Spring naar bijdragen

Maandag 15 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

@Bor wel voor mij alleen gereserveerd, maar 2-4 pers.appartement, dus alles is open.
Schier is de plek waar ik tientallen keren kwam, mijn eerste x alleen ook, met gezin, vrienden,
alles meegemaakt daar, feesten, rouwen, wandelen, fietsen, zwemmen, sauna, zelfs kampeerboerderij met volleyteam.
Als er ergens een plek voor mij kompleet en veilig voelt is het daar. Te lang niet geweest denk ik nu, maar ach, was nodig denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei lady jane:

@Bor wel voor mij alleen gereserveerd, maar 2-4 pers.appartement, dus alles is open.
Schier is de plek waar ik tientallen keren kwam, mijn eerste x alleen ook, met gezin, vrienden,
alles meegemaakt daar, feesten, rouwen, wandelen, fietsen, zwemmen, sauna, zelfs kampeerboerderij met volleyteam.
Als er ergens een plek voor mij kompleet en veilig voelt is het daar. Te lang niet geweest denk ik nu, maar ach, was nodig denk ik.

Wat lekker lady jane, vakantie is zo belangrijk. Fijn dat je je er ook veilig voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning,

Voornemen om 8 uur op te staan is niet helemaal gelukt, heb tot gister laat film gekeken dus ja, oops..

Wel heerlijk dat ik zo diep geslapen heb. Mijn huid begint er ook beter uit te zien.

Eigenlijk zou er als er geen corona was waarschijnlijk een verjaardag zijn geweest afgelopen weekend in mijn fam. Maar dat is nu niet gevierd en daar ben ik heel blij om want dan hoef ik ook niet te zeggen dat ik niet kan komen.

Het is meestal een zuipparty absoluut geen zin in.

Vandaad leren, werken en sporten maar weer oppakken hier in huis.

Have a nice day:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dat is heftig @Cleo66 zo' n operatie. Wil je er wat over zeggen, misschien niet ivm privacy? Logisch dat je ertegenop ziet! Niet niks!

Misschien dat ik gewoon last heb van overgangsklachten, ben ook vergeetachtig de laatste tijd en kan me ergeren aan kleine dingen en erger me daardoor weer aan mezelf, vind mezelf dan niet leuk en vraag me ook af of ik wel genoeg 'leef'. Heb soms het idee dat iedereen alleen maar leuke dingen doet en mijn leven vooral uit verplichtingen bestaat. Probeer het anders te doen maar lukt niet altijd. Zit mezelf beetje in de weg en vaak moe terwijl ik juist zo gezond bezig ben. Bahhh wat een geklaag weer. Ik ga mezelf een schop onder mn kont geven. Actie!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Bor:

Ook wel wat (gezonde?) spanning om na 10 jaar dit weer te gaan doen @lady jane?
Ga je alleen?

@Lieke7777 Ik vind het dapper dat jullie dat zouden doen zonder de kids.
Ik heb altijd boten gehad maar toen me kind weg moest hoefde van mij niks meer, echt helemaal niks.
Niks niet leuke dingen doen, niks niet varen en boot weg gedaan, niks niet vakantie vieren..ik bleef thuis zitten kniezen en boos te zijn. Als me kind niet mocht dan ik ook niet, punt.
Husband werkte daarom de vakantie"s maar door, ik blij toe, was ik alleen met m"n fles en m"n boosheid.Echt een instelling zo van; Rot allemaal maar op en laat me of je krijgt een klap voor je harsers.

Laat staan een vakantie;)

Van het geld waar ik de boot mee verkocht, en husband die overwerkte betaalde ik de advocaat mee af.
Wat een treurnis eigenlijk als ik het allemaal zo opschrijf..maja..

 Begrijpelijk @Bor   geloof mij als ik diep in mijn innerlijke buidel tast ging ik ook liever niet weg 'of misschien wel  lekker op vakantie gaan en daar de boel verzuipen  maar heb een afspraak staan met brijder  antabuse iig  tot na de zomer en zelfs in de zomervakantie van mij begeleid te nemen ( videobellen )     thuis zitten 3 weken is ook niet goed hier voor mijn man en ik.    Alleen moet ik verder wel kijken hoe  dit moet vergieten in het vat want dat betekend ruim 2 weken weg dat ik mijn Kinderen ook niet zie en andersom de Kinderen dan ook weten dat we weg zijn naar ons allergeliefde  Frankrijk  .     Hmm nog niet aan gedacht..    

Afgelopen kerst mochten onze jongens ook niet bij ons zijn   '   dat was zwaar   last minute besloten mijn man en ik naar new castle te gaan met de overnacht boot ..   En dan daar 2 nachten te zijn    beter dan thuis kniezen en aan de fles...  pff geloof mij heb het op die boot ook niet droog gehouden  heb gezopen niet normaal ' had stiekem een fles ingepakt ;)  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou kzit hier weer middenin een natuurfilm. Dat is natuurlijk elke dag zo maar je realiseert het niet altijd. De bj homeoffice zit net onder het dakraam en wij zijn niet van die super schoonmakers dus daar hangen prachtige spinnenwebben. Nou was er net een heel irritante vlieg mij aan het etteren, en die is per ongeluk dat web ingevlogen. Nou dat magzo in de most satisfying categorie op youtube. Wat een efficiente dames zijn dat zeg, die spinnen, nou weet je ook waarom ze 8 poten hebben: met 2 hangen ze aan het web, 4 om die woedende vlieg in bedwang te houden, en met de overgebleven 2 wordt in een noodtempo die vlieg helemaal ingepakt in kadoverpakking. In een minuut is het een soort wrap geworden, en nou is het lekker picknicken daar in het web. Fantaaaasties, en ik maar lekker niet werken in de tussentijd ;)

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lieke7777:

Mijn kat vind hap klare verse vliegbrokken ook lekker nadat deze gevangen is.... 

Wel mooi filmpje    bj  had hem maar nu gefilmd en op u tube  gezet :)

Het ging zo snel joh ik kon niks filmen. Ik zoek al een andere vlieg voor de andere spinnen. Die blijven rustig in hun eigen web. Dat is kennelijk niet zo de gewoonte, dat je ff bij de buuf gaat kijken of je een hapje mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Bor:

Waarom heb je je boot weg gedaan dan Maverick?

Om nog even op je vraag terug te komen @Bor We wonen een aardig stukje van het water en dus stond ie bij ons thuis op zijn trailertje  ongelofelijk in de weg.
Niet erg toen we er nog met het hele gezin schik mee hadden. Toen de kinderen het huis uit gingen stond het bootje alleen nog maar ongelofelijk in de weg en meer niet. We hebben toen maar besloten dat ons bootje naar een nieuwe baasje moest :unsure:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei SanMiquel:

Op die frikandel speciaal zitten ook toch uien, die zijn heel gezond hoor:lol:

Helemaal mee eens! Hij is echt super lief en bezorgd, maar een keer een vette hap eten kan best hoor. Kan die kleine daar ook en beetje aan wennen. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei niks:

Helemaal mee eens! Hij is echt super lief en bezorgd, maar een keer een vette hap eten kan best hoor. Kan die kleine daar ook en beetje aan wennen. :P

Troost je ' mijn oudste is ook geboren  na vele zakken Bram Ladage  friet ' heel  veel liters melk en rennies  :) iets anders kon mij bijna niet bekoren in de zwangerschap .:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...