Spring naar bijdragen

Maandag 15 juni


Momentum

Aanbevolen berichten

Bedankt @Cleo, en veel sterkte morgen, brrrr. Dat het maar gauw woensdag is♥

en hier frieten, oosterse gehaktballetjes en sla, lekker makkelijk

zoals jij vandaag eet T.IE doe ik ook vaak, eerst spekjes dan aardappels en als laatste groente erbij, verse knoflook en een schep Ras El Hanout kruiden (Marrokaans mengsel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bor:

Ik vraag het ook maar gewoon hier, heb net en wat bij gelezen van deze weekend maar..

@Yana Wat bedoelde je op de draad van afgelopen zaterdag dat je van slag zou zijn/ bent wanneer ik boos op je ben?
Nam je mij als voorbeeld of moeten we het beter ergens over hebben? Ik ben helemaal niet boos op je..zou niet weten waarom?

Niet naar de bekende weg vragen Bor. Je bent vast slim genoeg om dat zelf te snappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rosee:

Misschien dat ik gewoon last heb van overgangsklachten, ben ook vergeetachtig de laatste tijd en kan me ergeren aan kleine dingen en erger me daardoor weer aan mezelf, vind mezelf dan niet leuk en vraag me ook af of ik wel genoeg 'leef'. Heb soms het idee dat iedereen alleen maar leuke dingen doet en mijn leven vooral uit verplichtingen bestaat. Probeer het anders te doen maar lukt niet altijd. Zit mezelf beetje in de weg en vaak moe terwijl ik juist zo gezond bezig ben. Bahhh wat een geklaag weer. Ik ga mezelf een schop onder mn kont geven. Actie!!! 

Ik vind niet dat je klaagt, je vertelt wat er door je heen gaat, dat is iets heel anders. Die overgang is ook lastig en je hebt ook veel verplichtingen, dat mag je soms best moeilijk vinden. Ik heb veel respect voor je, hoe je het doet met je jongens, baan, huis, thuis werken zonder eigen plek, klusjes, tuin, pubergedoe... 't is altijd wel wat. En nooit heb ik je erop kunnen betrappen dat je iets of iemand de schuld geeft. Ik geloof niet dat je veel steun krijgt van de vader van je jongens (en ook niet van je vriend?) maar je neemt de verantwoordelijkheid voor wat op je pad gekomen is en ik vind je een topwijf!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het je al eerder uitgelegd Bor. Je bent drie keer hard tegen me uitgevallen en daar raak ik dan van van slag. Wat mij betreft is het oud nieuws, maar het verbaast me wel dat jij het kompleet vergeten lijkt te zijn. Jij bent er misschien aan gewend om mensen uit te schelden maar het overkomt mij normaal gesproken nooit, dus vandaar.

Was natuurlijk niet handig van me om dat tegen Cleo als voorbeeld te gebruiken, ik had kunnen weten dat je dat niet zomaar zou laten gaan.

Zucht... als dit maar goed gaat :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me dat goed voorstellen dat je daardoor van slag raakt @Yana. Is ook niet normaal. Blij dat je op t forum bent gebleven. Vanmiddag met vriendin geborreld, met een kan koud water:) kan je tenminste net zoveel van drinken als je wilt:P Heb sinds een tijdje een raketijsjes verslaving, als ik er 1 neem eet ik er zo 6 achter elkaar. Te erg!!! Moet veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Rosee:

 Heb sinds een tijdje een raketijsjes verslaving, als ik er 1 neem eet ik er zo 6 achter elkaar. Te erg!!! Moet veranderen.

Ha ha, Rosee, dat heb ik precies hetzelfde gehad nadat ik was gestopt met drinken. Ik moest elke dag wel een paar van die raketjes eten. Grappig dit, heel herkenbaar :)

bewerkt door Maverick
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Reacher:

Ik heb vandaag niet naar het nieuws gekeken en voel me ZO veel beter. 

Wat een effect heeft dát op je wereldbeeld. Serieuze openbaring! 

Zijn ze al opgehouden met het 95% vd tijd over corona te hebben, of moet ik nog even onder mijn steen blijven?

Oja, BLM natuurlijk nu waarschijnlijk.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bob:

Gedoseerd het nieuws volgen op hoofdlijnen, maar niet alle kletspraat en paniekverhalen ook nog er bij. Dat heeft bij mij goed gewerkt tot nu toe.

Gedoseerd: altijd een uitdaging voor een verslavingsgevoelige :) Maar dat is wel wat ik blijf proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...