heb nog niets van de jeugdzorg  club gehoord  ws hoor ik via gezinsbegeleider  wat ..   ga er gewoon niet  op wachten  meer ..   heb besloten voor de training   te gaan  informeren  voor een tatoeage   waar ik moet parkeren zit er een naast met goede recensies  ..  wil de 2 namen van mijn jongens op mijn onderarm zetten   als herinnering  aan dit alles   om hiermee om mijn nuchterheid  te blijven  verzilveren  .  Omdat ik  dit nooit meer  zo wil .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja had al voor corona  tijd dit in gedachten   en ga het nu maar eens uitvoeren   heb toch vakantie  centjes gehad..        in begin UHP   was ik oorbelloos al vele jaren  ...

Uit onmacht verdriet    ' geen idee hoe dat gevoel  te verklaren is met oorbel schieten had ik binnen no time   3 gaatjes in beide oren erbij  tis dat mijn man het tegenhoudt  anders had er al een 4 de gezeten ..:face-icon-small-shocked:

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha @Bor   hij weet het nog niet  eens  van de tatoeage  '    mocht ik er vanmiddag uitkomen  dan hopelijk  kan ik hem vrijdag zetten   'weet de wachttijden  niet  en het is natuurlijk maar een simpele  ..       daarná  gelijk maar door naar L Lucardi ?  :)

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...